quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hallo. Ben jij echt zo lief als Trev zegt
?
Als ze hier komt, is dat toch gewoon goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt ook al een tijd niet meer in KSC
Hier ben ik al.quote:
Het was bij wijze van spreken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat je zei van 6 (dus 18:00 tot half 7.. vond het al zo verdomd kort)
[..]
nahja een beroemdheid gaat wat ver...
Fijn, een bekend steunpunt.quote:
R49 natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
HALLO HALLO IS DIT R49 OF DE KSC?
Je moederquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
HALLO HALLO IS DIT R49 OF DE KSC?
Zijn allemaal al bezetquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken.
Oké, ik ga even oordopjes zoeken. Ouders thuis en worden chaggerijnig van de muziek.
De draait ballen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hey Naatjequote:
Waar luister je nu dan naar?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Het was bij wijze van spreken.
Oké, ik ga even oordopjes zoeken. Ouders thuis en worden chaggerijnig van de muziek.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De draait ballen.BallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
jammerquote:
mij hoor je niet klagen maar in de ksc vond ik haar ook altijd gezellig hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ze hier komt, is dat toch gewoon goed.
quote:
Misschien ooit weerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer
[..]
mij hoor je niet klagen maar in de ksc vond ik haar ook altijd gezellig hoor
Ik leef nog, dat zie je toch, dus wel goedquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe is het leven na ONZ SC jou vergaan?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nahja gezellig dat je hier ook bent![]()
Gelukkig wel ja, maar ik bedoel, wat heb je uitgespookt? En je hebt een vriendinquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leef nog, dat zie je toch, dus wel goed
Wat denk je nou? Naar deze radio natuurlijk! Tot nu toe lekkere muziek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Naatje
[..]
Waar luister je nu dan naar?
Isn't that cutequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, maar ik bedoel, wat heb je uitgespookt? En je hebt een vriendin
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef CrystalAnn het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Naar deze radio natuurlijk! Tot nu toe lekkere muziek.
Halloquote:
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Draait er iemand? Ik zat te wachten op little green bag
.
Yup, gewoon een beetje posten en spammen in een foboquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, maar ik bedoel, wat heb je uitgespookt? En je hebt een vriendin
Hij is jaloersquote:
Zal ik?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OMG, IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE
Van George Baker?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
Draait er iemand? Ik zat te wachten op little green bag
.
Hoe bevalt dat? Een vriendin?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, gewoon een beetje posten en spammen in een fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |