Pff werk je ofzo??quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan bestaan die onderdelen ook niet
Niks gewendquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Anne het volgende:
Bij het openen van de nieuwsbrief van de ANWB dacht ik rechts eerst ff wat anders te zien dan een vinger.
[ afbeelding ]
Daar had ik het ook niet overquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ik er in zie, heeft niks te maken met wat er in past.
nee jonguh! Waar zou ik die van moeten kennen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken je hem nou toevallig of niet?Jan Gerrits
Alweer een fata morgana vandaag!quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan bestaan die onderdelen ook niet
Vage datum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef stinkie het volgende:
Sinterklaasfeest de 27e. Kan het mijn bloedjes niet aandoen dat nog te annuleren
klik eens op de TT?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:25 schreef bwt het volgende:
En dan hebben ze niet eensch een linkje naar het nieuwe topic gemaakt......
Moet ik me een partijtje lopen zoeken zeg.. 3x overheen gelezen.
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Anne het volgende:
Open hem de volgende keer even via het "open nieuw deel"- knopje.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.
Blame him!
SD, EDITER!
Elf jaar.. aan de hoeveelste Blackberry is die al bezig.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef bwt het volgende:
maar - ook bij mij is het feest dit weekend - de oudste wordt 11.
Echt waar.
Of 5 maanden later, is het weer lekker weerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week zondag is WB bezet.. weekje erop plannen.
Het is nu ook best goed vertoeven zo nu en dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef BazzieK het volgende:
Of 5 maanden later, is het weer lekker weer
Af en toe inderdaad goed te doen, af en toe dan ook weer verschrikkelijk. Niet echt handig met plannen. Maar laat maar weten wat het wordt als ik kan dan kom ik waarschijnlijk eventueel wel denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is nu ook best goed vertoeven zo nu en dan.
Twee weekjes terug vond ik het in de mist ook wel leuk..
You are showing some serious spirit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef BazzieK het volgende:
Af en toe inderdaad goed te doen, af en toe dan ook weer verschrikkelijk. Niet echt handig met plannen. Maar laat maar weten wat het wordt als ik kan dan kom ik waarschijnlijk eventueel wel denk ik
quote:Fok! MC harde bikkels winterrit 2011!
Aanvang 11 december om 11.00.
quote:Deelnemers:
Anne
ArnosL
Bazziek
Blackviper
BWT
Cageon1+2
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
Stinky
vanelle
-XX-
Dibs op eerste ritje, ga niet weer als laatstequote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef cageon2 het volgende:
ben gek hoor... maar kom dan wel met de bangbus...
En dan laad je daar de CBR van dinnetje uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef cageon2 het volgende:
ben gek hoor... maar kom dan wel met de bangbus...
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef BazzieK het volgende:
Dibs op eerste ritje, ga niet weer als laatste![]()
En die van Geerd erbijquote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan laad je daar de CBR van dinnetje uit.
Want het isz te koud om erheen te rijden..
[..]![]()
[..]
den nulste. hij heeft een oude nokia met prepaid - en die verloopt nog wel een somdat ie niet/nauwelijks beltquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Elf jaar.. aan de hoeveelste Blackberry is die al bezig.![]()
Ah, niet populair in de klas dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef bwt het volgende:
den nulste. hij heeft een oude nokia met prepaid - en die verloopt nog wel een somdat ie niet/nauwelijks belt
Ze zei meneerquote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.
Blame him!
SD, EDITER!
De secretaresse welquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
En ik weet niet wat ik vanmorgen achter mijn bureau gedaan heb
[..]
Gezelligquote:
Teveel met je samurai zwaard lopen spelen op de oude dag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef stinkie het volgende:
En ik weet niet wat ik vanmorgen achter mijn bureau gedaan heb, maar er zit geen beweging meer in mijn rug. Dus de fiets blijft een weekendje droog in de garage in Amsterdam staan
Noteert twee bevestigd.quote:
quote:Anne
ArnosL
Bazziek bevestigd
Blackviper
BWT
Cageon1+2 met bus
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier bevestigd
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
Stinky mee met sinterklaas
vanelle
-XX-
Arme BEquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze zei meneer
En ik ben niet zo handig met knopjes
quote:Anne
ArnosL
Bazziek bevestigd
Blackviper
BWT
Cageon1+2 met bus
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier bevestigd
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
vanelle
-XX-
Ik kan allebei die routes wel dromen, tevens rijd ik dan 300 km af- en aan, om 100 km samen te tuffenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Dit zou de route kunnen worden..
[ afbeelding ]
Maar als het weer morgen een beetje meezit ga ik ff deze rijden.
[ afbeelding ]
Hoewel ik de Lekdijk eigenlijk wel gehad heb.
Waarom mag je niet rijden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:00 schreef Anne het volgende:
Ik mag heul niet rijden de komende 4 weken en daarnaast staat de motor op standje SD. Dus:
Tja low profile meet een beetje centraal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan allebei die routes wel dromen, tevens rijd ik dan 300 km af- en aan, om 100 km samen te tuffenKweenognie of ik daar het halve land voor ga doorcrossen; ik schat de kans op 30%
![]()
En de Twin ligt nog steeds in kratjes en bakjes in een garage, al gaat daar deze week verandering in komen als het goed is
quote:Anne staat onder curatele
ArnosL
Bazziek bevestigd
Blackviper
BWT
Cageon1+2 met bus
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier bevestigd
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon niet gemotiveerd
Sloggy
vanelle
-XX-
Mijn knie heeft een renovatie gehadquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom mag je niet rijden.![]()
Standje SD=SD heeft de Transalp nodig.![]()
Niet zolang ik in de nachtdienst zit, maar dat was wel het plan iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom mag je niet rijden.![]()
Standje SD=SD heeft de Transalp nodig.![]()
Dolomieten mag volgend voorjaar wel een keertjequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Tja low profile meet een beetje centraal.
Dan heb je dat al snel...kan wel Dolomieten voorstellen anders.
![]()
Op de Jawa..en voor de zondagmiddag
Suc7 met sleutelen, ik ben niet vooruit te branden. Drie dozen met spullen liggen.
Geef die warme zomeravonden terug!Sleutelen tot twaalf uur buiten.
Eerst trouwen.quote:
Wel handig een vriendin met een reserve motor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Niet zolang ik in de nachtdienst zit, maar dat was wel het plan idd
Wie weet.. wie weet.quote:Dolomieten mag volgend voorjaar wel een keertjeben ik nog nooit geweest
![]()
Wel handig een vriendin met een verwarmde garage bij schoonpappa.quote:Ik sleutel bij schoonpa in de garage tegenwoordig, daar kan evt de kachel aan![]()
Nice. RVS is wel wat zwaarder trouwens. Titanium is ook mooi.quote:Blok ligt al een week klaar, maar het komt er niet van om de boel in elkaar te schroeven. wil ook meteen alles winterklaar/proof hebben, zo veel mogelijk montage materiaal vervangen voor RVS, en de carterdeksels opnieuw in de verf, dus opbouwen wordt geen vluggertje; het moet netjes en vooral goed
We doen het al 11 december wegens grote kans op regen en 100% afzeggers.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef cageon2 het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken voor morgen, tenzij ik in een hele gekke bui ben. Voor 10 minuten ouwehoeren is t wel wat ver rijden
was het al gewijzigd...quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We doen het al 11 december wegens grote kans op regen en 100% afzeggers.
En dan zeggen we het 11 december nog een keer af.
Ik stap morgen met een beetje droog weer gewoon op.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef cageon2 het volgende:
was het al gewijzigd...niet gezien...
quote:Fok! MC harde bikkels winterrit 2011!
Aanvang 11 december om 11.00.
Keigaaf ritje, van de Lekdijk tot omgeving Muiden, tot omgeving Den Haag.quote:
Ik heb er maar twee even regionaal opgepikt.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
Het was weer heerlijk
Alleen WB stond weer bij de verkeerde mac
Naked lover.quote:Op maandag 28 november 2011 21:45 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi speelgoed
Ik dacht gaat toch niet door anders had ik wel mee gegaanquote:Op maandag 28 november 2011 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Keigaaf ritje, van de Lekdijk tot omgeving Muiden, tot omgeving Den Haag.
Onderweg hier gestopt om 17.00..
[ afbeelding ]
Daarna over die kronkelweggetjes naar beneden.. met LED koplampje.
De rijder achter me had Xenon, dus reed in mijn eigen spookschaduw als voorrijder.![]()
[..]
Ik heb er maar twee even regionaal opgepikt.
Er is nog 1.5 uur video van .. die heb ik nog niet gekregen.
Dan kan je hem even komen bekijken....
[..]
De MAC weet ik wel te vinden.![]()
[ afbeelding ]
Even stoppen in Schoonhoven bij de officiele start. (en daar drie regenbuien gekregen.. gratis!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier was de weg nog droog.. voor vijf minuten.
Als ..dan.. geldt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Blackviper het volgende:
Ik dacht gaat toch niet door anders had ik wel mee gegaan![]()
zie dat er nog een MF-er mee reed
Zet je der een paashaas neer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Busa is gestald. In het voorjaar eens kijken of alles het nog doet.
Paar maanden een lege plek voor mijn raam
Die staat al aan de overkant, onder de lantaarnpaalquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die staat al aan de overkant, onder de lantaarnpaal
Gewoon flink de alcohol er uit cardioën s'nachts en dan meteen doorquote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk dat de kans erg klein is dat ik aanwezig ben... Heb de avond ervoor een afscheidsfeestje van vriendinnen, dus 11:00u ga ik niet redden
Hoor ik daar gangbang????quote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk dat de kans erg klein is dat ik aanwezig ben... Heb de avond ervoor een afscheidsfeestje van vriendinnen, dus 11:00u ga ik niet redden
Goed bezig!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
Hoppa, #48 in de supercup 600 volgend jaar!
Gaat lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
Nog maar 47 inhalen!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ikookhier het volgende:
of zit WB nu nog te wachten bij de Mac![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ikookhier het volgende:
Is er nou helemaal geen meet geweest of zit WB nu nog te wachten bij de Mac![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef bwt het volgende:
Motorrijder verongelukt bij Sassenheim op A44
Okt. 2015quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Suc het volgende:
Oh, een FOK! motorclub
Wanneer is de volgende meet? Heb wel zin om een keer mee te rijden.
Als centerfold?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef -XX- het volgende:
Woej!
Ik sta nu in het blad MOTOR! Het dubbeldikke decembernummer!
Handig, altijd extra vet bij jequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Motto van een collega , er moet meer gesmeerd worden.
Weet niet precies of die dit bedoelde
Dat hebben de meeste van ons toch welquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Handig, altijd extra vet bij je
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als Daisy (met wat cupmaatjes kleiner!) van de Dukes of Hasselt!
Leuk stukje -XX-quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
http://lottebaas.webklik.nl/page/fotoalbum
En dan het kopje: In het blad MOTOR
Sorry, ze zijn wat klein!
Glimt lekkerquote:
ik hoop dat dat frame niet recht meer was? Ziet er strak uit! Kickuh hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omnomnom![]()
![]()
[ afbeelding ]
@ lotte mooie uhh motoren![]()
hmmmmmmmm... ZONDE!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uhm dat frame was niks mis meeBehalve dat er dan geen papieren meer voor waren
helemaal waarquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zou naar de oudijzerboer gaan... Dat vond k pas zonde
Haha, klopt!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef cageon2 het volgende:
wat een baas ben jij Lotte
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
Niet zo onzeker over jezelf hequote:Sorry, ze zijn wat klein!
Lekker man, ziet er duurder uit dan de rest van je motor bij elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omnomnom![]()
![]()
[ afbeelding ]
@ lotte mooie uhh motoren![]()
Idd heb je dat ding van de hema aan zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nice
[..]
Niet zo onzeker over jezelf he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nice
[..]
Niet zo onzeker over jezelf he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa, ziet er toch goed uit?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd heb je dat ding van de hema aan zeker?
![]()
![]()
Dat wordt vanzelf nog opgevuld in de loop der tijdquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
Alles ff in de bus gezet en wat blijkt... we hebben ruimte over!
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Down je hem toch ?:Pquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
@ -XX-; leuk die plaatjes, alleen niet te lezen zo natuurlijk![]()
Nee, ik ga hem niet kopen![]()
die heb ik ook liggen hoor, maar was te lui om die er ook in te sjouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf nog opgevuld in de loop der tijd![]()
Waarom geen extra set wielen? da's best lekker als het ineens gaat regenen
Jaa, toch wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
Handige indeling.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben te lui om te zoeken nuquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb lelijker meegenomen uit de kroeg....quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 @ 00:00 schreef Hicham. het volgende:
Die Teeven.En straks dus nog een keer proberen totdat het hem gelukt is of dat hij het er zelf doorheen drukt. Ik vertrouw hem niet.
quote:Op zondag 25 december 2011 02:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb lelijker meegenomen uit de kroeg....Vanaf nu wordt vooraf legitimatie met geslacht erop gevraagd
die is gekquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaa, toch wel leuk
[..]
Handige indeling.
Misschien zelfs nog een 2e motor?
WB, kom der maar inquote:Op zondag 25 december 2011 07:32 schreef Mickeys het volgende:
Hmm, Ik ben een mooi weer rijdster dus wie weet dat ik volgend jaar wel eens een keertje mee wil rijden. Ben niet zo bedreven nog en wil eerst volgend jaar een paar ritjes alleen maken. Zodra ik het goede gevoel heb wil ik zeker een keertje mee doen.
Rij een Kawasaki Ninja 250R (hard genoeg voor mij) uit 2010 en bezit nu anderhalf jaar mijn motorrijbewijs (ja, 40 jaar perikelen) en nog nooit echt alleen gereden, alleen met mijn ex en die kon ik in ieder geval wel redelijk bij houden.
Ik hou deze topic in ieder geval in het vizier
Houd nou echt niemand de deur dicht? Dat er kerst is betekend niet dat we elke zwerver binnen moeten laten hè.quote:Op zondag 25 december 2011 07:32 schreef Mickeys het volgende:
Hmm, Ik ben een mooi weer rijdster dus wie weet dat ik volgend jaar wel eens een keertje mee wil rijden. Ben niet zo bedreven nog en wil eerst volgend jaar een paar ritjes alleen maken. Zodra ik het goede gevoel heb wil ik zeker een keertje mee doen.
Rij een Kawasaki Ninja 250R (hard genoeg voor mij) uit 2010 en bezit nu anderhalf jaar mijn motorrijbewijs (ja, 40 jaar perikelen) en nog nooit echt alleen gereden, alleen met mijn ex en die kon ik in ieder geval wel redelijk bij houden.
Ik hou deze topic in ieder geval in het vizier
Ik zei het ook als grapje,over dat midlife daar ik zo laat pas mijn rijbewijs heb gehaald. Nee, ik wil eerst goed zelfstandig leren rijden en dan wil ik echt een keer mee.quote:Op maandag 26 december 2011 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Houd nou echt niemand de deur dicht? Dat er kerst is betekend niet dat we elke zwerver binnen moeten laten hè.
Midlife crisis figuren met te snelle motoren hebben we al genoeg hier
midden/eind april, een circuit meet, met me, myself & iquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:23 schreef -XX- het volgende:
Wanneer wordt er in het voorjaar een FOK mc meeting gehouden!?
Goed plan. ik neem Belgie wel, jij Zandvoort en Assen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:32 schreef cageon2 het volgende:
[..]
midden/eind april, een circuit meet, met me, myself & i
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:23 schreef -XX- het volgende:
Wanneer wordt er in het voorjaar een FOK mc meeting gehouden!?
Voornamelijk assen dit jaar...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed plan. ik neem Belgie wel, jij Zandvoort en Assen?
quote:Statistieken:
Laatste bezoek:
woensdag 28 december 2011 20:56 (12 uren en 11 minuten geleden)
Wie?quote:Op donderdag 29 december 2011 08:44 schreef bwt het volgende:
Heeft iemand nog van WB gehoord sinds zijn laatste post van 30 november??
Je weet wel - die vent die je remschijven zou fixenquote:
Ah die, dat heet ie al langer gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:00 schreef bwt het volgende:
[..]
Je weet wel - die vent die je remschijven zou fixen
Die nummers zijn volgens mij idd wel eens hoger geweestquote:
Je bent nog steeds niet over die gespleten persoonlijkheid heenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef bwt het volgende:
En ik ben nogal dubbelop zeg maar
Dan had ik net onder roderick gekomen
quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:17 schreef bwt het volgende:
We worden oud en sloom
Alvast de beste motorwensen voor 2012
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Net 2 keer op 'Sofort Kaufen' geramd op Ebay; kost weer wat, maar dan heb je ook wat
Wat heb je gekauft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gek als je 'm nieuw koopt... als je die de deur uit rijd is die ook nog maar 8k waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef thumbnail het volgende:
Ik heb afgelopen weekeinde even op de (oude) R1 van mijn broer gereden en nu wil ik er ook eentje.
Als ik een nieuwe koop dan moet ik nog zeker een jaar sparen en als ik er eentje van ronde de 8000 euro koop dan kan ik deze zomer rijden.
Maar ik vraag me af of het wel slim is om zo'n motor tweedehands te kopen.
En na de verplichte-lidmaatschaps-initiatie-proefrit nog maar 5quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Mooi gek als je 'm nieuw koopt... als je die de deur uit rijd is die ook nog maar 8k waard.
5? ik vrees na de stunna sessie van OPM nog maar 3K.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
En na de verplichte-lidmaatschaps-initiatie-proefrit nog maar 5
Ik zat mobiel maar n zie ik het.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
Zit je mobiel? Zo nee, dan zie je het onder de spoiler toch?
Als je er lang mee blijft rijden is dat geen probleem.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef cageon2 het volgende:
Mooi gek als je 'm nieuw koopt... als je die de deur uit rijd is die ook nog maar 8k waard.
Ik wilde al best lang een andere demper met killer, liefst een Leo, maar die waren voor mijn brommer alleen in alu leverbaar, en dat gaat niet goed in de winter, nu zag ik ineens dat ze een nieuw model hadden en ook nog eens met schuine tip in RVS, ik moest zeker wel 3 seconden denken of ik hem wilde hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik zat mobiel maar n zie ik het.
Mooi hoor.
Het probleem is juist, dat mensen er naderhand vaak achter komen dat zo'n ding slecht is voor je rijbewijs, en dat jezelf beheersen lastig kan zijn, en hem daardoor na enige tijd weer weg doen, en dan is het best auwie als je hem nieuw hebt gekauftquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Als je er lang mee blijft rijden is dat geen probleem.
En ik zie nu al nieuwe motoren staan voor 16000 euro van 2011.
RVS kan toch geel worden of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wilde al best lang een andere demper met killer, liefst een Leo, maar die waren voor mijn brommer alleen in alu leverbaar, en dat gaat niet goed in de winter, nu zag ik ineens dat ze een nieuw model hadden en ook nog eens met schuine tip in RVS, ik moest zeker wel 3 seconden denken of ik hem wilde hebben![]()
De ruit stond ook al even op de nominatie, want de huidige is gescheurd, en die gáát een keertje afbreken..
Ik heb een CB1300 gehad en dat is ook gevaarlijk voor je rijbewijs dus ik denk dat je met elke motor wel moet uitkijken.quote:Het probleem is juist, dat mensen er naderhand vaak achter komen dat zo'n ding slecht is voor je rijbewijs, en dat jezelf beheersen lastig kan zijn, en hem daardoor na enige tijd weer weg doen, en dan is het best auwie als je hem nieuw hebt gekauft![]()
Ik zou een gebruilkte kopen, en mocht je besluiten dat het jouw ding is, kun je hem altijd nog inruilen op een nieuwe na een jaartje ofzo![]()
Ik zou er best een dikke plof bij willen hebben, maar dan wel een naked; heb vorig jaar nog serieus zitten shoppen voor een XJR1300
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een GS500 is ook al gevaarlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet alleen in jouw handen hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bekende parkeerde m ook tegen een boom met passagier.![]()
Waarom had die boom een passagierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
niet alleen in jouw handen hoor...
bekende parkeerde m ook tegen een boom met passagier.
Verkleuren mag, verrotten nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef thumbnail het volgende:
[..]
RVS kan toch geel worden of valt dat wel mee?
[..]
Ik heb een CB1300 gehad en dat is ook gevaarlijk voor je rijbewijs dus ik denk dat je met elke motor wel moet uitkijken.
Alhoewel.......mijn eerste motor war een BMW R60 en die ging niet zo hard.
Een GS500 is ook al gevaarlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In jouw geval ligt het meer aan de berijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Imo ligt het altijd voor 95% aan de berijderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In jouw geval ligt het meer aan de berijder
eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Imo ligt het altijd voor 95% aan de berijder
Preciesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef cageon2 het volgende:
[..]
eens
zelfs toen ik aangereden werd van achter! Had gewoon moeten spiegelen, ook al was t een maatje
Een GS500 is ook al gevaarlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb inmiddels alles over die ritten met jou verdrongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral jij had moeten weten dat soms mensen moeite hebben met op tijd remmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef cageon2 het volgende:
[..]
eens
zelfs toen ik aangereden werd van achter! Had gewoon moeten spiegelen, ook al was t een maatje
dat was nog op mijn 125cctje SM! Heul lang geleden dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vooral jij had moeten weten dat soms mensen moeite hebben met op tijd remmen
Voorjaarsmeet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alles over die ritten met jou verdrongen
De Wilde Zwijnen Voorjaarsmeet.quote:
Je bent idd wel altijd zelf degene die aan het gas draait, maar je weet zelf ook wel dat de ene motor de andere niet is; een GS is een doetje vergeleken bij een 1000+cc V-twinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Imo ligt het altijd voor 95% aan de berijder
3 denk ik. Ik had de FZR net opgeknapt en dat ik gedaan in de eerste winter dat ik 'm had.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
wat is dat nou, 2 jaar geleden? Mijn laatste meet was toen ik bij Cagoen zen CBR stond te kwijlen
Klopt, dat is de andere 5%quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je bent idd wel altijd zelf degene die aan het gas draait, maar je weet zelf ook wel dat de ene motor de andere niet is; een GS is een doetje vergeleken bij een 1000+cc V-twin
lentemeet 2009 dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef stinkie het volgende:
[..]
3 denk ik. Ik had de FZR net opgeknapt en dat ik gedaan in de eerste winter dat ik 'm had.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.![]()
Verder vond ik de inhaalactie van een van de introducees in het begin ook redelijk dapper.Met 10cm tussenruimte even voor een verhoging langs.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die fzrik kneep ook even mijn billen samen
En Geerd ik weet het, ik was vandaag ook niet al te netjes bezig
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:32 schreef stinkie het volgende:
Ik wil alleen een ontluchtingspompje. Oja en de loterij winnen voor een Busa
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:33 schreef Cageon het volgende:
een busa.... volgens mij is er ook iets defect bij jou
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bij
(Best comfortabele fiets trouwens)
Heldquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeer het regelmatig te volgen maar jullie hebben het over dingen... ehm... die gaan mij de pet te boven... maar ik blijf stug volhouden met in ieder geval lurken en te zien of er een datum geprikt gaan worden ergens met mooi weer... zo'n watje ben ik dan wel weer
Op sokken jah... ik durf er in ieder geval eerlijk voor uit te komenquote:
Meer dat je hier mee blijft lezenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op sokken jah... ik durf er in ieder geval eerlijk voor uit te komen
hehehehe.. tja, ik kan het niet over al die onderdelen hebben, begrijp ik geen snars van. maar goed, ben redelijk newbie dus wie weet leer ik het vak hier wel, ben er leergierig genoeg voorquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Meer dat je hier mee blijft lezen
Toen je nog jong en onbezonnen wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:11 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dat was nog op mijn 125cctje SM! Heul lang geleden dus
Ik ken hier mensen en ik volg dit zootje ongeregeld niet eens graagquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
Ik probeer het regelmatig te volgen maar jullie hebben het over dingen... ehm... die gaan mij de pet te boven... maar ik blijf stug volhouden met in ieder geval lurken en te zien of er een datum geprikt gaan worden ergens met mooi weer... zo'n watje ben ik dan wel weer
Ik zat net een ander filmpje van hem te kijken, maar binnen 5 minuten zag ik minstens 5 keer een voetje aan de grond.. prutserquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Makkelijk natuurlijk met zo'n goede motor
Tja, beginnersquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat net een ander filmpje van hem te kijken, maar binnen 5 minuten zag ik minstens 5 keer een voetje aan de grond.. prutser
Daar staan alleen heel actieve mensen inquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef stinkie het volgende:
En oi! Waarom sta ik niet meer in de OP?
Actief in bier drinken bedoel je toch Bazzie?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Daar staan alleen heel actieve mensen in
Dat sowieso. Motor rijden kunnen we hier allemaal nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 01:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Actief in bier drinken bedoel je toch Bazzie?
ik kan anders ook geen bier drinken...quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat sowieso. Motor rijden kunnen we hier allemaal niet
Wat doe je hier danquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik kan anders ook geen bier drinken...
Dat verklaard waarom er allemaal lesmotoren in de OP staanquote:Op donderdag 5 januari 2012 03:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat sowieso. Motor rijden kunnen we hier allemaal niet
Of dat sommigen een beetje laat remmen om toch een afslag te nemen /WBquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vooral jij had moeten weten dat soms mensen moeite hebben met op tijd remmen
Dat was een spannend momentje ja. Ook nog nooit zo'n groot persoon zo bang zien kijken (geerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Of dat sommigen een beetje laat remmen om toch een afslag te nemen /WB
Kan me nog heugen dat ik en Cageon dacht ik 15 meter verder op de weg pas stil stonden
Ubi volentia est, via estquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:26 schreef cageon2 het volgende:
[..]
ik kan anders ook geen bier drinken...
Hijzelfquote:
tssss, MC newbyquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Hijzelf![]()
![]()
.
In deel 974 stond ie er nog wel in (geopend door Worldbeater):
Motorclub topic #974: Fok! MC 2011 seizoensopeningsrit
In deel 975 staat ie er niet meer in (geopend door stinkie himself):
Motorclub topic #975: Het grote afzeggen is begonnen
Voor straf kom je er nooit meer in!
maar goed ook, anders had chef bassie m achterin geknaltquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Of dat sommigen een beetje laat remmen om toch een afslag te nemen /WB
Kan me nog heugen dat ik en Cageon dacht ik 15 meter verder op de weg pas stil stonden
Ja die had toen nogal moeite om em aan de grond te houden, en dat in zen inrijdperiodequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef cageon2 het volgende:
[..]
maar goed ook, anders had chef bassie m achterin geknalt
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:00 schreef Anne het volgende:
Hoeft ook niet. Als de rest dat maar wel doet dan!
Ga weg man, ik was een van de weinigen die het wel haalden, ik remde juist rustiger zodat geerd mij niet anaal penetreerdequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef cageon2 het volgende:
[..]
maar goed ook, anders had chef bassie m achterin geknalt
Gaan we het nou over mijn rijden hebben die meetquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja die had toen nogal moeite om em aan de grond te houden, en dat in zen inrijdperiode
geen flauw idee......quote:Op donderdag 5 januari 2012 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/516459794
Kan iemand mij vertellen wat daar het nut van is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |