quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als Daisy (met wat cupmaatjes kleiner!) van de Dukes of Hasselt!
Leuk stukje -XX-quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
http://lottebaas.webklik.nl/page/fotoalbum
En dan het kopje: In het blad MOTOR
Sorry, ze zijn wat klein!
Glimt lekkerquote:
ik hoop dat dat frame niet recht meer was? Ziet er strak uit! Kickuh hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omnomnom![]()
![]()
[ afbeelding ]
@ lotte mooie uhh motoren![]()
hmmmmmmmm... ZONDE!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uhm dat frame was niks mis meeBehalve dat er dan geen papieren meer voor waren
helemaal waarquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zou naar de oudijzerboer gaan... Dat vond k pas zonde
Haha, klopt!quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:51 schreef cageon2 het volgende:
wat een baas ben jij Lotte
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
Niet zo onzeker over jezelf hequote:Sorry, ze zijn wat klein!
Lekker man, ziet er duurder uit dan de rest van je motor bij elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Omnomnom![]()
![]()
[ afbeelding ]
@ lotte mooie uhh motoren![]()
Idd heb je dat ding van de hema aan zeker?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nice
[..]
Niet zo onzeker over jezelf he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nice
[..]
Niet zo onzeker over jezelf he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa, ziet er toch goed uit?quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd heb je dat ding van de hema aan zeker?
![]()
![]()
Dat wordt vanzelf nog opgevuld in de loop der tijdquote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
Alles ff in de bus gezet en wat blijkt... we hebben ruimte over!
[ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Down je hem toch ?:Pquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef Sounddragon het volgende:
@ -XX-; leuk die plaatjes, alleen niet te lezen zo natuurlijk![]()
Nee, ik ga hem niet kopen![]()
die heb ik ook liggen hoor, maar was te lui om die er ook in te sjouwen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf nog opgevuld in de loop der tijd![]()
Waarom geen extra set wielen? da's best lekker als het ineens gaat regenen
Jaa, toch wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:45 schreef -XX- het volgende:
Handige indeling.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben te lui om te zoeken nuquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:52 schreef cageon2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb lelijker meegenomen uit de kroeg....quote:
quote:Op zondag 25 december 2011 @ 00:00 schreef Hicham. het volgende:
Die Teeven.En straks dus nog een keer proberen totdat het hem gelukt is of dat hij het er zelf doorheen drukt. Ik vertrouw hem niet.
quote:Op zondag 25 december 2011 02:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb lelijker meegenomen uit de kroeg....Vanaf nu wordt vooraf legitimatie met geslacht erop gevraagd
die is gekquote:Op zaterdag 24 december 2011 23:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Jaa, toch wel leuk
[..]
Handige indeling.
Misschien zelfs nog een 2e motor?
WB, kom der maar inquote:Op zondag 25 december 2011 07:32 schreef Mickeys het volgende:
Hmm, Ik ben een mooi weer rijdster dus wie weet dat ik volgend jaar wel eens een keertje mee wil rijden. Ben niet zo bedreven nog en wil eerst volgend jaar een paar ritjes alleen maken. Zodra ik het goede gevoel heb wil ik zeker een keertje mee doen.
Rij een Kawasaki Ninja 250R (hard genoeg voor mij) uit 2010 en bezit nu anderhalf jaar mijn motorrijbewijs (ja, 40 jaar perikelen) en nog nooit echt alleen gereden, alleen met mijn ex en die kon ik in ieder geval wel redelijk bij houden.
Ik hou deze topic in ieder geval in het vizier
Houd nou echt niemand de deur dicht? Dat er kerst is betekend niet dat we elke zwerver binnen moeten laten hè.quote:Op zondag 25 december 2011 07:32 schreef Mickeys het volgende:
Hmm, Ik ben een mooi weer rijdster dus wie weet dat ik volgend jaar wel eens een keertje mee wil rijden. Ben niet zo bedreven nog en wil eerst volgend jaar een paar ritjes alleen maken. Zodra ik het goede gevoel heb wil ik zeker een keertje mee doen.
Rij een Kawasaki Ninja 250R (hard genoeg voor mij) uit 2010 en bezit nu anderhalf jaar mijn motorrijbewijs (ja, 40 jaar perikelen) en nog nooit echt alleen gereden, alleen met mijn ex en die kon ik in ieder geval wel redelijk bij houden.
Ik hou deze topic in ieder geval in het vizier
Ik zei het ook als grapje,over dat midlife daar ik zo laat pas mijn rijbewijs heb gehaald. Nee, ik wil eerst goed zelfstandig leren rijden en dan wil ik echt een keer mee.quote:Op maandag 26 december 2011 21:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Houd nou echt niemand de deur dicht? Dat er kerst is betekend niet dat we elke zwerver binnen moeten laten hè.
Midlife crisis figuren met te snelle motoren hebben we al genoeg hier
midden/eind april, een circuit meet, met me, myself & iquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:23 schreef -XX- het volgende:
Wanneer wordt er in het voorjaar een FOK mc meeting gehouden!?
Goed plan. ik neem Belgie wel, jij Zandvoort en Assen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:32 schreef cageon2 het volgende:
[..]
midden/eind april, een circuit meet, met me, myself & i
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:23 schreef -XX- het volgende:
Wanneer wordt er in het voorjaar een FOK mc meeting gehouden!?
Voornamelijk assen dit jaar...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Goed plan. ik neem Belgie wel, jij Zandvoort en Assen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |