SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
Net 2 keer op 'Sofort Kaufen' geramd op Ebay; kost weer wat, maar dan heb je ook wat
Wat heb je gekauft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gek als je 'm nieuw koopt... als je die de deur uit rijd is die ook nog maar 8k waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef thumbnail het volgende:
Ik heb afgelopen weekeinde even op de (oude) R1 van mijn broer gereden en nu wil ik er ook eentje.
Als ik een nieuwe koop dan moet ik nog zeker een jaar sparen en als ik er eentje van ronde de 8000 euro koop dan kan ik deze zomer rijden.
Maar ik vraag me af of het wel slim is om zo'n motor tweedehands te kopen.
En na de verplichte-lidmaatschaps-initiatie-proefrit nog maar 5quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Mooi gek als je 'm nieuw koopt... als je die de deur uit rijd is die ook nog maar 8k waard.
5? ik vrees na de stunna sessie van OPM nog maar 3K.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
En na de verplichte-lidmaatschaps-initiatie-proefrit nog maar 5
Ik zat mobiel maar n zie ik het.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Anne het volgende:
Zit je mobiel? Zo nee, dan zie je het onder de spoiler toch?
Als je er lang mee blijft rijden is dat geen probleem.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:37 schreef cageon2 het volgende:
Mooi gek als je 'm nieuw koopt... als je die de deur uit rijd is die ook nog maar 8k waard.
Ik wilde al best lang een andere demper met killer, liefst een Leo, maar die waren voor mijn brommer alleen in alu leverbaar, en dat gaat niet goed in de winter, nu zag ik ineens dat ze een nieuw model hadden en ook nog eens met schuine tip in RVS, ik moest zeker wel 3 seconden denken of ik hem wilde hebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik zat mobiel maar n zie ik het.
Mooi hoor.
Het probleem is juist, dat mensen er naderhand vaak achter komen dat zo'n ding slecht is voor je rijbewijs, en dat jezelf beheersen lastig kan zijn, en hem daardoor na enige tijd weer weg doen, en dan is het best auwie als je hem nieuw hebt gekauftquote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Als je er lang mee blijft rijden is dat geen probleem.
En ik zie nu al nieuwe motoren staan voor 16000 euro van 2011.
RVS kan toch geel worden of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wilde al best lang een andere demper met killer, liefst een Leo, maar die waren voor mijn brommer alleen in alu leverbaar, en dat gaat niet goed in de winter, nu zag ik ineens dat ze een nieuw model hadden en ook nog eens met schuine tip in RVS, ik moest zeker wel 3 seconden denken of ik hem wilde hebben![]()
De ruit stond ook al even op de nominatie, want de huidige is gescheurd, en die gáát een keertje afbreken..
Ik heb een CB1300 gehad en dat is ook gevaarlijk voor je rijbewijs dus ik denk dat je met elke motor wel moet uitkijken.quote:Het probleem is juist, dat mensen er naderhand vaak achter komen dat zo'n ding slecht is voor je rijbewijs, en dat jezelf beheersen lastig kan zijn, en hem daardoor na enige tijd weer weg doen, en dan is het best auwie als je hem nieuw hebt gekauft![]()
Ik zou een gebruilkte kopen, en mocht je besluiten dat het jouw ding is, kun je hem altijd nog inruilen op een nieuwe na een jaartje ofzo![]()
Ik zou er best een dikke plof bij willen hebben, maar dan wel een naked; heb vorig jaar nog serieus zitten shoppen voor een XJR1300
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:58 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een GS500 is ook al gevaarlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet alleen in jouw handen hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bekende parkeerde m ook tegen een boom met passagier.![]()
Waarom had die boom een passagierquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef cageon2 het volgende:
[..]
niet alleen in jouw handen hoor...
bekende parkeerde m ook tegen een boom met passagier.
Verkleuren mag, verrotten nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef thumbnail het volgende:
[..]
RVS kan toch geel worden of valt dat wel mee?
[..]
Ik heb een CB1300 gehad en dat is ook gevaarlijk voor je rijbewijs dus ik denk dat je met elke motor wel moet uitkijken.
Alhoewel.......mijn eerste motor war een BMW R60 en die ging niet zo hard.
Een GS500 is ook al gevaarlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In jouw geval ligt het meer aan de berijderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Imo ligt het altijd voor 95% aan de berijderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In jouw geval ligt het meer aan de berijder
eensquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Imo ligt het altijd voor 95% aan de berijder
Preciesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef cageon2 het volgende:
[..]
eens
zelfs toen ik aangereden werd van achter! Had gewoon moeten spiegelen, ook al was t een maatje
Een GS500 is ook al gevaarlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb inmiddels alles over die ritten met jou verdrongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral jij had moeten weten dat soms mensen moeite hebben met op tijd remmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:51 schreef cageon2 het volgende:
[..]
eens
zelfs toen ik aangereden werd van achter! Had gewoon moeten spiegelen, ook al was t een maatje
dat was nog op mijn 125cctje SM! Heul lang geleden dusquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vooral jij had moeten weten dat soms mensen moeite hebben met op tijd remmen
Voorjaarsmeet?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels alles over die ritten met jou verdrongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |