quote:Op zondag 22 maart 2009 20:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is al een jaar eerder dan ik had verwacht
geknetter en gejank van een 3er met open dembers is smullenquote:
thx maarre ik zou de vering niet verneuken hoorquote:Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenJe wheelie's waren wel geweldig om te zien.
Moeten we greppelslet ff meenemen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je dan ook nog de berm induikt![]()
![]()
Mooi werk iddquote:Op zondag 22 maart 2009 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenJe wheelie's waren wel geweldig om te zien.
mooi, regelen volgende keer dusquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Moeten we greppelslet ff meenemen.
BWT doet boodschappen met'r, die moet het dus vragen.
heel lomp zelfsquote:12 lomp met manoevreren.
daar zijn oefensessies voorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mooi werk idd![]()
Ik vind dat OPM klaar is voor balans-punt-wheelie's mbv achterrem
Yea I know. Probeer je een beetje extra stimulans te gevenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar zijn oefensessies voorvandaag dus geskipped
En als je ze is zou vergelijken op lange doordraaiersquote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi, regelen volgende keer dus
[..]
heel lomp zelfs....in vergelijk met de Bandit
Weet alleen nog niet wat ik wil. En eerst maar eens een nieuwe helm, vizier ging niet dicht en de voering hing er uit net op de terugweg.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geknetter en gejank van een 3er met open dembers is smullen![]()
Airbornenquote:[..]
thx maarre ik zou de vering niet verneuken hooralsof ik echt zou airbornen met andermans fiets..
Matig salaris als bazziek natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik wil. En eerst maar eens een nieuwe helm, vizier ging niet dicht en de voering hing er uit net op de terugweg.![]()
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:33 schreef Cageon het volgende:
een busa.... volgens mij is er ook iets defect bij jou
Misschien een zwarte, die zijn sneller.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Cageon het volgende:
Vind t wel wat voor jou, maar ook weer niet.![]()
Je hebt wat sportievers nodig
Gewenning zithouding t.o.v. naked denk ik?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel lomp zelfs....in vergelijk met de Bandit
Die waren helaas niet in de buurt.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:24 schreef Cageon het volgende:
En als je ze is zou vergelijken op lange doordraaiers![]()
quote:The ZX-12R begins with a rigid monocoque aluminum backbone that wraps closely around the huge 1,199cc digitally fuel-injected engine for unparalleled handling and cornering agility. For horsepower junkies, the muscular DOHC mill is built to satisfy your primal urges for hard acceleration.
ZZR1400 enig vindbare vergelijk frame.
And adjustable suspension components straight off the top shelf deliver impeccable handling and grown-up ergonomics ensure a comfortable ride, even in predator status. Did we mention the ZX-12R is undefeated in Formula Superbike and a major contender in Streetbike Shootout in AMA ProStar drag racing?
So do you really need a Ninja ZX-12R?
Yeah.
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Matig salaris als bazziek natuurlijk.
Moet je misschien iets meer lazeren
Ik vind t echt niksquote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bij
(Best comfortabele fiets trouwens)
Nooh, welke gek doet dat danquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nooh, welke gek doet dat dan![]()
Je hebt m toch wel gelijk staande gehouden, of kon je het niet bijhouden?
hoeveel achterbanden had ie danquote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoeveel achterbanden had ie dan
3.5quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoeveel achterbanden had ie dan
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
supersport zit heel goed, niks mis meequote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een zwarte, die zijn sneller.
[ afbeelding ]
Vrachtwaggel.
[..]
Gewenning zithouding t.o.v. naked denk ik?
wereld van verschil zeker wetenquote:
Van jou anders ook wel dingen gezien hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel meer dingen gezien waarvan ik dacht, nah niet zon goed ideeoa OPM bijna van zijn motor kegelen
blij dat ik nog op tijd kon remmen
![]()
ach zelfde poging gedaan bij Cageonquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel meer dingen gezien waarvan ik dacht, nah niet zon goed ideeoa OPM bijna van zijn motor kegelen
![]()
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die fzrquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zag geerd mij bij die remactie mij ook heel benauwd aankijken.![]()
Verder vond ik de inhaalactie van een van de introducees in het begin ook redelijk dapper.Met 10cm tussenruimte even voor een verhoging langs.
Ju ik dacht nu gaat het mis, en idd miste elkaar netquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verder vond ik de inhaalactie van een van de introducees in het begin ook redelijk dapper.Met 10cm tussenruimte even voor een verhoging langs.
Jij bent ook de grootste mafkees die ooit op een GS heeft gezeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die fzrik kneep ook even mijn billen samen
En Geerd ik weet het, ik was vandaag ook niet al te netjes bezig
Was blij dat ik even keek voordat ik er rechts in dook.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ju ik dacht nu gaat het mis, en idd miste elkaar net
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegelsquote:Op zondag 22 maart 2009 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat jullie allemaal daar doen achterinbeter da'k voorop blijf rijden dus
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Dat ook iddquote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook aan het eind van de rit. Vooral CP achter je is eng. 1000cc ego weggepropt op 500cc lesmotor in beide spiegels
Dat was ikquote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
en wij maar denken dat jullie braaf bochtuitgaserop aan het oefenen zijnquote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was jij dat. Dan heb ik 2 mensen door elkaar gehaald.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat was ikOnno had wel ruimte genoeg, was blij dat ik nog een paar pk kon aanspreken toen ik ineens die stoeprand zag opduiken.
Die Audi scheelde minder, met dank aan mijn nieuwe remschijfjes
Thanks vriendquote:Op zondag 22 maart 2009 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw ego aan CC's vind je alleen bij choppers.
ik vond het ook al een hele trip voor zo'n korte rit..quote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef o-o het volgende:
He brommerbrigade, ik heb me kostelijk geamuseerd!
Bedankt voor de lessen in 'bochtje-uit-gas-erop'. Het was wat kort en de rit terug was vreselijk. IJskoude wind tegen (en hard, kreeg 'm nog maar net boven de 130 uit) en het laatste stukje met stinkie achterop.
Volgende keer wil ik er zeker weer bij zijn. Zal dan ook weer proberen de achterhoede niet teveel op te houden!
Ketting versleten?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent ook de grootste mafkees die ooit op een GS heeft gezeten.Gewoon met 170 een doordraaier in duiken terwijl je ketting over de grond schuurt op de terugweg bij wijze van.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Eensch met Cageonquote:Op zondag 22 maart 2009 20:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
"bochtje uit gas erop"![]()
Mjeh, meer dijkjes rijden dan kan t allemaal wat soepeler, ivm overzicht en soort bochten.
Nee joh, met je witte poserhandschoenen in deze kou.quote:
Mijn handen hadden t niet koud eigenlijk en veel keus heb ik niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, met je witte poserhandschoenen in deze kou.![]()
quote:Eigenlijk ben ik gewoon bang voor je sinds je frietjesdreigement.![]()
Zaten 2 auto's voor ons (ik, den_haag en roderick), audi was de voorste en had knippertje aan, toen weer uit en dacht ik op een recht stuk er voorbij te kunnen, was net voorbij eerste auto, toen ie toch weer knipper aandeed en meteen naar links een inritje indraaide. Was de eerste test van de remmetjes. Viel niet tegenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was jij dat. Dan heb ik 2 mensen door elkaar gehaald.
Maarre Audi? Niet gezien, vertel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |