quote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
nope, KBA paar keer rond en toen naar huis, maar ik pakte de A12 ri utrecht ipv arnhem. Zat niet op te letten![]()
Toen maar richting heteren gereden en daar de dijk op ri arnhem.![]()
ja snapte dr al geen drol van, maar dat was idd slimmer geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik probeerde te gebaren bij Loenen missch is het handiger voor jou om eraf te gaan..anders zou je eerst naar beneden gaan en dan weer terug (gebaar)
quote:@WB: thx voor het voorrijden
idd ja, wat er voor je voorwiel gebeurt besef je pas als je dr overheen bent gereden op die manierquote:Op zondag 22 maart 2009 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
spelen @ rotondealtijd leuk ff
bocht lekker doorkijken
we gingen KBA rijden, maar Geerd ging richting huisquote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef BazzieK het volgende:
Wat deden jullie trouwens in godsnaam bij afslag Arnhem oid. 3 verschillende richtingen op
Ahquote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
we gingen KBA rijden, maar Geerd ging richting huis
op t circuit gebruik je ze niet ehquote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
* zucht * nog zo de gezichten gesoeptquote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
en onze voorrijder ookquote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:CP kan dat ook goed "Y z'n knippers aan laten staan
met 20,1Kw heb je daar alle tijd voor iddquote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kijk de bocht wel door, alleen scan ik hem continu, dus kijk zowel dichtbij als ver weg, alleen draai ik mijn hoofd niet continu
34, maar stelt alsnog niet veel voor neequote:Op zondag 22 maart 2009 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met 20,1Kw heb je daar alle tijd voor idd![]()
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]CP kan dat ook goed "Y z'n knippers aan laten staan
welkom in mijn wereldquote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vermogensafgifte is pure pr0nbeetje lomper wel, ff keren met de Bandit kan ik op een 4kante meter zowat..met de 12R leek het wel of ik een vrachtwagen keerde
[ afbeelding ]
zal wel wennen natuurlijk maar voelde ff anders aanquote:
R1 zal iets lichter zijnquote:Vind t wel wat voor jou, maar ook weer niet.![]()
Je hebt wat sportievers nodig
ja ging wel aardigquote:Op zondag 22 maart 2009 19:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
34, maar stelt alsnog niet veel voor neeal kon ik tot de 140 jullie toch goed bijhouden
De dijk bij heteren lag er netjes bijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja ging wel aardigmaar nu weten we nog niet hoe dat op dijkjes gaat
we moeten nog altijd iemand vinden die in de berm wilt liggen met een camquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef Cageon het volgende:
jammer dat er geen pics zijn van KBA had wel willen weten wat mijn houding nu was..
of gewoon 2 onboard cam's aanschaffen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we moeten nog altijd iemand vinden die in de berm wilt liggen met een cam
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:03 schreef Cageon het volgende:
[..]
of gewoon 2 onboard cam's aanschaffen.
moeten we eigenlijk gewoon een keer doen, ook leuk voor komend seizoen @ the trackquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:04 schreef Cageon het volgende:
moeten we eigenlijk gewoon een keer doen, ook leuk voor komend seizoen @ the track
Hetzelfde als alle andere S bochten die we vandaag haddenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja ging wel aardigmaar nu weten we nog niet hoe dat op dijkjes gaat
dus volgend seizoen gaat t gebeuren?quote:
Jou film ik nietquote:Op zondag 22 maart 2009 20:06 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En dan nog niks op beeld hebben behalve vluchtstrook.
Berm, statiefje en groothoeklensquote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als je dan ook nog de berm induikt![]()
't was wel touren vandaagquote:Op zondag 22 maart 2009 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hetzelfde als alle andere S bochten die we vandaag haddenzolang de rechte stukken niet te lang zijn, en de snelheid niet boven de 140 komt, zit ik er vrij strak achter. Alleen als het rechte stuk langer is dan zeg, 50 meter
dan kom ik gewoon vermogen tekort
Maar we doen binnekort nog wel een keer een dijkritje
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jou film ik niet
[..]
Berm, statiefje en groothoeklens
Dat is al een jaar eerder dan ik had verwachtquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hee bike is nice hoor![]()
wel snel andere dembers nodig
Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenquote:beetje jammer dat ik em niet mocht testen
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:13 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is al een jaar eerder dan ik had verwacht
geknetter en gejank van een 3er met open dembers is smullenquote:
thx maarre ik zou de vering niet verneuken hoorquote:Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenJe wheelie's waren wel geweldig om te zien.
Moeten we greppelslet ff meenemen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je dan ook nog de berm induikt![]()
![]()
Mooi werk iddquote:Op zondag 22 maart 2009 20:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Heb vandaag zelf genoeg van mijn voorvering verneukt, p00bhopjes met lompe landingenJe wheelie's waren wel geweldig om te zien.
mooi, regelen volgende keer dusquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Worldbeater het volgende:
Moeten we greppelslet ff meenemen.
BWT doet boodschappen met'r, die moet het dus vragen.
heel lomp zelfsquote:12 lomp met manoevreren.
daar zijn oefensessies voorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mooi werk idd![]()
Ik vind dat OPM klaar is voor balans-punt-wheelie's mbv achterrem
Yea I know. Probeer je een beetje extra stimulans te gevenquote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar zijn oefensessies voorvandaag dus geskipped
En als je ze is zou vergelijken op lange doordraaiersquote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi, regelen volgende keer dus
[..]
heel lomp zelfs....in vergelijk met de Bandit
Weet alleen nog niet wat ik wil. En eerst maar eens een nieuwe helm, vizier ging niet dicht en de voering hing er uit net op de terugweg.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geknetter en gejank van een 3er met open dembers is smullen![]()
Airbornenquote:[..]
thx maarre ik zou de vering niet verneuken hooralsof ik echt zou airbornen met andermans fiets..
Matig salaris als bazziek natuurlijk.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet wat ik wil. En eerst maar eens een nieuwe helm, vizier ging niet dicht en de voering hing er uit net op de terugweg.![]()
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bijquote:Op zondag 22 maart 2009 20:33 schreef Cageon het volgende:
een busa.... volgens mij is er ook iets defect bij jou
Misschien een zwarte, die zijn sneller.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:57 schreef Cageon het volgende:
Vind t wel wat voor jou, maar ook weer niet.![]()
Je hebt wat sportievers nodig
Gewenning zithouding t.o.v. naked denk ik?quote:Op zondag 22 maart 2009 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heel lomp zelfs....in vergelijk met de Bandit
Die waren helaas niet in de buurt.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:24 schreef Cageon het volgende:
En als je ze is zou vergelijken op lange doordraaiers![]()
quote:The ZX-12R begins with a rigid monocoque aluminum backbone that wraps closely around the huge 1,199cc digitally fuel-injected engine for unparalleled handling and cornering agility. For horsepower junkies, the muscular DOHC mill is built to satisfy your primal urges for hard acceleration.
ZZR1400 enig vindbare vergelijk frame.
And adjustable suspension components straight off the top shelf deliver impeccable handling and grown-up ergonomics ensure a comfortable ride, even in predator status. Did we mention the ZX-12R is undefeated in Formula Superbike and a major contender in Streetbike Shootout in AMA ProStar drag racing?
So do you really need a Ninja ZX-12R?
Yeah.
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Matig salaris als bazziek natuurlijk.
Moet je misschien iets meer lazeren
Ik vind t echt niksquote:Op zondag 22 maart 2009 20:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik wilde al een Busa voor ik de walvis kocht. De ene keer dat ik erop gezeten heb blijft me altijd bij
(Best comfortabele fiets trouwens)
Nooh, welke gek doet dat danquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Krijg binnenkort een dikke bonus, had toenstraks een heterdaad "rechts 2 auto's inhalen over de vluchtstrook" gespot.
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nooh, welke gek doet dat dan![]()
Je hebt m toch wel gelijk staande gehouden, of kon je het niet bijhouden?
hoeveel achterbanden had ie danquote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoeveel achterbanden had ie dan
3.5quote:Op zondag 22 maart 2009 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoeveel achterbanden had ie dan
quote:Op zondag 22 maart 2009 20:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em moeten laten gaan ivm de verkeersveiligheid. Die motor van hem zag er bloedlink uit, achterbanden leken op springen te staan, moet toch wel, pfoe, minimaal 3.5 bar in hebben gezeten.
supersport zit heel goed, niks mis meequote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien een zwarte, die zijn sneller.
[ afbeelding ]
Vrachtwaggel.
[..]
Gewenning zithouding t.o.v. naked denk ik?
wereld van verschil zeker wetenquote:
Van jou anders ook wel dingen gezien hoorquote:Op zondag 22 maart 2009 20:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb wel meer dingen gezien waarvan ik dacht, nah niet zon goed ideeoa OPM bijna van zijn motor kegelen
blij dat ik nog op tijd kon remmen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |