quote:Op zondag 22 maart 2009 19:17 schreef Cageon het volgende:
nope, KBA paar keer rond en toen naar huis, maar ik pakte de A12 ri utrecht ipv arnhem. Zat niet op te letten![]()
Toen maar richting heteren gereden en daar de dijk op ri arnhem.![]()
ja snapte dr al geen drol van, maar dat was idd slimmer geweest.quote:Op zondag 22 maart 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
ik probeerde te gebaren bij Loenen missch is het handiger voor jou om eraf te gaan..anders zou je eerst naar beneden gaan en dan weer terug (gebaar)
quote:@WB: thx voor het voorrijden
idd ja, wat er voor je voorwiel gebeurt besef je pas als je dr overheen bent gereden op die manierquote:Op zondag 22 maart 2009 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
spelen @ rotondealtijd leuk ff
bocht lekker doorkijken
we gingen KBA rijden, maar Geerd ging richting huisquote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef BazzieK het volgende:
Wat deden jullie trouwens in godsnaam bij afslag Arnhem oid. 3 verschillende richtingen op
Ahquote:Op zondag 22 maart 2009 19:42 schreef Cageon het volgende:
[..]
we gingen KBA rijden, maar Geerd ging richting huis
op t circuit gebruik je ze niet ehquote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
AhBen je er trouwens inmiddels achter hoe je knippers uit gaan? Volgens mij heb je ze 3/4e van de rit aan gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
* zucht * nog zo de gezichten gesoeptquote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
en onze voorrijder ookquote:Op zondag 22 maart 2009 19:49 schreef Roderick2085 het volgende:CP kan dat ook goed "Y z'n knippers aan laten staan
met 20,1Kw heb je daar alle tijd voor iddquote:Op zondag 22 maart 2009 19:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik kijk de bocht wel door, alleen scan ik hem continu, dus kijk zowel dichtbij als ver weg, alleen draai ik mijn hoofd niet continu
34, maar stelt alsnog niet veel voor neequote:Op zondag 22 maart 2009 19:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met 20,1Kw heb je daar alle tijd voor idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |