Pff werk je ofzo??quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan bestaan die onderdelen ook niet
Niks gewendquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Anne het volgende:
Bij het openen van de nieuwsbrief van de ANWB dacht ik rechts eerst ff wat anders te zien dan een vinger.
[ afbeelding ]
Daar had ik het ook niet overquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat ik er in zie, heeft niks te maken met wat er in past.
nee jonguh! Waar zou ik die van moeten kennen dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ken je hem nou toevallig of niet?Jan Gerrits
Alweer een fata morgana vandaag!quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan bestaan die onderdelen ook niet
Vage datum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef stinkie het volgende:
Sinterklaasfeest de 27e. Kan het mijn bloedjes niet aandoen dat nog te annuleren
klik eens op de TT?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:25 schreef bwt het volgende:
En dan hebben ze niet eensch een linkje naar het nieuwe topic gemaakt......
Moet ik me een partijtje lopen zoeken zeg.. 3x overheen gelezen.
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Anne het volgende:
Open hem de volgende keer even via het "open nieuw deel"- knopje.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.
Blame him!
SD, EDITER!
Elf jaar.. aan de hoeveelste Blackberry is die al bezig.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef bwt het volgende:
maar - ook bij mij is het feest dit weekend - de oudste wordt 11.
Echt waar.
Of 5 maanden later, is het weer lekker weerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week zondag is WB bezet.. weekje erop plannen.
Het is nu ook best goed vertoeven zo nu en dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef BazzieK het volgende:
Of 5 maanden later, is het weer lekker weer
Af en toe inderdaad goed te doen, af en toe dan ook weer verschrikkelijk. Niet echt handig met plannen. Maar laat maar weten wat het wordt als ik kan dan kom ik waarschijnlijk eventueel wel denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is nu ook best goed vertoeven zo nu en dan.
Twee weekjes terug vond ik het in de mist ook wel leuk..
You are showing some serious spirit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef BazzieK het volgende:
Af en toe inderdaad goed te doen, af en toe dan ook weer verschrikkelijk. Niet echt handig met plannen. Maar laat maar weten wat het wordt als ik kan dan kom ik waarschijnlijk eventueel wel denk ik
quote:Fok! MC harde bikkels winterrit 2011!
Aanvang 11 december om 11.00.
quote:Deelnemers:
Anne
ArnosL
Bazziek
Blackviper
BWT
Cageon1+2
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
Stinky
vanelle
-XX-
Dibs op eerste ritje, ga niet weer als laatstequote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef cageon2 het volgende:
ben gek hoor... maar kom dan wel met de bangbus...
En dan laad je daar de CBR van dinnetje uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef cageon2 het volgende:
ben gek hoor... maar kom dan wel met de bangbus...
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef BazzieK het volgende:
Dibs op eerste ritje, ga niet weer als laatste![]()
En die van Geerd erbijquote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan laad je daar de CBR van dinnetje uit.
Want het isz te koud om erheen te rijden..
[..]![]()
[..]
den nulste. hij heeft een oude nokia met prepaid - en die verloopt nog wel een somdat ie niet/nauwelijks beltquote:Op donderdag 24 november 2011 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Elf jaar.. aan de hoeveelste Blackberry is die al bezig.![]()
Ah, niet populair in de klas dus.quote:Op vrijdag 25 november 2011 10:37 schreef bwt het volgende:
den nulste. hij heeft een oude nokia met prepaid - en die verloopt nog wel een somdat ie niet/nauwelijks belt
Ze zei meneerquote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.
Blame him!
SD, EDITER!
De secretaresse welquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
En ik weet niet wat ik vanmorgen achter mijn bureau gedaan heb
[..]
Gezelligquote:
Teveel met je samurai zwaard lopen spelen op de oude dag.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef stinkie het volgende:
En ik weet niet wat ik vanmorgen achter mijn bureau gedaan heb, maar er zit geen beweging meer in mijn rug. Dus de fiets blijft een weekendje droog in de garage in Amsterdam staan
Noteert twee bevestigd.quote:
quote:Anne
ArnosL
Bazziek bevestigd
Blackviper
BWT
Cageon1+2 met bus
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier bevestigd
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
Stinky mee met sinterklaas
vanelle
-XX-
Arme BEquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ze zei meneer
En ik ben niet zo handig met knopjes
quote:Anne
ArnosL
Bazziek bevestigd
Blackviper
BWT
Cageon1+2 met bus
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier bevestigd
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
vanelle
-XX-
Ik kan allebei die routes wel dromen, tevens rijd ik dan 300 km af- en aan, om 100 km samen te tuffenquote:Op zaterdag 26 november 2011 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
Dit zou de route kunnen worden..
[ afbeelding ]
Maar als het weer morgen een beetje meezit ga ik ff deze rijden.
[ afbeelding ]
Hoewel ik de Lekdijk eigenlijk wel gehad heb.
Waarom mag je niet rijden.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:00 schreef Anne het volgende:
Ik mag heul niet rijden de komende 4 weken en daarnaast staat de motor op standje SD. Dus:
Tja low profile meet een beetje centraal.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan allebei die routes wel dromen, tevens rijd ik dan 300 km af- en aan, om 100 km samen te tuffenKweenognie of ik daar het halve land voor ga doorcrossen; ik schat de kans op 30%
![]()
En de Twin ligt nog steeds in kratjes en bakjes in een garage, al gaat daar deze week verandering in komen als het goed is
quote:Anne staat onder curatele
ArnosL
Bazziek bevestigd
Blackviper
BWT
Cageon1+2 met bus
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier bevestigd
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon niet gemotiveerd
Sloggy
vanelle
-XX-
Mijn knie heeft een renovatie gehadquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom mag je niet rijden.![]()
Standje SD=SD heeft de Transalp nodig.![]()
Niet zolang ik in de nachtdienst zit, maar dat was wel het plan iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Waarom mag je niet rijden.![]()
Standje SD=SD heeft de Transalp nodig.![]()
Dolomieten mag volgend voorjaar wel een keertjequote:Op zaterdag 26 november 2011 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Tja low profile meet een beetje centraal.
Dan heb je dat al snel...kan wel Dolomieten voorstellen anders.
![]()
Op de Jawa..en voor de zondagmiddag
Suc7 met sleutelen, ik ben niet vooruit te branden. Drie dozen met spullen liggen.
Geef die warme zomeravonden terug!Sleutelen tot twaalf uur buiten.
Eerst trouwen.quote:
Wel handig een vriendin met een reserve motor.quote:Op zaterdag 26 november 2011 13:28 schreef Sounddragon het volgende:
Niet zolang ik in de nachtdienst zit, maar dat was wel het plan idd
Wie weet.. wie weet.quote:Dolomieten mag volgend voorjaar wel een keertjeben ik nog nooit geweest
![]()
Wel handig een vriendin met een verwarmde garage bij schoonpappa.quote:Ik sleutel bij schoonpa in de garage tegenwoordig, daar kan evt de kachel aan![]()
Nice. RVS is wel wat zwaarder trouwens. Titanium is ook mooi.quote:Blok ligt al een week klaar, maar het komt er niet van om de boel in elkaar te schroeven. wil ook meteen alles winterklaar/proof hebben, zo veel mogelijk montage materiaal vervangen voor RVS, en de carterdeksels opnieuw in de verf, dus opbouwen wordt geen vluggertje; het moet netjes en vooral goed
We doen het al 11 december wegens grote kans op regen en 100% afzeggers.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:03 schreef cageon2 het volgende:
ik denk dat ik ga afhaken voor morgen, tenzij ik in een hele gekke bui ben. Voor 10 minuten ouwehoeren is t wel wat ver rijden
was het al gewijzigd...quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We doen het al 11 december wegens grote kans op regen en 100% afzeggers.
En dan zeggen we het 11 december nog een keer af.
Ik stap morgen met een beetje droog weer gewoon op.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:26 schreef cageon2 het volgende:
was het al gewijzigd...niet gezien...
quote:Fok! MC harde bikkels winterrit 2011!
Aanvang 11 december om 11.00.
Keigaaf ritje, van de Lekdijk tot omgeving Muiden, tot omgeving Den Haag.quote:
Ik heb er maar twee even regionaal opgepikt.quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
Het was weer heerlijk
Alleen WB stond weer bij de verkeerde mac
Naked lover.quote:Op maandag 28 november 2011 21:45 schreef ikookhier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi speelgoed
Ik dacht gaat toch niet door anders had ik wel mee gegaanquote:Op maandag 28 november 2011 23:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Keigaaf ritje, van de Lekdijk tot omgeving Muiden, tot omgeving Den Haag.
Onderweg hier gestopt om 17.00..
[ afbeelding ]
Daarna over die kronkelweggetjes naar beneden.. met LED koplampje.
De rijder achter me had Xenon, dus reed in mijn eigen spookschaduw als voorrijder.![]()
[..]
Ik heb er maar twee even regionaal opgepikt.
Er is nog 1.5 uur video van .. die heb ik nog niet gekregen.
Dan kan je hem even komen bekijken....
[..]
De MAC weet ik wel te vinden.![]()
[ afbeelding ]
Even stoppen in Schoonhoven bij de officiele start. (en daar drie regenbuien gekregen.. gratis!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier was de weg nog droog.. voor vijf minuten.
Als ..dan.. geldt niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef Blackviper het volgende:
Ik dacht gaat toch niet door anders had ik wel mee gegaan![]()
zie dat er nog een MF-er mee reed
Zet je der een paashaas neer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef stinkie het volgende:
Zo, de Busa is gestald. In het voorjaar eens kijken of alles het nog doet.
Paar maanden een lege plek voor mijn raam
Die staat al aan de overkant, onder de lantaarnpaalquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die staat al aan de overkant, onder de lantaarnpaal
Gewoon flink de alcohol er uit cardioën s'nachts en dan meteen doorquote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk dat de kans erg klein is dat ik aanwezig ben... Heb de avond ervoor een afscheidsfeestje van vriendinnen, dus 11:00u ga ik niet redden
Hoor ik daar gangbang????quote:Op zondag 4 december 2011 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik denk dat de kans erg klein is dat ik aanwezig ben... Heb de avond ervoor een afscheidsfeestje van vriendinnen, dus 11:00u ga ik niet redden
Goed bezig!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
Hoppa, #48 in de supercup 600 volgend jaar!
Gaat lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
Nog maar 47 inhalen!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef cageon2 het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ikookhier het volgende:
of zit WB nu nog te wachten bij de Mac![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ikookhier het volgende:
Is er nou helemaal geen meet geweest of zit WB nu nog te wachten bij de Mac![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:00 schreef bwt het volgende:
Motorrijder verongelukt bij Sassenheim op A44
Okt. 2015quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:44 schreef Suc het volgende:
Oh, een FOK! motorclub
Wanneer is de volgende meet? Heb wel zin om een keer mee te rijden.
Als centerfold?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:32 schreef -XX- het volgende:
Woej!
Ik sta nu in het blad MOTOR! Het dubbeldikke decembernummer!
Handig, altijd extra vet bij jequote:Op dinsdag 13 december 2011 17:14 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Motto van een collega , er moet meer gesmeerd worden.
Weet niet precies of die dit bedoelde
Dat hebben de meeste van ons toch welquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Handig, altijd extra vet bij je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |