Alweer een fata morgana vandaag!quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan bestaan die onderdelen ook niet
Vage datum.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef stinkie het volgende:
Sinterklaasfeest de 27e. Kan het mijn bloedjes niet aandoen dat nog te annuleren
klik eens op de TT?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:25 schreef bwt het volgende:
En dan hebben ze niet eensch een linkje naar het nieuwe topic gemaakt......
Moet ik me een partijtje lopen zoeken zeg.. 3x overheen gelezen.
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef Anne het volgende:
Open hem de volgende keer even via het "open nieuw deel"- knopje.
quote:Op donderdag 24 november 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Deze keer stond ie niet automatisch in je AT, omdat meneer stinkmans het knopje niet heeft gebruikt.
Blame him!
SD, EDITER!
Elf jaar.. aan de hoeveelste Blackberry is die al bezig.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:33 schreef bwt het volgende:
maar - ook bij mij is het feest dit weekend - de oudste wordt 11.
Echt waar.
Of 5 maanden later, is het weer lekker weerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Worldbeater het volgende:
Volgende week zondag is WB bezet.. weekje erop plannen.
Het is nu ook best goed vertoeven zo nu en dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef BazzieK het volgende:
Of 5 maanden later, is het weer lekker weer
Af en toe inderdaad goed te doen, af en toe dan ook weer verschrikkelijk. Niet echt handig met plannen. Maar laat maar weten wat het wordt als ik kan dan kom ik waarschijnlijk eventueel wel denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is nu ook best goed vertoeven zo nu en dan.
Twee weekjes terug vond ik het in de mist ook wel leuk..
You are showing some serious spirit.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef BazzieK het volgende:
Af en toe inderdaad goed te doen, af en toe dan ook weer verschrikkelijk. Niet echt handig met plannen. Maar laat maar weten wat het wordt als ik kan dan kom ik waarschijnlijk eventueel wel denk ik
quote:Fok! MC harde bikkels winterrit 2011!
Aanvang 11 december om 11.00.
quote:Deelnemers:
Anne
ArnosL
Bazziek
Blackviper
BWT
Cageon1+2
Cocktailprikker
densmee
DeKleineBaas
Den_Haag
Geerd
ikookhier
Koffiekoekje
M3rcury
OPM
Rib-i
Roderick2085
Sounddragon
Sloggy
Stinky
vanelle
-XX-
Dibs op eerste ritje, ga niet weer als laatstequote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef cageon2 het volgende:
ben gek hoor... maar kom dan wel met de bangbus...
En dan laad je daar de CBR van dinnetje uit.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:31 schreef cageon2 het volgende:
ben gek hoor... maar kom dan wel met de bangbus...
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:33 schreef BazzieK het volgende:
Dibs op eerste ritje, ga niet weer als laatste![]()
En die van Geerd erbijquote:Op donderdag 24 november 2011 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan laad je daar de CBR van dinnetje uit.
Want het isz te koud om erheen te rijden..
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |