Wait wut je omschrijft in een zin mijn hele leven heldquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef cageon2 het volgende:
[..]
"Ontspannen armen bij het remmen, anders opgepompte armen, hou je niet vol etc etc"?
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wait wut je omschrijft in een zin mijn hele leven held![]()
welk sprookjes boek gebruik je??
Nu welquote:
Huh, - Op de helm????quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, nieuwe ruitenwissers gemonteerd, hopen dat ik komende week weer wat zie onderweg
Dus als nu iemand met zijn hendel tegen je kont aanrijdt drukt ie de "bar-end" mooi even door tot aan de dunnedarm ipv. dat de motor automatisch afremtquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Op Youtube kan je wel veel voorbeelden zien van coureurs die vallen omdat de voorrem blokkeert in contact met een andere rijder. Rossi dit jaar nog bij Spies.
Ik snap de zin ff niet, maar er zijn legio voorbeelden van een direct blokkerende rem + salto drie meter hoog.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Dus als nu iemand met zijn hendel tegen je kont aanrijdt drukt ie de barend mooi even door tot aan de dunnedarm ipv. dat de motor automatisch afremtDenk het ook ja
Nee niet echt... why?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu welBtw Ten Kate racing ken jij toch ook volk van?
Geeditededquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik snap de zin ff niet, maar er zijn legio voorbeelden van een direct blokkerende rem + salto drie meter hoog.
Oh ja er is wel een kans dat je blijft haken..quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Geediteded
Als je met de rem tegen iemand aan rijdt valt er maar 1, rij je er tegenaan met zo'n beschermer, vallen er 2
Ene Jan Gerrits toevallig?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:25 schreef cageon2 het volgende:
[..]
Nee niet echt... why?
Weer wat dingetjes gedaan voor de ombouw van de bus.![]()
Nouja, vooral Pruim Sr. Ik krijg de kans niet om wat te doen
Wat voor schoenmaat heb jij?quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
De sint is vroeg dit jaar, en als is het al zondagavond, net een pakketje open gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
Gegoten velgen voor (misschien) de solo, en een voorvork met remschijf om bij het span de trommelrem naar de eeuwige jachtvelden te verbannen.![]()
Dan hoef ik in het vervolg wat minder de remwegen te plannen.
Nu zit het al een paar honder meter van tevoren in het hoofd.
Op zich is dat ook wel weer veilig..![]()
Die kerkganger die zijn auto ineens 180 graden omgooide was het niet.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)o-Oftewel-dikke.html
Sinterklaas bestaat niet!quote:
Toppertje die momenteel flink rouleert op internet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)o-Oftewel-dikke.html
Donno, wie organiseert dat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:31 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohw volgende week zondag ritje!! Uhm hoewiewatwaar ook weer?
quote:Op maandag 21 november 2011 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik niet naar de tandarts hoefde wel ja13.00 was nog lekker.
quote:Op maandag 21 november 2011 23:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet!![]()
Sorry Bazziek.
Nou weet jij het ook..
quote:Donno, wie organiseert dat.
Ben ik alquote:Op maandag 21 november 2011 23:44 schreef Geerd het volgende:
Dan zal ik je verder maar niet lekker maken.
Lijkt me best tof als bijbaan, kan dat niet voor 20u per week ofzo?quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Geerd het volgende:
http://www.werkenbijns.nl(...)ice--veiligheid.html
Wel wat voor jou,
Weet geen mens. Quoten werkt hier gewoonquote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef Geerd het volgende:
Waarom werkt editen en quoten niet meer, na avg update
Nee denk dat je te snel verslaafd raakt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lijkt me best tof als bijbaan, kan dat niet voor 20u per week ofzo?
Ik moest ze gewoon betalen, maar cadeautje klinkt leuker.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan bestaan die onderdelen ook niet
tijdens het laden van je pic hihi dacht ik hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2011 12:08 schreef Anne het volgende:
Bij het openen van de nieuwsbrief van de ANWB dacht ik rechts eerst ff wat anders te zien dan een vinger.
[ afbeelding ]
Homo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
tijdens het laden van je pic hihi dacht ik hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |