Welke motor.. de Trophy?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Geerd het volgende:
Lekker fris op de motor, hele weekend buitengestaan starten ging nou niet echt van harte hoefde nog niet te duwen gelukkig
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
Iedereen kent het pruimenlied toch wel?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
Ken wel het bananenlied maar het pruimenluid nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
De accu heeft misschien toch een tikkie gekregen toen hij leegelopen was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef stinkie het volgende:
Busa's zijn niet gemaakt voor deze temperatuur. IIs zat op het zadel
En dan is de accu toch aan de kleine kant
En blijken de klok en de tripcomputer zich ook maar gereset te hebben
Koop wat je leuk vindt, en ga erop rijden, dan ondervind je vanzelf of het wel of niet iets voor je is.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:37 schreef Mexikola het volgende:
Ben zelf sinds een paar weken in het bezit van me motorrijbewijs.
Heb voor mezelf de komende maanden lekker de tijd om me eerste motor uit te zoeken met het plan komend voorjaar een motor aan te schaffen.
Mijn voorliefde voor motors zijn meer het chopper model. Dat is eigenlijk de grootste rede dat ik ben gaan lessen. Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Alleen ben ik van plan hier ook grote ritten mee te maken. (2 a 3 weken toeren als vakantie)
Hier stokt het dus een beetje en krijg ik vaak te horen dat je daarvoor beter een toermotor voor kan aanschaffen ivm zithouding en dat je bij een chopper model snel last krijg van je rug.
Graag hoor ik jullie ervaringen en adviezen in deze zaak om me te helpen met het uitzoeken van de juiste motor.
quote:
Slechte tanktas, die van mij bleef tot 265 op de teller prima zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef stinkie het volgende:
Note to self: bij 240 komt de tanktas los
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef stinkie het volgende:
Note to self: bij 240 komt de tanktas los
dan lag je er zelf overheen zeker op dat naakte apparaat van jequote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slechte tanktas, die van mij bleef tot 265 op de teller prima zitten
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan lag je er zelf overheen zeker op dat naakte apparaat van je
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]Maakte me ook meer zorgen over mijn bagagerol die vastzat met spin van 4e
Stuk beter dan die vorige sfeerverlichting iddquote:Op woensdag 16 november 2011 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
Overige boeiende zaken..![]()
Vandaag weer post.Achterlichtjes in LED vorm.
(hier 2x zo groot als werkelijk op de foto)
[ afbeelding ]
Ook even het remlicht weer in originele staat gebracht voor een volledige gloeilampen impressie.![]()
[ afbeelding ]
En dit keer doen de LED's het helemaal niet slecht.![]()
[ afbeelding ]
Lampjes 21 Watt + 8 watt = 29 watt wordt 3.25 watt + 2.4 watt = 5.65 watt.
Zondag wel een uurtje mee in het donker gereden..quote:Op woensdag 16 november 2011 23:42 schreef BazzieK het volgende:
Stuk beter dan die vorige sfeerverlichting idd
Opvallen ok, maar voor jezelf ook zicht genereren?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zondag wel een uurtje mee in het donker gereden..
Niks voor een donker bos, maar helder genoeg om zelfs op de snelweg op te vallen.
Morgenavond naar een cursusje. Wordt koud en donker. Maar ff leuk rijden.
Voor de zekerheid nu maar ff op de Optimate.
Neeej maar het was in de mist zondag wel goed voor de rest.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:56 schreef BazzieK het volgende:
Opvallen ok, maar voor jezelf ook zicht genereren?
Nicequote:Op donderdag 17 november 2011 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej maar het was in de mist zondag wel goed voor de rest.
Zeikwijvenquote:Zelfs nog een beginnende flitscontrole gepasseerd, de agente wuifde dat ik iets langzamer de rotonde op moest draaien. Ze zwaaide niet dat mijn koplamp niet goed was.
Heb je inmiddels meer motoren gehad dan kilometers gemaakt?quote:En verder rij ik normaal gesprokenalleen met straatverlichting.
Hoef er ook niet iedere dag mee te rijden verders...... de 250 km zondag was Jawa's eerste ritje in 2 maanden.
(daarvoor 2x 7 km x 2 @werk..)
Gisternacht al; vanmorgen lag er echt een bizar pak; slaat weer helemaal nergens op; heel de nacht aan het werk geweest en helemaal niks van gladheid gemerkt, het vroor wel, maar het was nergens glad, en dan toch zo'n berg neerflikkerenquote:Op donderdag 17 november 2011 01:58 schreef Geerd het volgende:
Eerste kilo's zout worden alweer gestrooid.
Ja, nog niet afbetaald hèquote:Op donderdag 17 november 2011 12:37 schreef Den_Haag het volgende:
Word je opeens zuinig op de brommer Stinkie?
Ben er nietquote:Op donderdag 17 november 2011 13:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ben op het Jawaatje, wat een mist.. en al de hele dag blijft het.
Dat wordt heul koud vanavond.Ook nog even naar Den Haag.
quote:En ik vind al die condens ook zonde voor het ding..
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
Een barend mirror zonder mirror?
Op Youtube kan je wel veel voorbeelden zien van coureurs die vallen omdat de voorrem blokkeert in contact met een andere rijder. Rossi dit jaar nog bij Spies.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:09 schreef ArnosL het volgende:
Waar is dit voor? Om te voorkomen dat remhendels afbreken en om te voorkomen dat je armen geplet worden tijdens een val ofzo?
voorkomt ook afbreken van hendels en voorkomt het remmen door de luchtweerstand bij 300km/uquote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Op Youtube kan je wel veel voorbeelden zien van coureurs die vallen omdat de voorrem blokkeert in contact met een andere rijder. Rossi dit jaar nog bij Spies.
Je moet marketing gaan doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:14 schreef cageon2 het volgende:
voorkomt ook afbreken van hendels en voorkomt het remmen door de luchtweerstand bij 300km/u
Best multifunctioneel voor zo'n klein prulletje
"Ontspannen armen bij het remmen, anders opgepompte armen, hou je niet vol etc etc"?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
Hier gaat WB het rechte stuk op en zit daarna met Barry Veneman te praten.![]()
quote:[..]
Je moet marketing gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |