Welke motor.. de Trophy?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Geerd het volgende:
Lekker fris op de motor, hele weekend buitengestaan starten ging nou niet echt van harte hoefde nog niet te duwen gelukkig
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
Iedereen kent het pruimenlied toch wel?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
Ken wel het bananenlied maar het pruimenluid nog niet eerder gehoordquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Geerd het volgende:
De accu heeft misschien toch een tikkie gekregen toen hij leegelopen was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef stinkie het volgende:
Busa's zijn niet gemaakt voor deze temperatuur. IIs zat op het zadel
En dan is de accu toch aan de kleine kant
En blijken de klok en de tripcomputer zich ook maar gereset te hebben
Koop wat je leuk vindt, en ga erop rijden, dan ondervind je vanzelf of het wel of niet iets voor je is.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:37 schreef Mexikola het volgende:
Ben zelf sinds een paar weken in het bezit van me motorrijbewijs.
Heb voor mezelf de komende maanden lekker de tijd om me eerste motor uit te zoeken met het plan komend voorjaar een motor aan te schaffen.
Mijn voorliefde voor motors zijn meer het chopper model. Dat is eigenlijk de grootste rede dat ik ben gaan lessen. Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Alleen ben ik van plan hier ook grote ritten mee te maken. (2 a 3 weken toeren als vakantie)
Hier stokt het dus een beetje en krijg ik vaak te horen dat je daarvoor beter een toermotor voor kan aanschaffen ivm zithouding en dat je bij een chopper model snel last krijg van je rug.
Graag hoor ik jullie ervaringen en adviezen in deze zaak om me te helpen met het uitzoeken van de juiste motor.
quote:
Slechte tanktas, die van mij bleef tot 265 op de teller prima zittenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef stinkie het volgende:
Note to self: bij 240 komt de tanktas los
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef stinkie het volgende:
Note to self: bij 240 komt de tanktas los
dan lag je er zelf overheen zeker op dat naakte apparaat van jequote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Slechte tanktas, die van mij bleef tot 265 op de teller prima zitten
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:28 schreef cageon2 het volgende:
[..]
dan lag je er zelf overheen zeker op dat naakte apparaat van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |