SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server:
178.63.54.5:9987
BoF #1 Rush Server (max 32 slots):
NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much?
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF #2 CQ Server (max 32 slots):
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #3 Server (max 16 slots, ranked flyschool):
i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF #4 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #4
admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon:
Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon:
FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor hardware vragen:
Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sideshowbobbie op 22-11-2011 13:39:34 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Bij mij niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:03 schreef Spelvout het volgende:
Ben benieuwd of dat "BF3 has stopped working" is opgelost als je de eerste keer BF3 start.. vanavond maar eens testen.
Bij mij ook niet!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij mij niet in ieder geval
Same here.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Na die patch wil die stomme game geen enkele server meer joinen, teh fuck
Jij hebt nog een recente post van alle sigs toch? Dan zet ik die er zelf wel even inquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef jpjedi het volgende:
Vaag zeg, ik heb de WIKI bewerkt maar niet alle sigs worden weergegeven in de OP.
de server informatie is ook weer de oude, die niet meer klopt.
vaag, ik kijk in de wiki en daar klopt het wel.. ik heb je de lijst gepm'd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij hebt nog een recente post van alle sigs toch? Dan zet ik die er zelf wel even in
Is daar niet een optie voor in configuratiescherm ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Argh hoe zet ik die rumble uit..
Kan toch moeilijk elke keer mn hele controller unpluggen als ik niet vlieg
ik heb dat met de joystick. Ik moet throttle in het midden zetten na het vliegen anders dan blijf ik schieten bij respawn of gaat mijn voertuig achteruit rijden bij het instappen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Argh hoe zet ik die rumble uit..
Kan toch moeilijk elke keer mn hele controller unpluggen als ik niet vlieg
quote:
Ik heb alle functies van de joystick in land en on foot uit gezet, werkt dat niet ook voor jou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb dat met de joystick. Ik moet throttle in het midden zetten na het vliegen anders dan blijf ik schieten bij respawn of gaat mijn voertuig achteruit rijden bij het instappen.
Stabiliseren met shift wil nog te vaak niet werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat niet? Het ding is bijna nog een grotere cheat dan spotten. Ik kan in ieder geval geen goede reden bedenken om een andere scope te gebruiken dan die
heeft dat dan niet te maken met het updaten van je punkbuster oid?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Geen last van gehad.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Probleem was al vanzelf opgelost, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft dat dan niet te maken met het updaten van je punkbuster oid?(jah ik roep ook maar wat om te helpen.)
Das best veel :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Civilian het volgende:
Leuk weetjeSinds de launch hebben we op TS er in totaal zo'n 7.83Gb doorheen gelult
Lol nee, er wordt niks bewaard. Zijn gewoon statsquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
Das best veel :p
Maar nemen jullie dat dan allemaal op en bewaren jullie dat?
Kijk, dat loopt lekker opquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Civilian het volgende:
Leuk weetjeSinds de launch hebben we op TS er in totaal zo'n 7.83Gb doorheen gelult
Gelukkig mogen we 10TB per maand vollullen, dus als we dat vol willen krijgen mogen we nog wel ffquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef -Vega- het volgende:
Eindelijk wel goed om te horen dat de mensen van BF3 ook eens een tegenvallertje hebben met het spel. Werd vorig jaar gek van de mensen die BF2 hadden gekocht en iedereen die Black ops kocht uitmaakte voor Fag omdat COD geen werkende games kunnen maken.
Natuurlijk wel balen voor jullie jongens.
Nu niet meer dan ? De nieuwste COD is blijkbaar ook geen vooruitgangquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef -Vega- het volgende:
Werd vorig jaar gek van de mensen die BF2 hadden gekocht en iedereen die Black ops kocht uitmaakte voor Fag omdat COD geen werkende games kunnen maken.
Waarom niet dan?!?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nu niet meer dan ? De nieuwste COD is blijkbaar ook geen vooruitgang
Sinds CoD4 zijn de CoD games alleen maar achteruit gegaan met dezelfde engine en kut sounds. Op de PC is het helemaal geen waardige FPS meeer. En nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef -Vega- het volgende:
Eindelijk wel goed om te horen dat de mensen van BF3 ook eens een tegenvallertje hebben met het spel. Werd vorig jaar gek van de mensen die BF2 hadden gekocht en iedereen die Black ops kocht uitmaakte voor Fag omdat COD geen werkende games kunnen maken.
Natuurlijk wel balen voor jullie jongens.
Volgens mijn collega ziet het er niet uit en is het een herkauwde MW2, erg hoog scoren ze ook niet .. maar ja, het geld is al binnenquote:
Al die 15-jarige amerikaanse fanboys? En dan IGN die de graphics van MW3 hoger waarderen dan BF3quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
maar cod heeft beter verkocht dan bf
dus cod = beter?
Er zijn meer christen dan islamisten, betekent dit dat het christelijke geloof beter is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
Nee, cod is beter gefloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
Mensen verwachten altijd dat cod beter wordt maar het is nooit zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
Nog niet gespeeld maar hoor niet veel goedsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
En heren, is de patch een goede verbetering?
*ben net thuis van werk*
Ik ga nu naar de BoF server... kom jij ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld maar hoor niet veel goeds
Ik kom zo over 10 minutjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de BoF server... kom jij ook?
Nou, dan komen we tegelijk binnenquote:
Ik vind de maps slecht ontworpen en véél te klein.quote:
Oke moet eerst ff internet explorer 8 downloaden want 9 vind ik kut.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dan komen we tegelijk binnen
Loading time is niet bepaald verbeterd
Ah en ik maar denken dat het mijn pc was. Maar inderdaad het starten van het spel is er niet sneller op geworden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dan komen we tegelijk binnen
Loading time is niet bepaald verbeterd
Anders gebruik je Chrome?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:38 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Oke moet eerst ff internet explorer 8 downloaden want 9 vind ik kut.
IE maakt van een high-end een low-end computer...quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan.
Download nu explorer 8 weer.
niet mee eens er zit wel meer verschil in mw3.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mensen verwachten altijd dat cod beter wordt maar het is nooit zo.
Alles van mw3 is gewoon mw2.
Alleen andere wapens en mappen.
Dat is alles
Is die van Vista niet hetzelfde als voor W7 ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef dennis3d het volgende:
Klein probleempje met explorer 8.
Zit op de site om te downloaden, maar kan alleen xp,vista en windows server 2008 downloaden en geen 7 :S
Inderdaad, gewoon Chrome installerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Is die van Vista niet hetzelfde als voor W7 ?
Met Chroom was je al klaar geweest
Chromequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Inderdaad maar lees net als ik IE 9 verwijderd dat IE 8 terug komt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon laten staan. Chrome en IE bijten elkaar niet..quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad maar lees net als ik IE 9 verwijderd dat IE 8 terug komt.
Ja maar ik gebruik IE als hoofd maar denk als ik 9 verwijder dat 8 niet terug komt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon laten staan. Chrome en IE bijten elkaar niet..
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef jpjedi het volgende:
IE
Jij was die laatste gebruiker van IE Dennis... .
bij misdragingen even melden en ik kick ze, bij slecht spel, gewoon kapot schieten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Man wat een stel kneuzen nu in de BoF server
Voornamelijk slecht spelquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bij misdragingen even melden en ik kick ze, bij slecht spel, gewoon kapot schieten.
FireFox is traag geworden de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er mis met gewoon firefox gebruiken
Zet die headset op je kopquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bij misdragingen even melden en ik kick ze, bij slecht spel, gewoon kapot schieten.
Zelfs ik als Firefox belieber ben overgestapt op Chromequote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
FireFox is traag geworden de afgelopen maanden
Ik heb Nightly.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs ik als Firefox belieber ben overgestapt op Chrome
Op die gast mikken en op Q duwen, ze luisteren alsnog niet, maar het kan al sinds de launch.quote:Wat ik ook nog mis en wel belangrijk vind; het kunnen zeuren om ammo en een medic.
Nu zie je wel waar ze lopen, maar teamplay is nog een beetje op CoD-niveau soms, dus krijg je weer niets.
Wil je daar een eerlijk antwoord op? Ja, er zijn gelukkig ook meer ongelovige in Nederland dan dat er Christenlijke zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:09 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Er zijn meer christen dan islamisten, betekent dit dat het christelijke geloof beter is?
Als je succesvol wil zijn moet je mij niet vragen maar ik wil best net als bij BF2 reserve staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef dennis3d het volgende:
Hey jongens even iets anders als de patch.
Zou iemand intresse hebben om wars te gaan spelen voor BoF ?
--> F&Lquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:51 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op? Ja, er zijn gelukkig ook meer ongelovige in Nederland dan dat er Christenlijke zijn.
Oke wachtten op meer mensenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je succesvol wil zijn moet je mij niet vragen maar ik wil best net als bij BF2 reserve staan.
We hebben ook nog een account op clanbase waar we ooit erg succesvol waren. DriesNL wil je zeker in je team hebben. Let wel op dat wars zonder unlocks zijn en dat kan best frustreren.
Maar dat vergt wel enorme team samenwerking, dat is ietsjes meer als rondjes rennen van vlag naar vlag. Ik zou GoT uitnodigen voor een oefenpartijtje.
Te lang geleden ingelogd dus ww niet meer geldig. Ik moet een andere clanleader benaderen om mijn identiteit te bevestigenquote:
quote:Thank you for contacting us.
A support ticket request has been created and a representative will be getting back to you shortly if necessary.
An email with the ticket number has been sent to jpmuldersxxxhotmail.com. You'll need the ticket number along with your email to view status and progress online.
If you wish to send additional comments or information regarding same issue, please follow the instructions on the email.
ClanBase Support Team
http://clanbase.ggl.com
Ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef dennis3d het volgende:
Hey jongens even iets anders als de patch.
Zou iemand intresse hebben om wars te gaan spelen voor BoF ?
Van mij mag je erin vind je goed en in een goede squad gaat alles beter.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik
Moet ik wel eerst beter presteren![]()
Okequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te lang geleden ingelogd dus ww niet meer geldig. Ik moet een andere clanleader benaderen om mijn identiteit te bevestigen, geen idee wie dat is, ik dacht sumera maar daar heb ik al jaren niets meer van gehoord.
Dus maar opnieuw aangevraagd voor je:
[..]
Als je een niet serieuse speler zoekt, gewoon wil geinen en af en toe een serieus, doordeweeks ma-do avondje, dan wil ik me wel aanmelden....quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Van mij mag je erin vind je goed en in een goede squad gaat alles beter.
Truequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Van mij mag je erin vind je goed en in een goede squad gaat alles beter.
Jij bent ook een leuke speler om er bij te hebbenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je een niet serieuse speler zoekt, gewoon wil geinen en af en toe een serieus, doordeweeks ma-do avondje, dan wil ik me wel aanmelden....
Inderdaad jij bent goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:24 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Als je een niet serieuse speler zoekt, gewoon wil geinen en af en toe een serieus, doordeweeks ma-do avondje, dan wil ik me wel aanmelden....
Hebben we ook nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef Longcat. het volgende:
Ik nomineer me wel als reserve ofzow
Every pimp needs a crackerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Civilian het volgende:
* Civilian nomineert zich als kogeltjesraper
Mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Civilian het volgende:
* Civilian nomineert zich als kogeltjesraper
Maakt dit jou nu *clan-leader*?quote:
Een leuke team-maat zijn is genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe 'goed' moet je zijn voor zoiets?
You know how to hold a gun, son?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je moet in een team kunnen samenwerken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
You know how to hold a gun, son?
Dat je mij er nog niet bij hebt gezetquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die mee willen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Reserve
Jedi
Longcat
Ik zie dat je er al in zitquote:
Het spijt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je mij er nog niet bij hebt gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2011 18:01:33 ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef andreas612 het volgende:
op wat voor dagen/tijden worden die wars gespeeld, ik wil opzich wel maar zit ook vast aan een ontzettend druk roosterDat weet ik nog niet waarschijnlijk in het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moet eerst genoeg mensen hebben.![]()
Het is zonder unlocks enzo omdat het dan eerlijker is een soort van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar op wars heb je dus geen unlocks?
Hoezo dat?
Worden ze op aparte servers gespeeld ofzo dat de normale dingen niet meer gelden?
hahaha okequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef jpjedi het volgende:
nah zet mij er maar bij, ik wil ook best wel meedoen eigenlijk.. reserve klinkt zo zielig
Geen probleemquote:
quote:You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog
Ok, je kan je unlocks dus niet gebruiken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is zonder unlocks enzo omdat het dan eerlijker is een soort van.
En dan kan je je skill bewijzen vinden sommigen.
het goede antwoord is: beter waarin?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:51 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op? Ja, er zijn gelukkig ook meer ongelovige in Nederland dan dat er Christenlijke zijn.
Nee geen punten het is meestal unranked.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ok, je kan je unlocks dus niet gebruiken?
Niet perse een probleem.
Maarj e krijgt wel punten, als in rank omhoog gaan?
Okee dus moet ik men registreren op clanbase ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef jpjedi het volgende:
Dit zijn de twee BoF clanbase accounts, ik heb de oudste gepakt om te reactiveren. de andere is de multigaming clan account.
BF2:
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Multigaming:
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1227234
Knuppelquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
dan ga je met je bf3 clan uitvechten wie beter is in mw3
Ik denk dat ze beiden keihard verliezen wanneer ze niet op hun eigen terrein spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
dan ga je met je bf3 clan uitvechten wie beter is in mw3
Je kan volgens mij wel instellen dat je een aantal unlocks mag gebruiken op een private server. Mja kan niet begrijpen dat mensen BF3 in clanverband willen spelen eerlijk gezegd. Wat is er nou leuk aan een clanwar waar iedereen met RPG's rondloopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dan alweer een vraag
Geen unlocks dus, omdat het eerlijker is.
Maar dan speel je dus met basis-classes.
Dat maakt de medic(assault) eigenlijk al overbodig omdat ie dus niet kan reviven, en ook andere speciale class abilities zijn er dan niet.
Dus dan ben je eigenlijk gewoon 'simpel' aan het knallen, dan zie ik het verschil niet echt meer met een potje MW(afgezien van betere maps, ok ok)
Je heb wel revive maar geen wapen unlockes enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dan alweer een vraag
Geen unlocks dus, omdat het eerlijker is.
Maar dan speel je dus met basis-classes.
Dat maakt de medic(assault) eigenlijk al overbodig omdat ie dus niet kan reviven, en ook andere speciale class abilities zijn er dan niet.
Dus dan ben je eigenlijk gewoon 'simpel' aan het knallen, dan zie ik het verschil niet echt meer met een potje MW(afgezien van betere maps, ok ok)
Die shockpads krijg je volgens mij pas na een paar levels hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Je heb wel revive maar geen wapen unlockes enzo.
iedereen moet registreren en lid worden van de clan. ik wacht even op de gegevens om de clan te kunnen oppoetsen voor het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee dus moet ik men registreren op clanbase ook?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef Catch_me het volgende:
Oh hebben we onze beroepsklager ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Ik ben het met hem eens. Waar zijn de tijden dat je daadwerkelijk goed of slecht kon zijn in BF? Nu is het echt gestreamlined spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oh hebben we onze beroepsklager ook weer
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
Reserve
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
Reserve
heyy Dennis , kwil wel meedoenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
Reserve
Ik eigenlijk ook wel nu ik meer tijd heb.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
Reserve
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Zo net op bof server beste potje CQ Metro ooit gehad, was echt spannend jongens
had ik ook na die patch update, hadden ze inderdaad wat beter kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef JK het volgende:
Wat een kloteprutsers bij Dice. Miljoenen uitgeven aan marketing, maar fatsoenlijk programmeren: ho maar.
Disconnected from EA Online, 2x kicked from the server, veel zwarte schermen na mapchanges, bf3.exe loopt vast... ik kan hier gvd echt kwaad om worden.
Same here.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:44 schreef andreas612 het volgende:
[..]
had ik ook na die patch update, hadden ze inderdaad wat beter kunnen aanpakken.
Dat was inderdaad een lekker potje! Eerst 200 punten ofzo achter en toen met 6 punten verschil gewonnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Dat was ook een heerlijk potje ja. Ipv. de ribbons één voor één te laten zien kreeg ik gewoon:quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)7008914/1/172003855/ <---- dat was een heerlijk potje, lekker in een tank rond scheuren met TheNiker als boardgunner (weet niet of dat iemand van hier is maar het was tof) mijnen ruimen en vlaggen kapen.
Spel je mond is even heel snelquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:34 schreef JK het volgende:
Wat een kloteprutsers bij Dice. Miljoenen uitgeven aan marketing, maar fatsoenlijk programmeren: ho maar.
Disconnected from EA Online, 2x kicked from the server, veel zwarte schermen na mapchanges, bf3.exe loopt vast... ik kan hier gvd echt kwaad om worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Hier de clan, ik heb je een invite gestuurd. De gegevens zijn nu up to date, ik moest er wat historische bagage uit vegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Reserve
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef VanRuss het volgende:
[..]
[..]
[..]
heyy Dennis , kwil wel meedoenGreetz Russ ,
Whehe tank..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.
TheNiker meld zichquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)7008914/1/172003855/ <---- dat was een heerlijk potje, lekker in een tank rond scheuren met TheNiker als boardgunner (weet niet of dat iemand van hier is maar het was tof) mijnen ruimen en vlaggen kapen.
Jedi , ik heb geen invite? of maak je geen nieuwe groep aan voor de '' ECHTE '' members van BoF op Battlelog? zou wel leuk zijn & ook dat ik miss co-leader word? ben miss wel beetj fckd up soms , maar ik speel best vaak dusjahquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier de clan, ik heb je een invite gestuurd. De gegevens zijn nu up to date, ik moest er wat historische bagage uit vegen
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Voor iedereen die op clanbase mee wil doen aan wars, je moet een clanbase id aanmaken, hier je nummer spammen en we voegen je toe, je kunt ook apply klikken en dan kan ik approven. Dennis, ik zal jou ook clanleader maken.
Let wel op dat als je niet goed op elkaar ingespeeld bent, dat je compleet ingemaakt wordt. Je moet echt een paar keer oefenen en zeker allemaal op TS zitten.
Ik zal dit ook in de wiki zetten. Torch zal de volgende OP in orde maken want de wiki si niet gebruikt nu.
jah inderdaad maja , de belgie pownt NL met hun wapens , muahahhaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.
jap dat is FTWquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Viper in de val lokken met Dennis in een jeep en Russ en ik met de stinger opvangen..
jaja civilian , theeft ook zen nadelen , wachtmaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Whehe tank..(
sorry vond het echt zo grappig eergister)
Mwoah, zitten toch met name spelende leden bij het platoon dus dat laten we beter zo. De war jongens hebben ook nog hun clanbase lidmaatschap natuurlijk. Verder is dit topic ons centrale contactpunt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef VanRuss het volgende:
[..]
jap dat is FTWmaar uhm geen nieuwe groep op Battlelog van BoF? of komt dat niet? & kzou ook graag co-leader zijn dan
, greetz seppe
ben benieuwd wat dat nu eigenlijk is inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef JK het volgende:
Eindelijk met Battlelies een goed potje. Geen vastlopers, alles lekker vlot, alleen dan nu om 22.30u pas.... morgen weer vroeg op voor het werk... balen. Ik zet morgen mijn horizontale probleem op YouTube met een linkje hier op het forum.
Jap vraag ik me ook wel af met je links - rechts probleemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat nu eigenlijk is inderdaad
Aangemeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mwoah, zitten toch met name spelende leden bij het platoon dus dat laten we beter zo. De war jongens hebben ook nog hun clanbase lidmaatschap natuurlijk. Verder is dit topic ons centrale contactpunt.
Clanleader/admin is helaas voor 18+
Clanbase werkt als volgt:
1
maak je account aan
2
post hier je ID nummer
OF
Apply bij de clan op clanbase rechtstreeks: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 22-11-2011 22:54:41 ]
[BOS] zoals die plek van de wilde dieren?quote:
quote:[BOS] FireFox has been added to Band of Fok!kers !
Please note that there is a 24 hour waiting period before he can play a laddermatch for the clan.
For any cup this clan is currently participating in [BOS] FireFox must first go through the new member procedure. Please see the cuprules for more information.
Mijn oude CSS clanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[BOS] zoals die plek van de wilde dieren?
Anyway, je bent member. We hebben er nu al 4.
[..]
whoops sorry, op gewone weergave wordt hij gewindowed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nondeju wat een post! Kan die niet ff in een spoiler?! Blijf scrollen op mn iPhone joh
Nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef JK het volgende:
Als ie het niet bij kan benen, moet het altijd voorkomen. Sommige avonden geen problemen en ik zie dat toch wel meer mensen rare muisproblemen hebben.
Wel eens gehad ja. Ik heb ook wel eens dat ik geen punten krijg voor resuplies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef krazny het volgende:
Ik heb sinds kort dat ik met mn Engineer geen vehicles meer kan repareren.
Als ik mn ehh.. 'lasapparaat' pak en klik dan gebeurt er gewoon niets.
Klinkt dit bekend?
T is echt vreselijk irritant nml.
En hoe zit het met je muis instellingen, niet alleen voor bf3 maar ook voor windows? Of de ondergrond van je muis, dus muismat of bureau/tafel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef JK het volgende:
Ik stapte vandaag uit een jeep en kon er niet meer in stappen, alleen doorheen lopen.
Maar de kaart kan het op medium idd prima aan, ook weer afhankelijk van je CPU natuurlijk.
Misschien moet ik het filmpje eens naar die Zh1nt0 sturen.
Voor nu duik ik mooi m'n nest in.
iedereen is net wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
Waar zijn alle BoF spelers vanavond?
Champions League.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
Waar zijn alle BoF spelers vanavond?
Net weer. 15-9 vieze spawnkillersquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef genakt het volgende:
[..]
iedereen is net weg
zat kut clan en werden constant gespawnkilled
Triest dat jullie hem zover hebben laten komenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net weer. 15-9 vieze spawnkillers
Iemand had gewoon 47-0 netPuur door alleen met z'n tank te spawnkillen
Triest
Ok ok ik hap, het was niet alleen de tank maar het hele team was of aan het repairen of aan het spraaien. Dus yep het was niet te doen om die tank aan te pakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:42 schreef very het volgende:
[..]
Triest dat jullie hem zover hebben laten komen....hoe moeilijk is het om een tank aan te pakken?
Dat is bij mij ook zoquote:Op woensdag 23 november 2011 07:04 schreef wc-eend het volgende:
Voor de patch: Geen problemen.
Na de patch: Geen problemen.
Wat ik me wel afvraag, als ik machinegun ben op de jeep, dan draait dat ding zo tergend traag... Is dit bij iedereen of moet ik een instelling aanpassen...
Haha die anti-explosive ribbons zijn ook lekker makkelijk te farmer als steeds als je een tank pakt iemand die dingen weer neer legtquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een lekker potje! Eerst 200 punten ofzo achter en toen met 6 punten verschil gewonnen
[..]
Dat was ook een heerlijk potje ja. Ipv. de ribbons één voor één te laten zien kreeg ik gewoon:
Ribbons (31) 7700 te zienwaaronder 18 anti-explosive ribbons
Tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
TheNiker meld zich
Maar jij was in eens weg nadat ik weer wist in te loggen na een crash
En ik dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
Reserve
Heb je VSync aan staan bij je graphics options?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef JK het volgende:
Heb het filmpje nu maar geupload.
In een ander filmpje op Youtube vond ik nog een tip om de Origin in-game overlay uit te schakelen. Dit heb ik gedaan. Morgen even testen.
Hier mijn filmpje, kijk hoe irritant het is en dan snap je meteen waarom ik dan weer begon te vloeken
Daarom zijn dpi knopjes op je muis wel handig.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te lang geleden ingelogd dus ww niet meer geldig. Ik moet een andere clanleader benaderen om mijn identiteit te bevestigen, geen idee wie dat is, ik dacht sumera maar daar heb ik al jaren niets meer van gehoord.
Dus maar opnieuw aangevraagd voor je:
[..]
Alleen omdat je er woont, maakt het je nog geen belgquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooi, Zou tijd worden man!quote:Op woensdag 23 november 2011 08:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]BoF leader hier
Zelfde probleem ook al te lang niet ingelogd.
Hopelijk heb ik dit weekend tijd om eindelijk BF3 eens te spelen
[..]
Alleen omdat je er woont, maakt het je nog geen belg
je staat erbijquote:Op woensdag 23 november 2011 09:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even een account daar gemaakt (waar ze overigens nog net je pincode niet willen weten) ik wacht nog even op bevestigingsmailtje en dan meld ik me aan
edit: applied
Diamond heb ik erin laten staan, laat hem zijn paswoord een retrieven anders blijft hij op suspended staan.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:15 schreef dennis3d het volgende:
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve
Ff quoten zodat ik alle plaatjes kan zienquote:Op woensdag 23 november 2011 09:50 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:58 schreef jpjedi het volgende:
De USAS schijnt het uberwapen te zijn, Iemand hier die hem gebruikt?
klinkt wel vet eigenlijk, zeker voor seine.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar hé, een full-auto shotgun, u do the math
Zichtbaar maken door quoten?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ff quoten zodat ik alle plaatjes kan zien
Edit: eerste twee niet zichtbaar
Nja soms helpt het. Dan kan ik de linkjes zienquote:Op woensdag 23 november 2011 10:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zichtbaar maken door quoten?
hier is mijn post gewoon zichtbaar hoor.
CQ64 orgies.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef rubbels het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen zo haten op metro...
Vindt het echt een chille map.
Het vereist een totaal andere speelstijl. Sommige stukken nodigen ook uit tot granade/rockets spams. Toch vind ik de Metro map ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef rubbels het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen zo haten op metro...
Vindt het echt een chille map.
Idd, wel een rush map.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het vereist een totaal andere speelstijl. Sommige stukken nodigen ook uit tot granade/rockets spams. Toch vind ik de Metro map ook wel wat hebben.Maar dan wel voor Rush trouwens.
Ik beweeg gelijkmatig naar links of rechts, maar hij doet niets, of een heel klein stukje en dan ineens vlieg je een eind verder. Naar boven en naar beneden doe ik even 'snel' als links en rechts, verticaal gaat goed, maar zoals je ziet horizontaal kan je niets meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef jpjedi het volgende:
Echt vaag inderdaad Dutch, draai je dan stapsgewijs rond je as dan? Want je schiet echt van kinks naar rechts in je filmpje..
Probeer gewoon eens om VSync uit te zetten (als je die aan hebt).quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik beweeg gelijkmatig naar links of rechts, maar hij doet niets, of een heel klein stukje en dan ineens vlieg je een eind verder. Naar boven en naar beneden doe ik even 'snel' als links en rechts, verticaal gaat goed, maar zoals je ziet horizontaal kan je niets meer.
Muis ligt op een muismat en als dat het probleem was, zou dit altijd moeten zijn en ook buiten Battlefield 3. Het gebeurd ook niet tijdens het spelen, maar echt of na dat ik ben gedood of gerevived ben.
Daarnaast vergeten te vermelden op Youtube, dat dit alleen als infantry zo is, stap ik in een voertuig, dan kan ik alle kanten op bewegen met de muis, zonder problemen.
Alleen al door dit laatste feit, blijkt dat dit een bug in BF3 is en het niets te maken heeft met een grafische kaart of de muis.
VSync.. durf het niet te zeggen, maar zoals gezegd, doordat ik in een voertuig geen problemen heb, ligt dit echt aan een bug in BF3 in combinatie met vast iets wat ik heb geinstalleerd ofzo.
Bedankt allen voor het meedenken!
Dit is me toch een partij fokking vaag zeg. Moet BF3 wel zijn inderdaad!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik beweeg gelijkmatig naar links of rechts, maar hij doet niets, of een heel klein stukje en dan ineens vlieg je een eind verder. Naar boven en naar beneden doe ik even 'snel' als links en rechts, verticaal gaat goed, maar zoals je ziet horizontaal kan je niets meer.
Muis ligt op een muismat en als dat het probleem was, zou dit altijd moeten zijn en ook buiten Battlefield 3. Het gebeurd ook niet tijdens het spelen, maar echt of na dat ik ben gedood of gerevived ben.
Daarnaast vergeten te vermelden op Youtube, dat dit alleen als infantry zo is, stap ik in een voertuig, dan kan ik alle kanten op bewegen met de muis, zonder problemen.
Alleen al door dit laatste feit, blijkt dat dit een bug in BF3 is en het niets te maken heeft met een grafische kaart of de muis.
VSync.. durf het niet te zeggen, maar zoals gezegd, doordat ik in een voertuig geen problemen heb, ligt dit echt aan een bug in BF3 in combinatie met vast iets wat ik heb geinstalleerd ofzo.
Bedankt allen voor het meedenken!
Gsiteren een potje TDM gespeeld. Nou dat was me wat.. Totaal geen teamwork, iedereen rent een kant opquote:Op woensdag 23 november 2011 10:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
Idd, wel een rush map.
Spelen jullie trouwens wel eens TDM?
Dan is 't toch eigenlijk zonde om BF3 te spelen? Je mist de helft van de speelervaring..quote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef rubbels het volgende:
Mag ik er ook nog bij?
[ link | afbeelding ]
Let nog niet op de stats, want ik ben net begonnen en speel op low en een resolutie van 1024x576
Klopt, maar ik speel nu gewoon af en toe een potjequote:Op woensdag 23 november 2011 10:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan is 't toch eigenlijk zonde om BF3 te spelen? Je mist de helft van de speelervaring..
Niet iedereen zal je accepteren zolang ze niet met je hebben gespeeld, dat scheelt weerquote:Op woensdag 23 november 2011 10:59 schreef rubbels het volgende:
[..]
Klopt, maar ik speel nu gewoon af en toe een potje
Alle leden uit de OP uitgenodigd. Dat zijn er veel!!
je staat erbijquote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef rubbels het volgende:
Mag ik er ook nog bij?
[ link | afbeelding ]
Let nog niet op de stats, want ik ben net begonnen en speel op low en een resolutie van 1024x576
Jeuj, een grotere n00b dan ikquote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef rubbels het volgende:
Mag ik er ook nog bij?
[ link | afbeelding ]
http://www.enjin.com/bf3-signature-generatorquote:Op woensdag 23 november 2011 11:30 schreef JK het volgende:
Mag nog 1x die link om zo'n signature te maken? Ik moet er ook nog tussen.
De anti air draait opeens ook verdomd langzaamquote:Op woensdag 23 november 2011 07:04 schreef wc-eend het volgende:
Voor de patch: Geen problemen.
Na de patch: Geen problemen.
Wat ik me wel afvraag, als ik machinegun ben op de jeep, dan draait dat ding zo tergend traag... Is dit bij iedereen of moet ik een instelling aanpassen...
Hahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jeuj, een grotere n00b dan ik
hoi!
je hebt me vast zo ingehaald
minimum was 2 en is nu 4 players to start.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat er geen servers meer kunnen zijn die met 1 player starten?![]()
Moet nog altijd eens leren helicopteren
BF3CCquote:Op woensdag 23 november 2011 11:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
jpjedi: waar kan ik instellen hoeveel tickets ik geef aan de teams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |