Sinds CoD4 zijn de CoD games alleen maar achteruit gegaan met dezelfde engine en kut sounds. Op de PC is het helemaal geen waardige FPS meeer. En nu?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef -Vega- het volgende:
Eindelijk wel goed om te horen dat de mensen van BF3 ook eens een tegenvallertje hebben met het spel. Werd vorig jaar gek van de mensen die BF2 hadden gekocht en iedereen die Black ops kocht uitmaakte voor Fag omdat COD geen werkende games kunnen maken.
Natuurlijk wel balen voor jullie jongens.
Volgens mijn collega ziet het er niet uit en is het een herkauwde MW2, erg hoog scoren ze ook niet .. maar ja, het geld is al binnenquote:
Al die 15-jarige amerikaanse fanboys? En dan IGN die de graphics van MW3 hoger waarderen dan BF3quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
maar cod heeft beter verkocht dan bf
dus cod = beter?
Er zijn meer christen dan islamisten, betekent dit dat het christelijke geloof beter is?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
Nee, cod is beter gefloptquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
Mensen verwachten altijd dat cod beter wordt maar het is nooit zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Catch_me het volgende:
dus cod = beter?
Nog niet gespeeld maar hoor niet veel goedsquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
En heren, is de patch een goede verbetering?
*ben net thuis van werk*
Ik ga nu naar de BoF server... kom jij ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:27 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld maar hoor niet veel goeds
Ik kom zo over 10 minutjes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de BoF server... kom jij ook?
Nou, dan komen we tegelijk binnenquote:
Ik vind de maps slecht ontworpen en véél te klein.quote:
Oke moet eerst ff internet explorer 8 downloaden want 9 vind ik kut.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dan komen we tegelijk binnen
Loading time is niet bepaald verbeterd
Ah en ik maar denken dat het mijn pc was. Maar inderdaad het starten van het spel is er niet sneller op geworden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou, dan komen we tegelijk binnen
Loading time is niet bepaald verbeterd
Anders gebruik je Chrome?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:38 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Oke moet eerst ff internet explorer 8 downloaden want 9 vind ik kut.
IE maakt van een high-end een low-end computer...quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Kan.
Download nu explorer 8 weer.
niet mee eens er zit wel meer verschil in mw3.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:18 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Mensen verwachten altijd dat cod beter wordt maar het is nooit zo.
Alles van mw3 is gewoon mw2.
Alleen andere wapens en mappen.
Dat is alles
Is die van Vista niet hetzelfde als voor W7 ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef dennis3d het volgende:
Klein probleempje met explorer 8.
Zit op de site om te downloaden, maar kan alleen xp,vista en windows server 2008 downloaden en geen 7 :S
Inderdaad, gewoon Chrome installerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Is die van Vista niet hetzelfde als voor W7 ?
Met Chroom was je al klaar geweest
Chromequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Inderdaad maar lees net als ik IE 9 verwijderd dat IE 8 terug komt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:54 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon laten staan. Chrome en IE bijten elkaar niet..quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad maar lees net als ik IE 9 verwijderd dat IE 8 terug komt.
Ja maar ik gebruik IE als hoofd maar denk als ik 9 verwijder dat 8 niet terug komt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon laten staan. Chrome en IE bijten elkaar niet..
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef jpjedi het volgende:
IE
Jij was die laatste gebruiker van IE Dennis... .
bij misdragingen even melden en ik kick ze, bij slecht spel, gewoon kapot schieten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Man wat een stel kneuzen nu in de BoF server
Voornamelijk slecht spelquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bij misdragingen even melden en ik kick ze, bij slecht spel, gewoon kapot schieten.
FireFox is traag geworden de afgelopen maandenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat is er mis met gewoon firefox gebruiken
Zet die headset op je kopquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
bij misdragingen even melden en ik kick ze, bij slecht spel, gewoon kapot schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |