Ik heb alle functies van de joystick in land en on foot uit gezet, werkt dat niet ook voor jou?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik heb dat met de joystick. Ik moet throttle in het midden zetten na het vliegen anders dan blijf ik schieten bij respawn of gaat mijn voertuig achteruit rijden bij het instappen.
Stabiliseren met shift wil nog te vaak niet werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat niet? Het ding is bijna nog een grotere cheat dan spotten. Ik kan in ieder geval geen goede reden bedenken om een andere scope te gebruiken dan die
heeft dat dan niet te maken met het updaten van je punkbuster oid?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Na die patch wil die stomme game geen enkele server meer joinen, teh fuck
Geen last van gehad.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Na die patch wil die stomme game geen enkele server meer joinen, teh fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Probleem was al vanzelf opgelost, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:50 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft dat dan niet te maken met het updaten van je punkbuster oid?(jah ik roep ook maar wat om te helpen.)
Das best veel :pquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Civilian het volgende:
Leuk weetjeSinds de launch hebben we op TS er in totaal zo'n 7.83Gb doorheen gelult
Lol nee, er wordt niks bewaard. Zijn gewoon statsquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
Das best veel :p
Maar nemen jullie dat dan allemaal op en bewaren jullie dat?
Kijk, dat loopt lekker opquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:25 schreef Civilian het volgende:
Leuk weetjeSinds de launch hebben we op TS er in totaal zo'n 7.83Gb doorheen gelult
Gelukkig mogen we 10TB per maand vollullen, dus als we dat vol willen krijgen mogen we nog wel ffquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef -Vega- het volgende:
Eindelijk wel goed om te horen dat de mensen van BF3 ook eens een tegenvallertje hebben met het spel. Werd vorig jaar gek van de mensen die BF2 hadden gekocht en iedereen die Black ops kocht uitmaakte voor Fag omdat COD geen werkende games kunnen maken.
Natuurlijk wel balen voor jullie jongens.
Nu niet meer dan ? De nieuwste COD is blijkbaar ook geen vooruitgangquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:34 schreef -Vega- het volgende:
Werd vorig jaar gek van de mensen die BF2 hadden gekocht en iedereen die Black ops kocht uitmaakte voor Fag omdat COD geen werkende games kunnen maken.
Waarom niet dan?!?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:44 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Nu niet meer dan ? De nieuwste COD is blijkbaar ook geen vooruitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |