Ok, je kan je unlocks dus niet gebruiken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is zonder unlocks enzo omdat het dan eerlijker is een soort van.
En dan kan je je skill bewijzen vinden sommigen.
het goede antwoord is: beter waarin?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:51 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Wil je daar een eerlijk antwoord op? Ja, er zijn gelukkig ook meer ongelovige in Nederland dan dat er Christenlijke zijn.
Nee geen punten het is meestal unranked.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ok, je kan je unlocks dus niet gebruiken?
Niet perse een probleem.
Maarj e krijgt wel punten, als in rank omhoog gaan?
Okee dus moet ik men registreren op clanbase ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef jpjedi het volgende:
Dit zijn de twee BoF clanbase accounts, ik heb de oudste gepakt om te reactiveren. de andere is de multigaming clan account.
BF2:
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Multigaming:
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1227234
Knuppelquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
dan ga je met je bf3 clan uitvechten wie beter is in mw3
Ik denk dat ze beiden keihard verliezen wanneer ze niet op hun eigen terrein spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:25 schreef Pakspul het volgende:
[..]
dan ga je met je bf3 clan uitvechten wie beter is in mw3
Je kan volgens mij wel instellen dat je een aantal unlocks mag gebruiken op een private server. Mja kan niet begrijpen dat mensen BF3 in clanverband willen spelen eerlijk gezegd. Wat is er nou leuk aan een clanwar waar iedereen met RPG's rondloopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dan alweer een vraag
Geen unlocks dus, omdat het eerlijker is.
Maar dan speel je dus met basis-classes.
Dat maakt de medic(assault) eigenlijk al overbodig omdat ie dus niet kan reviven, en ook andere speciale class abilities zijn er dan niet.
Dus dan ben je eigenlijk gewoon 'simpel' aan het knallen, dan zie ik het verschil niet echt meer met een potje MW(afgezien van betere maps, ok ok)
Je heb wel revive maar geen wapen unlockes enzo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:02 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar dan alweer een vraag
Geen unlocks dus, omdat het eerlijker is.
Maar dan speel je dus met basis-classes.
Dat maakt de medic(assault) eigenlijk al overbodig omdat ie dus niet kan reviven, en ook andere speciale class abilities zijn er dan niet.
Dus dan ben je eigenlijk gewoon 'simpel' aan het knallen, dan zie ik het verschil niet echt meer met een potje MW(afgezien van betere maps, ok ok)
Die shockpads krijg je volgens mij pas na een paar levels hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:07 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Je heb wel revive maar geen wapen unlockes enzo.
iedereen moet registreren en lid worden van de clan. ik wacht even op de gegevens om de clan te kunnen oppoetsen voor het nieuwe seizoen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:13 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Okee dus moet ik men registreren op clanbase ook?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:10 schreef Catch_me het volgende:
Oh hebben we onze beroepsklager ook weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Ik ben het met hem eens. Waar zijn de tijden dat je daadwerkelijk goed of slecht kon zijn in BF? Nu is het echt gestreamlined spelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:16 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oh hebben we onze beroepsklager ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |