quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Zo net op bof server beste potje CQ Metro ooit gehad, was echt spannend jongens
Hier de clan, ik heb je een invite gestuurd. De gegevens zijn nu up to date, ik moest er wat historische bagage uit vegenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Reserve
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef VanRuss het volgende:
[..]
[..]
[..]
heyy Dennis , kwil wel meedoenGreetz Russ ,
Whehe tank..quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.
TheNiker meld zichquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef WyriHaximus het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)7008914/1/172003855/ <---- dat was een heerlijk potje, lekker in een tank rond scheuren met TheNiker als boardgunner (weet niet of dat iemand van hier is maar het was tof) mijnen ruimen en vlaggen kapen.
Jedi , ik heb geen invite? of maak je geen nieuwe groep aan voor de '' ECHTE '' members van BoF op Battlelog? zou wel leuk zijn & ook dat ik miss co-leader word? ben miss wel beetj fckd up soms , maar ik speel best vaak dusjahquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier de clan, ik heb je een invite gestuurd. De gegevens zijn nu up to date, ik moest er wat historische bagage uit vegen
http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
Voor iedereen die op clanbase mee wil doen aan wars, je moet een clanbase id aanmaken, hier je nummer spammen en we voegen je toe, je kunt ook apply klikken en dan kan ik approven. Dennis, ik zal jou ook clanleader maken.
Let wel op dat als je niet goed op elkaar ingespeeld bent, dat je compleet ingemaakt wordt. Je moet echt een paar keer oefenen en zeker allemaal op TS zitten.
Ik zal dit ook in de wiki zetten. Torch zal de volgende OP in orde maken want de wiki si niet gebruikt nu.
jah inderdaad maja , de belgie pownt NL met hun wapens , muahahhaaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.
jap dat is FTWquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:22 schreef jpjedi het volgende:
Viper in de val lokken met Dennis in een jeep en Russ en ik met de stinger opvangen..
jaja civilian , theeft ook zen nadelen , wachtmaquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Whehe tank..(
sorry vond het echt zo grappig eergister)
Mwoah, zitten toch met name spelende leden bij het platoon dus dat laten we beter zo. De war jongens hebben ook nog hun clanbase lidmaatschap natuurlijk. Verder is dit topic ons centrale contactpunt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:23 schreef VanRuss het volgende:
[..]
jap dat is FTWmaar uhm geen nieuwe groep op Battlelog van BoF? of komt dat niet? & kzou ook graag co-leader zijn dan
, greetz seppe
ben benieuwd wat dat nu eigenlijk is inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef JK het volgende:
Eindelijk met Battlelies een goed potje. Geen vastlopers, alles lekker vlot, alleen dan nu om 22.30u pas.... morgen weer vroeg op voor het werk... balen. Ik zet morgen mijn horizontale probleem op YouTube met een linkje hier op het forum.
Jap vraag ik me ook wel af met je links - rechts probleemquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ben benieuwd wat dat nu eigenlijk is inderdaad
Aangemeldquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mwoah, zitten toch met name spelende leden bij het platoon dus dat laten we beter zo. De war jongens hebben ook nog hun clanbase lidmaatschap natuurlijk. Verder is dit topic ons centrale contactpunt.
Clanleader/admin is helaas voor 18+
Clanbase werkt als volgt:
1
maak je account aan
2
post hier je ID nummer
OF
Apply bij de clan op clanbase rechtstreeks: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 22-11-2011 22:54:41 ]
[BOS] zoals die plek van de wilde dieren?quote:
quote:[BOS] FireFox has been added to Band of Fok!kers !
Please note that there is a 24 hour waiting period before he can play a laddermatch for the clan.
For any cup this clan is currently participating in [BOS] FireFox must first go through the new member procedure. Please see the cuprules for more information.
Mijn oude CSS clanquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[BOS] zoals die plek van de wilde dieren?
Anyway, je bent member. We hebben er nu al 4.
[..]
whoops sorry, op gewone weergave wordt hij gewindowed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nondeju wat een post! Kan die niet ff in een spoiler?! Blijf scrollen op mn iPhone joh
Nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef JK het volgende:
Als ie het niet bij kan benen, moet het altijd voorkomen. Sommige avonden geen problemen en ik zie dat toch wel meer mensen rare muisproblemen hebben.
Wel eens gehad ja. Ik heb ook wel eens dat ik geen punten krijg voor resuplies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:04 schreef krazny het volgende:
Ik heb sinds kort dat ik met mn Engineer geen vehicles meer kan repareren.
Als ik mn ehh.. 'lasapparaat' pak en klik dan gebeurt er gewoon niets.
Klinkt dit bekend?
T is echt vreselijk irritant nml.
En hoe zit het met je muis instellingen, niet alleen voor bf3 maar ook voor windows? Of de ondergrond van je muis, dus muismat of bureau/tafel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:10 schreef JK het volgende:
Ik stapte vandaag uit een jeep en kon er niet meer in stappen, alleen doorheen lopen.
Maar de kaart kan het op medium idd prima aan, ook weer afhankelijk van je CPU natuurlijk.
Misschien moet ik het filmpje eens naar die Zh1nt0 sturen.
Voor nu duik ik mooi m'n nest in.
iedereen is net wegquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
Waar zijn alle BoF spelers vanavond?
Champions League.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
Waar zijn alle BoF spelers vanavond?
Net weer. 15-9 vieze spawnkillersquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:40 schreef genakt het volgende:
[..]
iedereen is net weg
zat kut clan en werden constant gespawnkilled
Triest dat jullie hem zover hebben laten komenquote:Op woensdag 23 november 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net weer. 15-9 vieze spawnkillers
Iemand had gewoon 47-0 netPuur door alleen met z'n tank te spawnkillen
Triest
Ok ok ik hap, het was niet alleen de tank maar het hele team was of aan het repairen of aan het spraaien. Dus yep het was niet te doen om die tank aan te pakken.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:42 schreef very het volgende:
[..]
Triest dat jullie hem zover hebben laten komen....hoe moeilijk is het om een tank aan te pakken?
Dat is bij mij ook zoquote:Op woensdag 23 november 2011 07:04 schreef wc-eend het volgende:
Voor de patch: Geen problemen.
Na de patch: Geen problemen.
Wat ik me wel afvraag, als ik machinegun ben op de jeep, dan draait dat ding zo tergend traag... Is dit bij iedereen of moet ik een instelling aanpassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |