Hebben we ook nodigquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:38 schreef Longcat. het volgende:
Ik nomineer me wel als reserve ofzow
Every pimp needs a crackerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Civilian het volgende:
* Civilian nomineert zich als kogeltjesraper
Mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:40 schreef Civilian het volgende:
* Civilian nomineert zich als kogeltjesraper
Maakt dit jou nu *clan-leader*?quote:
Een leuke team-maat zijn is genoeg lijkt me...quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoe 'goed' moet je zijn voor zoiets?
You know how to hold a gun, son?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je moet in een team kunnen samenwerken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
You know how to hold a gun, son?
Dat je mij er nog niet bij hebt gezetquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:43 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die mee willen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Reserve
Jedi
Longcat
Ik zie dat je er al in zitquote:
Het spijt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat je mij er nog niet bij hebt gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2011 18:01:33 ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:01 schreef andreas612 het volgende:
op wat voor dagen/tijden worden die wars gespeeld, ik wil opzich wel maar zit ook vast aan een ontzettend druk roosterDat weet ik nog niet waarschijnlijk in het weekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar moet eerst genoeg mensen hebben.![]()
Het is zonder unlocks enzo omdat het dan eerlijker is een soort van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar op wars heb je dus geen unlocks?
Hoezo dat?
Worden ze op aparte servers gespeeld ofzo dat de normale dingen niet meer gelden?
hahaha okequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef jpjedi het volgende:
nah zet mij er maar bij, ik wil ook best wel meedoen eigenlijk.. reserve klinkt zo zielig
Geen probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |