Nja soms helpt het. Dan kan ik de linkjes zienquote:Op woensdag 23 november 2011 10:12 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zichtbaar maken door quoten?
hier is mijn post gewoon zichtbaar hoor.
CQ64 orgies.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef rubbels het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen zo haten op metro...
Vindt het echt een chille map.
Het vereist een totaal andere speelstijl. Sommige stukken nodigen ook uit tot granade/rockets spams. Toch vind ik de Metro map ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:14 schreef rubbels het volgende:
Ik snap dus echt niet waarom sommige mensen zo haten op metro...
Vindt het echt een chille map.
Idd, wel een rush map.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Het vereist een totaal andere speelstijl. Sommige stukken nodigen ook uit tot granade/rockets spams. Toch vind ik de Metro map ook wel wat hebben.Maar dan wel voor Rush trouwens.
Ik beweeg gelijkmatig naar links of rechts, maar hij doet niets, of een heel klein stukje en dan ineens vlieg je een eind verder. Naar boven en naar beneden doe ik even 'snel' als links en rechts, verticaal gaat goed, maar zoals je ziet horizontaal kan je niets meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:13 schreef jpjedi het volgende:
Echt vaag inderdaad Dutch, draai je dan stapsgewijs rond je as dan? Want je schiet echt van kinks naar rechts in je filmpje..
Probeer gewoon eens om VSync uit te zetten (als je die aan hebt).quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik beweeg gelijkmatig naar links of rechts, maar hij doet niets, of een heel klein stukje en dan ineens vlieg je een eind verder. Naar boven en naar beneden doe ik even 'snel' als links en rechts, verticaal gaat goed, maar zoals je ziet horizontaal kan je niets meer.
Muis ligt op een muismat en als dat het probleem was, zou dit altijd moeten zijn en ook buiten Battlefield 3. Het gebeurd ook niet tijdens het spelen, maar echt of na dat ik ben gedood of gerevived ben.
Daarnaast vergeten te vermelden op Youtube, dat dit alleen als infantry zo is, stap ik in een voertuig, dan kan ik alle kanten op bewegen met de muis, zonder problemen.
Alleen al door dit laatste feit, blijkt dat dit een bug in BF3 is en het niets te maken heeft met een grafische kaart of de muis.
VSync.. durf het niet te zeggen, maar zoals gezegd, doordat ik in een voertuig geen problemen heb, ligt dit echt aan een bug in BF3 in combinatie met vast iets wat ik heb geinstalleerd ofzo.
Bedankt allen voor het meedenken!
Dit is me toch een partij fokking vaag zeg. Moet BF3 wel zijn inderdaad!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef JK het volgende:
[..]
Ik beweeg gelijkmatig naar links of rechts, maar hij doet niets, of een heel klein stukje en dan ineens vlieg je een eind verder. Naar boven en naar beneden doe ik even 'snel' als links en rechts, verticaal gaat goed, maar zoals je ziet horizontaal kan je niets meer.
Muis ligt op een muismat en als dat het probleem was, zou dit altijd moeten zijn en ook buiten Battlefield 3. Het gebeurd ook niet tijdens het spelen, maar echt of na dat ik ben gedood of gerevived ben.
Daarnaast vergeten te vermelden op Youtube, dat dit alleen als infantry zo is, stap ik in een voertuig, dan kan ik alle kanten op bewegen met de muis, zonder problemen.
Alleen al door dit laatste feit, blijkt dat dit een bug in BF3 is en het niets te maken heeft met een grafische kaart of de muis.
VSync.. durf het niet te zeggen, maar zoals gezegd, doordat ik in een voertuig geen problemen heb, ligt dit echt aan een bug in BF3 in combinatie met vast iets wat ik heb geinstalleerd ofzo.
Bedankt allen voor het meedenken!
Gsiteren een potje TDM gespeeld. Nou dat was me wat.. Totaal geen teamwork, iedereen rent een kant opquote:Op woensdag 23 november 2011 10:30 schreef rubbels het volgende:
[..]
Idd, wel een rush map.
Spelen jullie trouwens wel eens TDM?
Dan is 't toch eigenlijk zonde om BF3 te spelen? Je mist de helft van de speelervaring..quote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef rubbels het volgende:
Mag ik er ook nog bij?
[ link | afbeelding ]
Let nog niet op de stats, want ik ben net begonnen en speel op low en een resolutie van 1024x576
Klopt, maar ik speel nu gewoon af en toe een potjequote:Op woensdag 23 november 2011 10:54 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dan is 't toch eigenlijk zonde om BF3 te spelen? Je mist de helft van de speelervaring..
Niet iedereen zal je accepteren zolang ze niet met je hebben gespeeld, dat scheelt weerquote:Op woensdag 23 november 2011 10:59 schreef rubbels het volgende:
[..]
Klopt, maar ik speel nu gewoon af en toe een potje
Alle leden uit de OP uitgenodigd. Dat zijn er veel!!
je staat erbijquote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef rubbels het volgende:
Mag ik er ook nog bij?
[ link | afbeelding ]
Let nog niet op de stats, want ik ben net begonnen en speel op low en een resolutie van 1024x576
Jeuj, een grotere n00b dan ikquote:Op woensdag 23 november 2011 10:49 schreef rubbels het volgende:
Mag ik er ook nog bij?
[ link | afbeelding ]
http://www.enjin.com/bf3-signature-generatorquote:Op woensdag 23 november 2011 11:30 schreef JK het volgende:
Mag nog 1x die link om zo'n signature te maken? Ik moet er ook nog tussen.
De anti air draait opeens ook verdomd langzaamquote:Op woensdag 23 november 2011 07:04 schreef wc-eend het volgende:
Voor de patch: Geen problemen.
Na de patch: Geen problemen.
Wat ik me wel afvraag, als ik machinegun ben op de jeep, dan draait dat ding zo tergend traag... Is dit bij iedereen of moet ik een instelling aanpassen...
Hahahaquote:Op woensdag 23 november 2011 11:17 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Jeuj, een grotere n00b dan ik
hoi!
je hebt me vast zo ingehaald
minimum was 2 en is nu 4 players to start.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:47 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Heb ik het goed begrepen dat er geen servers meer kunnen zijn die met 1 player starten?![]()
Moet nog altijd eens leren helicopteren
BF3CCquote:Op woensdag 23 november 2011 11:52 schreef Peter_Aragorn het volgende:
jpjedi: waar kan ik instellen hoeveel tickets ik geef aan de teams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |