SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ach ja, op naar de volgende.quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ja dat klopt.
Gelukkig zo'n token gekregen en meteen de MSR unlocked.
Verder alles kwijt.. tsja![]()
Morgen Skyrim halen.quote:
HEY! Ik heb hier niks mee te makenquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben Sint Nicolaas en jij bent stout geweest!
Cute.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold ! Nelis wil dat je even FIFA komt spelen
quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold ! Nelis wil dat je even FIFA komt spelen
quote:
Zo ongenuanceerd is het niet. Zo'n beetje iedereen die 5-7-11 of 7-11-25 speelde deed het op die manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef KoningStoma het volgende:
Hij bazelt wel een beetje ongenuanceerd over MW2.
Misschien niet dominant, maar die killstreaks waren wel zodanig dominant aanwezig dat het alsnog spelverneukend was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:20 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dat was niet de dominante speelstijl. De meeste mensen kunnen namelijk die killstreaks niet halen
Haha, net kwam ik iemand tegen die me een camper noemde. Ik heb hem 3 potjes lang lopen stalken en kapot lopen maken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Portal 2 met Nicklas![]()
Een half uur perplex een beetje doelloos naar alle muren in een kamer staren, voordat één van de twee met een briljante ingeving komt
Die met die brug vond ik dan weer easy peasyquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..], Was weer top met professor Rossdale
. Al was die met dat witte verf gebeuren wel easy achteraf
.
Met die blauw brug vond ik dan weer kut
Wat?!quote:
Ik vond New Vegas zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:26 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wie heeft er MW3/BF3 nodig als je skyrim/New Vegas hebt!
11:25, dat is pas uitslapenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:52 schreef tliciouz het volgende:
Eindelijk een keer uit kunnen slapen
Nee dat is schandaligquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
11:25, dat is pas uitslapen![]()
@kneus: heb je zo'n weekend invite of voor de gewone beta? Ik ben zelf voor een stress weekend uitgenodigd! Erg veel zin in
Gewone.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
@kneus: heb je zo'n weekend invite of voor de gewone beta? Ik ben zelf voor een stress weekend uitgenodigd! Erg veel zin in
11.25, shiieeet dan weet je echt niet wat uitslapen is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
*insert random Apple bash*quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewone.
Maarja heb geen PC dus dan maar ff iets regelen.
6:00 is uitslapen alles daarna is dag verspillingquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Om 9:00 uur opstaan is toch uitslapen?
Mietjes
stage is de shit man, echt werken, en als je het dan verneukt dan vind niemand het ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef Pixell het volgende:
Ik ben blij dat ik nog ff niet bij de hardcore werkende meute zit, ben alleen bang dat ik volgend jaar met stage etc. de lul ben!
Laat je hem in seal zittenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk maar eens Skyrim ophalen...![]()
terwijl ik eigenlijk meer zin heb om bf3 te doen.
mja de korting blijft niet altijd staan.
Blijf erbij, als je Fallout en Oblivion tof vond of vind, dan gaat Skyrim je alleen maar beter bevallenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
Fine by me! Maar niet met je telefoon gaan kutten, geen angry birds voor je vriendin oplossen en geen biefstuk eten, dan gaat het wat sneller misschienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat je hem in seal zitten
Als het goed is ploft AC:R op de mat vanmiddag, maar als Sint Nickolaas online is wil ik vanavond toch echt eerst Portal 2 verder afmaken
Ik beloof het!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fine by me! Maar niet met je telefoon gaan kutten, geen angry birds voor je vriendin oplossen en geen biefstuk eten, dan gaat het wat sneller misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik ben gewoon niet zo een harde werker denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
stage is de shit man, echt werken, en als je het dan verneukt dan vind niemand het erg
vooral als ze blond zijn en 2 goeie persoonlijkheden heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Stage is een bazentijdbeetje aanklooien binnen het bedrijf met andere stagiars
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik beloof het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet
Je word er toch alleen maar beter van ?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Frankii het volgende:
Yay, genoeg studiepunten om op stage te mogen
Vanaf februari 21 weken 40 uur draaien. Ik weet niet of ditof
is. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om 5 dagen in de week druk te zijn
, maar aan de andere kant ga ik wel veel leren enzulks
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ho ho, bruin haar en blauwe ogen hequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral als ze blond zijn en 2 goeie persoonlijkheden heeft
hoi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ho ho, bruin haar en blauwe ogen he
oke, wat jij wil maar wel die persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ho ho, bruin haar en blauwe ogen he
Ik heb bruin haar blauwe ogen. De rest kan gefixed wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zei zelf net dat je wat belangrijks mist, dus: PASS
denkt aan opmerking" zelfs rossdale heeft niet zoveel geld"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb bruin haar blauwe ogen. De rest kan gefixed worden
Rossdale werkt toch voor NASAquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
denkt aan opmerking" zelfs rossdale heeft niet zoveel geld"
Nee, ESAquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rossdale werkt toch voor NASA
Neppersquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koken en schoonmaken bestaan idd opleidingen voor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zijn van suède, met schapenvacht aan de binnenkant. Daar zie jij niets pluizigs aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Van die ranzige pluizige laarzen... die zijn al bijna net zo potentieverlagend als crocs
Ok vooruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn van suède, met schapenvacht aan de binnenkant. Daar zie jij niets pluizigs aan.
Mooi is dat altijd dat iedereen er van alles over beweerd maar niets wat ze zeggen klopt er van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok vooruit
Maar in dat geval krijg je er gigantische zweetvoeten van
en zweetvoeten zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok vooruit
Maar in dat geval krijg je er gigantische zweetvoeten van
Nee, dat zweet trekt inderdaad lekker in die vacht ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd dat iedereen er van alles over beweerd maar niets wat ze zeggen klopt er van.In uggs krijg je geen zweetvoeten, ik loop er zelfs met blote voeten in.
Welke korting?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
Nee want in Uggs zweet je niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat zweet trekt inderdaad lekker in die vacht ja.
Uggs is wol en van wol krijg je enorme zweetvoeten, maar dat trekt lekker meteen in je schoenen dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want in Uggs zweet je niet.Of je moet een ontiegelijke aanleg hebben voor zweetpoten. Gelukkig heb ik dat niet.
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uggs is wol en van wol krijg je enorme zweetvoeten, maar dat trekt lekker meteen in je schoenen dus
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.
Ga eens wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Immerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.
Eensch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uggs kunnen heel mooi staan bij vrouwen zolang de vrouw in kwestie maar onder de 80 kilo is
Wat is deze zo ineens op mijn scherm. Zit op school.quote:
Toen ik nog naar school ging kwam ik altijd langs een school voor visagie daar liepen altijd walvissen van 100 kilo op van die afgetrapte nep uggs de horrorquote:
duidelijk ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Pixell het volgende:
Zit je in de trein, komt die foto tevoorschijn..
*kijkt om zich heen of niemand het heeft gezien*
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Pixell het volgende:
Zit je in de trein, komt die foto tevoorschijn..
*kijkt om zich heen of niemand het heeft gezien*
Nope. Komt als het goed is wel weer terug als het station klaar is.quote:
dan dus geen bk voor mij vandaagquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Komt als het goed is wel weer terug als het station klaar is.
Je mag wel bij mij komen eten, heb chilli con carne gemaakt.quote:
6quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef dreamzk het volgende:
McDonalds wordt hier in Utrecht verbouwd dus als die nog niet open is kunnen we naar Chicken Thuesdays bij KFC gaan 2,95 voor 6 hot wings. Geen geld en alleen echte nigga's zijn er.
Ik zeg doen.
[ afbeelding ]
Morgen aan de schijterij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen eten, heb chilli con carne gemaakt.
Kan je mooi bij bozz in z'n bek schijten.quote:
Dudequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan je mooi bij bozz in z'n bek schijten.
Terechte opmerkingquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan je mooi bij bozz in z'n bek schijten.
Hij is hier ook binnenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
Net ff acr opgepikt, zie ik dat metal gear rising al te pre orderen is
En de HD collectie nog niet?! Maar pre-order jij nog in de winkel jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
Net ff acr opgepikt, zie ik dat metal gear rising al te pre orderen is
Best te doen.quote:
Wat heeft Nick voor je klaargemaakt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toetje, bokkenpootjes, dan avondeten
Vrouwen logica.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toetje, bokkenpootjes, dan avondeten
Nicks HAHAHAHAAH snap je hemquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat heeft Nick voor je klaargemaakt?
Mooizo, hij moet Portallen ipv etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nicks HAHAHAHAAH snap je hem
Ik ben niet bij hem
Koop je eigen Nickquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, hij moet Portallen ipv eten
Ik prefereer echt vleeschquote:
Ik heb liever jou, gelukkig kan ik jou al omkopen met een hele kip.quote:
Dat is niet erg. Ze wilt alleen dat hij een leren pak aantrekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij verricht geen seksuele handelingen
Awww Sheeiitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb liever jou, gelukkig kan ik jou al omkopen met een hele kip.
Wat nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij verricht geen seksuele handelingen
Heb je wel ballen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Ze wilt alleen dat hij een leren pak aantrekt.
[..]
Awww Sheeiit [ afbeelding ]
maar wel tieten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, die heeft geen piem0l.
ik zei vandaag nog dat je wel een bh van mij aan mocht!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan word ik jaloeeeersss toch
Gewoon rösti, we mogen niet klagen.quote:
Maar Nick moet niet zeuren, want hij en ik zijn NTB. Dan mag ik best met jou pratenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon rösti, we mogen niet klagen.
Nick wordt zo heel boos op ons, hij wordt altijd jaloers als ik met andere vrouwen praat
Ja maar de relatie tussen Nick en mij is erg fragiel. Ik koester hem dan ook als een struisvogelei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar Nick moet niet zeuren, want hij en ik zijn NTB. Dan mag ik best met jou praten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar de relatie tussen Nick en mij is erg fragiel. Ik koester hem dan ook als een struisvogelei.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niggah wuttt?
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax laat in een kwartier beter voetbal zien dan tegen Utrecht en NAC samen
Je mag zn manboobs voelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent wel een lieve struisvogel, mag ik je aanraken?
Voetbal boeit mij echt met de week minder zo de CL,WK en EK vind ik nog wel echt leuk om naar te kijken maar de competitie in Nederland stelt toch geen kut meer voor.quote:
Er zijn 284 wachtende voor u.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent wel een lieve struisvogel, mag ik je aanraken?
Ik heb een golden showerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[SHJN SC] Toetje, dan pas ubermaaltijd van meesterkok Sjaan :9quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
Ga eens terug naar jullie nagellak sc
Trololololo![]()
![]()
JE ZEI DAT JE ER ECHT BIJ WILDE HOREN. Was dat maar een grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[SHJN SC] Toetje, dan pas ubermaaltijd van meesterkok Sjaan :9
Trololololo![]()
![]()
Tuurlijk niet, check mijn mooie nailart inclusief handtekeningquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE ZEI DAT JE ER ECHT BIJ WILDE HOREN. Was dat maar een grap?Wij weten allebei dat die echt is
![]()
![]()
Wat is dezeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Jezus, kijk deze. (bitches naar kinderen![]()
![]()
![]()
)
Pierre zijn feestje?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ja ik kook van woedequote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Vrouwen in de SCOpbokken!
Alleen Tam wordt getolereerd door bewezen diensten
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Nieuw vleesch is altijd welkom.![]()
Neuh, dat noemen ze sarcasmequote:Op dinsdag 22 november 2011 21:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent ook wel een huilie hè?
Dank je schat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Alleen Tam wordt getolereerd door bewezen dienstenAll good things are wild and free.![]()
Welke diensten ?! Godver, ik had gewoon naar de meet moeten komenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik bedoel in het algemeen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neuh, dat noemen ze sarcasme
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Ik en Ross hebben samen de wc gedeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke diensten ?! Godver, ik had gewoon naar de meet moeten komenAll good things are wild and free.![]()
Geen diensten op de meet hoor, anders heb ik die ook gemistquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke diensten ?! Godver, ik had gewoon naar de meet moeten komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik en Ross hebben samen de wc gedeeld.![]()
![]()
Zegt de man die als ie niet kan winnen, uit de lobby gaatquote:
Niet als ik niet kan winnen, maar als het gewoon slecht gaat. Ipv schelden gewoon rustig de lobby verlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de man die als ie niet kan winnen, uit de lobby gaatVolg je 'm?
na regen, ben ik er.
SCHELE JOEKELquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet als ik niet kan winnen, maar als het gewoon slecht gaat. Ipv schelden gewoon rustig de lobby verlaten.Volg je 'm?
![]()
Over woede gesproken
Zerg/Terran IMBA, protoss up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schelden doe je erbij kerelquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Niet als ik niet kan winnen, maar als het gewoon slecht gaat. Ipv schelden gewoon rustig de lobby verlaten.Volg je 'm?
. Maar goed, ieder zijn ding
Ga lekker Fifa doen jongeeeeeh!quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Schelden doe je erbij kerel. Maar goed, ieder zijn ding
na regen, ben ik er.
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Kom klessebessen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga lekker Fifa doen jongeeeeeh!
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club is
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Inderdaad, zoveel kansen en Ajax weet ze allemaal te verpesten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper isna regen, ben ik er.
quote:
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ach het is altijd makkelijk om meteen de keeper de schuld te geven, maar tegen NAC geven ze het gewoon als team helemaal weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
En vooral bij de 2-2Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Avicii is altijd wel goed
Arkham City is 17 gb? Download alleen al.
[ Bericht 73% gewijzigd door Dr.Pringles op 22-11-2011 23:14:22 ]na regen, ben ik er.
AC:R is toch wel nice hoor
Dat memory gebeuren in de Animus is wel weird, maar heeft toch wel weer iets.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
heuj, chicks regelen in de hifi lalalaaa tot morgenmiddag.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:![]()
Eerst klapt EA eruit, daarna Xbox live party, en 10 minuten later Xbox live zelf.
En ondertussen heb ik gewoon nog steeds internet
Morgen maar eens DD-WRT op de router zetten
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer
Heb ik al jaren. Ik doe het vooral om het signaal iets sterker te maken. Door 2 vloeren heen heb ik nog een goed signaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen titty
Hmmm... Nog geen morgen- gespot
Dat zal vast niet lang meer duren.
All good things are wild and free.![]()
Die jongen reageert sneller op jou dan het lichtquote:Op woensdag 23 november 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zal vast niet lang meer duren.![]()
![]()
Si Señor! Ik zal AC:R er speciaal even voor aan de kant leggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer
Werkt dat ook voor die vreselijke Davolink modem/routers van Tele 2? Tele 2 blockt namelijk vrijwel alles op dat ding, je hebt echt 0,0 mogelijkheden
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hier kan je dat checken.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor die vreselijke Davolink modem/routers van Tele 2? Tele 2 blockt namelijk vrijwel alles op dat ding, je hebt echt 0,0 mogelijkheden
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?
http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database![]()
WRT610Nquote:Beter checken via de Wiki, van de database is bekend dat het niet de juiste firmware aangeeftquote:Op woensdag 23 november 2011 09:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier kan je dat checken.
http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database
http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices
Maar volgens mij staat ie er niet bij
http://en.wikipedia.org/w(...)er_firmware_projects
Misschien een andere custom firmware die wel werktTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij wil titty wss gewoon keihard swaffelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die jongen reageert sneller op jou dan het lichtYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Die van tele2 is best nog te doen, er zijn veeeeeel ergere router/modems.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik kan via deze modem niet eens mail via outlook verzenden TeunOmdat de juiste poorten geblockt zijn vanaf Tele2. Je kan dat alleen veranderen als je een admin-account hebt. En die kun je dan alleen weer gebruiken als je vanaf een specifiek extern IP-adres inlogt.
Echt gruwelijke bagger
Ik kon gewoon poorten open en dichtgooien in het ding. En heb nooit echt issue's gehad. Behalve dat het internet zo wankel is als een dronken opa op een skipiste.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan via deze modem niet eens mail via outlook verzenden TeunOmdat de juiste poorten geblockt zijn vanaf Tele2. Je kan dat alleen veranderen als je een admin-account hebt. En die kun je dan alleen weer gebruiken als je vanaf een specifiek extern IP-adres inlogt.
Echt gruwelijke bagger's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Kan je niet gewoon een werkende modem vragen? Dreig gewoon met opzeggen als je geen fatsoenlijk internet krijgt. De laatste keer dat ik dat deed werden de problemen iig opgelost.![]()
Jaar abbo bij tele2, daarna pas per maand opzegbaar. Ben blij dat ik er weg ben, want service kennen ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:35 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet gewoon een werkende modem vragen? Dreig gewoon met opzeggen als je geen fatsoenlijk internet krijgt. De laatste keer dat ik dat deed werden de problemen iig opgelost.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Gisteren iemand tegen gekomen die niet dood kon. Die man stond op laatst 29-0.
En nee het was niet in MW3 maar in BF3...![]()
![]()
Maar die man in bf3 was aan het cheating.Hij had ook geen naam boven zich...
hopelijk wordt hij geband.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Huh, cheaten in BF3? Dat kon toch alleen in faalgame MW3?!![]()
![]()
Is een glitch, als je gerevived wordt door een medic kan dat schijnbaar wel eens gebeuren. Die speler kan dan alleen nog dood door explosive damage.
Erg wazige bug, maar zelf ben ik hem nog niet tegengekomenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si Señor! Ik zal AC:R er speciaal even voor aan de kant leggen![]()
DD-WRT staat erop, veel meer opties dan die standaard troep
hmm
[ Bericht 37% gewijzigd door Nick-GizMo op 23-11-2011 11:56:19 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Denk je dat nu wel kan winnen met fifa ?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
DD-WRT staat erop, veel meer opties dan die standaard troep![]()
![]()
Volgens mij stond het 1-0 voor mij toen de verbinding eruit ging...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk je dat nu wel kan winnen met fifa ?
LuckyMayorTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Anders doet firefox niks met dd-wrt.. gelukkig is er google
http://www.paullegato.com(...)lorer-and-apply-cgi/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Skyrim.
Goodbye social life. Nice knowing you.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ook gekocht dusquote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Goodbye social life. Nice knowing you.?
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Goodbye social life. Nice knowing you.![]()
Ik ben al twee weken het huis niet uitgeweestquote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Goodbye social life. Nice knowing you.![]()
![]()
![]()
Ik vond eerst games zoals fallout en oblivion (in die tijd) niks aan.
toen heb ik ooit fallout 3 geleend van iemand en toen in eens BAM![]()
![]()
![]()
en zelf fallout new vegas gekocht en nu dus Skyrim..
Die shit is hard.
Trouwens gisteren best al veel gespeeld en nog maar 4 quests gedaan en bijna level 5
Dat spel is zo groot en die map...![]()
En maar hatenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vond eerst games zoals fallout en oblivion (in die tijd) niks aan.
toen heb ik ooit fallout 3 geleend van iemand en toen in eens BAM![]()
![]()
![]()
en zelf fallout new vegas gekocht en nu dus Skyrim..
Die shit is hard.
Trouwens gisteren best al veel gespeeld en nog maar 4 quests gedaan en bijna level 5
Dat je ging stoppen omdat het niet ging ofzo?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja dus?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je ging stoppen omdat het niet ging ofzo?
Als ik 1 uur bezig ben om 3 gasten neer te maaien dan kap ik ff mee ja.![]()
Gisteren trowens een uur ongeveer naar rechts gelopen op de map in Skyrim, keek ik op de map was ik echt nog maar een paar centiemeter opgeschoten.![]()
![]()
Map is idd groot, alleen opletten dat je geen reus tegen komt
Ja wtf die dingen zijn niet dood te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
Gedownload.quote:Maar gewoon om te kijken of het iets is. Ik wil 'm voor de xbox gaan kopen.
Het is alleen jammer dat mijn laptop kleiner scherm heeft (en geen console is) maar wel infinite betere kwaliteit is dan mijn brakke tv. Ziet er echt fucking mooi uit, en ik weet zeker dat het kut eruit ziet als ik speel op die xbox met brakke tv.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik werd net afgemaakt door wat guards omdat ik een kip neerschoot. Echt wtf.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
logisch tochquote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik werd net afgemaakt door wat guards omdat ik een kip neerschoot. Echt wtf.?
Ik ga trouwens voor mage denk ik. Gewoon omdat het er awesome uitziet.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik ben gewoon zo'n mens geval.
Je kan uiteindelijk toch alles als je dat wil.
Het maakt niet uit wat je pakt in het begin ze zien er alleen anders uit.![]()
Zit wel verschil in welke race je pakt hoor, sommige hebben de voorkeur om voor magic te gaan, aangezien die magic bonus hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben gewoon zo'n mens geval.
Je kan uiteindelijk toch alles als je dat wil.
Het maakt niet uit wat je pakt in het begin ze zien er alleen anders uit.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Alleen in het begin hebben de verschillende tsjappies andere skills maar als je met een mens gewoon helemaal voor magie wilt gaan kan dat ook.![]()
Uiteindelijk maakt het geen reet uit idd, want je kan in alles 100 punten krijgen. Je moet alleen wel opletten waarin je die perks stopt en je dus gaat "specialiseren"!![]()
De beginstats zullen verschillen, maar uiteindelijk maakt het weinig uit. Het maakt je alleen in het begin sterker als je wat gespecialiseerder bent.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
True,quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen in het begin hebben de verschillende tsjappies andere skills maar als je met een mens gewoon helemaal voor magie wilt gaan kan dat ook.
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races
Imperial :
+10 Restoration
+5 Block, Destruction, Enchanting, Heavy Armor, One-handed
Dus sowieso healing heeft bij een imperial een boost(al is die boost maar klein
High Elves :
+50 Magicka
Power: Highborn
Additional Spell: Fury
+10 Illusion
+5 Alteration, Conjuration, Destruction, Enchanting, Restoration
Sowieso een echte magic class dus
tsssquote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit niet in het Skyrim topic? Dankjewel.
Ik heb idd die imperial omdat ik erover na zat te denken om one handed te pakken en daarnaast ipv een schild gewoon magic. Zag er best vet uit, dikke bijl in de ene hand en magic in de andere.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True,
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races
Imperial :
+10 Restoration
+5 Block, Destruction, Enchanting, Heavy Armor, One-handed
Dus sowieso healing heeft bij een imperial een boost(al is die boost maar klein
High Elves :
+50 Magicka
Power: Highborn
Additional Spell: Fury
+10 Illusion
+5 Alteration, Conjuration, Destruction, Enchanting, Restoration
Sowieso een echte magic class dusMaargoed, ik ga toch voor full mage, want je kunt blijkbaar later echt teringsterke combo's maken.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit niet in het Skyrim topic? Dankjewel.![]()
Kutte is dat ik nu ook twijfel of dit mij gaat aanspreken. Ik hoop dat me vriendin hem maar snel haalt
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.quote:Echt niet te genieten gewoon.
Khajiitquote:, maar wou eerst een Argonian, maar wist niet zeker of je iets aan die onderwater skill hebt (merk er nu ook niks van eigenlijk
)
Maandelijkse feestje?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.Echt niet te genieten gewoon.
iiiiieeeee biaaatch!!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit niet in het Skyrim topic? Dankjewel.
Als je nou een Xbox had kon je erover meepraten![]()
![]()
Aha, nou ja dan weten we dat tochquote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.Echt niet te genieten gewoon.
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.quote:All good things are wild and free.![]()
Dat is over het algemeen andersomquote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.![]()
![]()
Vrouwen kunnen er ook wat van hoor
De problemen die ik met vrouwen heb gehad zijn vaak omdat ik m'n mond juist niet kon houden, dus beetje omgekeerde wereld dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.
Normaal neem ik me verantwoordelijkheid, maar volgens mij heb ik niks misdaan! Voel me dus ook niet aangesproken![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef Pixell het volgende:
Normaal neem ik me verantwoordelijkheid, maar volgens mij heb ik niks misdaan! Voel me dus ook niet aangesproken
Lul niet, mannen praten nooit over hun gevoelens. Lopen al hun problemen uit de weg. Ik kan nog wel uren doorgaan maar ik zal het jullie besparen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen andersom![]()
Oh wat heb ik zin om te gamen nu.
Dan ben jij een van de weinige.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De problemen die ik met vrouwen heb gehad zijn vaak omdat ik m'n mond juist niet kon houden, dus beetje omgekeerde wereld dit.All good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: