Zit wel verschil in welke race je pakt hoor, sommige hebben de voorkeur om voor magic te gaan, aangezien die magic bonus hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben gewoon zo'n mens geval.
Je kan uiteindelijk toch alles als je dat wil.
Het maakt niet uit wat je pakt in het begin ze zien er alleen anders uit.
True,quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen in het begin hebben de verschillende tsjappies andere skills maar als je met een mens gewoon helemaal voor magie wilt gaan kan dat ook.
tsssquote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit niet in het Skyrim topic? Dankjewel.
Ik heb idd die imperial omdat ik erover na zat te denken om one handed te pakken en daarnaast ipv een schild gewoon magic. Zag er best vet uit, dikke bijl in de ene hand en magic in de andere.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True,
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races
Imperial :
+10 Restoration
+5 Block, Destruction, Enchanting, Heavy Armor, One-handed
Dus sowieso healing heeft bij een imperial een boost(al is die boost maar klein
High Elves :
+50 Magicka
Power: Highborn
Additional Spell: Fury
+10 Illusion
+5 Alteration, Conjuration, Destruction, Enchanting, Restoration
Sowieso een echte magic class dus
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.quote:
Khajiitquote:
, maar wou eerst een Argonian, maar wist niet zeker of je iets aan die onderwater skill hebt (merk er nu ook niks van eigenlijk
Maandelijkse feestje?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.Echt niet te genieten gewoon.
iiiiieeeee biaaatch!!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Aha, nou ja dan weten we dat tochquote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.Echt niet te genieten gewoon.
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.quote:
Dat is over het algemeen andersomquote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.
De problemen die ik met vrouwen heb gehad zijn vaak omdat ik m'n mond juist niet kon houden, dus beetje omgekeerde wereld dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef Pixell het volgende:
Normaal neem ik me verantwoordelijkheid, maar volgens mij heb ik niks misdaan! Voel me dus ook niet aangesproken
Lul niet, mannen praten nooit over hun gevoelens. Lopen al hun problemen uit de weg. Ik kan nog wel uren doorgaan maar ik zal het jullie besparen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen andersom
Dan ben jij een van de weinige.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De problemen die ik met vrouwen heb gehad zijn vaak omdat ik m'n mond juist niet kon houden, dus beetje omgekeerde wereld dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |