Kom klessebessen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga lekker Fifa doen jongeeeeeh!
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club is
Inderdaad, zoveel kansen en Ajax weet ze allemaal te verpesten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
quote:
Ach het is altijd makkelijk om meteen de keeper de schuld te geven, maar tegen NAC geven ze het gewoon als team helemaal weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
quote:
Heb ik al jaren. Ik doe het vooral om het signaal iets sterker te maken. Door 2 vloeren heen heb ik nog een goed signaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen maar eens DD-WRT op de router zetten
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen titty
Hmmm... Nog geen morgen- gespot
Die jongen reageert sneller op jou dan het lichtquote:Op woensdag 23 november 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zal vast niet lang meer duren.
Si Señor! Ik zal AC:R er speciaal even voor aan de kant leggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen maar eens DD-WRT op de router zetten
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer
Hier kan je dat checken.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor die vreselijke Davolink modem/routers van Tele 2? Tele 2 blockt namelijk vrijwel alles op dat ding, je hebt echt 0,0 mogelijkheden
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?
WRT610Nquote:
Beter checken via de Wiki, van de database is bekend dat het niet de juiste firmware aangeeftquote:Op woensdag 23 november 2011 09:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier kan je dat checken.
http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database
Hij wil titty wss gewoon keihard swaffelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die jongen reageert sneller op jou dan het licht
Die van tele2 is best nog te doen, er zijn veeeeeel ergere router/modems.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor die vreselijke Davolink modem/routers van Tele 2? Tele 2 blockt namelijk vrijwel alles op dat ding, je hebt echt 0,0 mogelijkheden
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?
Ik kon gewoon poorten open en dichtgooien in het ding. En heb nooit echt issue's gehad. Behalve dat het internet zo wankel is als een dronken opa op een skipiste.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan via deze modem niet eens mail via outlook verzenden TeunOmdat de juiste poorten geblockt zijn vanaf Tele2. Je kan dat alleen veranderen als je een admin-account hebt. En die kun je dan alleen weer gebruiken als je vanaf een specifiek extern IP-adres inlogt.
Echt gruwelijke bagger
Jaar abbo bij tele2, daarna pas per maand opzegbaar. Ben blij dat ik er weg ben, want service kennen ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:35 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet gewoon een werkende modem vragen? Dreig gewoon met opzeggen als je geen fatsoenlijk internet krijgt. De laatste keer dat ik dat deed werden de problemen iig opgelost.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Huh, cheaten in BF3? Dat kon toch alleen in faalgame MW3?!
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si Señor! Ik zal AC:R er speciaal even voor aan de kant leggen
Denk je dat nu wel kan winnen met fifa ?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
DD-WRT staat erop, veel meer opties dan die standaard troep
Volgens mij stond het 1-0 voor mij toen de verbinding eruit ging...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk je dat nu wel kan winnen met fifa ?
Ook gekocht dusquote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Goodbye social life. Nice knowing you.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Ik ben al twee weken het huis niet uitgeweestquote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
En maar hatenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vond eerst games zoals fallout en oblivion (in die tijd) niks aan.
toen heb ik ooit fallout 3 geleend van iemand en toen in eens BAM![]()
![]()
![]()
en zelf fallout new vegas gekocht en nu dus Skyrim..
Die shit is hard.
Trouwens gisteren best al veel gespeeld en nog maar 4 quests gedaan en bijna level 5
Dat je ging stoppen omdat het niet ging ofzo?quote:
Ja dus?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je ging stoppen omdat het niet ging ofzo?
Ja wtf die dingen zijn niet dood te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Map is idd groot, alleen opletten dat je geen reus tegen komt
Gedownload.quote:
Ik werd net afgemaakt door wat guards omdat ik een kip neerschoot. Echt wtf.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Map is idd groot, alleen opletten dat je geen reus tegen komt
logisch tochquote:Op woensdag 23 november 2011 13:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik werd net afgemaakt door wat guards omdat ik een kip neerschoot. Echt wtf.
Zit wel verschil in welke race je pakt hoor, sommige hebben de voorkeur om voor magic te gaan, aangezien die magic bonus hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ben gewoon zo'n mens geval.
Je kan uiteindelijk toch alles als je dat wil.
Het maakt niet uit wat je pakt in het begin ze zien er alleen anders uit.
True,quote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef SoldMayor het volgende:
Alleen in het begin hebben de verschillende tsjappies andere skills maar als je met een mens gewoon helemaal voor magie wilt gaan kan dat ook.
tsssquote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Kan dit niet in het Skyrim topic? Dankjewel.
Ik heb idd die imperial omdat ik erover na zat te denken om one handed te pakken en daarnaast ipv een schild gewoon magic. Zag er best vet uit, dikke bijl in de ene hand en magic in de andere.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True,
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Races
Imperial :
+10 Restoration
+5 Block, Destruction, Enchanting, Heavy Armor, One-handed
Dus sowieso healing heeft bij een imperial een boost(al is die boost maar klein
High Elves :
+50 Magicka
Power: Highborn
Additional Spell: Fury
+10 Illusion
+5 Alteration, Conjuration, Destruction, Enchanting, Restoration
Sowieso een echte magic class dus
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.quote:
Khajiitquote:
, maar wou eerst een Argonian, maar wist niet zeker of je iets aan die onderwater skill hebt (merk er nu ook niks van eigenlijk
Maandelijkse feestje?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.Echt niet te genieten gewoon.
iiiiieeeee biaaatch!!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Aha, nou ja dan weten we dat tochquote:Op woensdag 23 november 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry ik ben chagrijnig as fuck.Echt niet te genieten gewoon.
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.quote:
Dat is over het algemeen andersomquote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope, boy problems. En jullie maar roepen dat vrouwen gecompliceerde wezens zijn. Mn reet, vrouwen zeggen tenminste waar het op staat en laten merken als er wat is en mannen schuiven alles maar weer aan de kant. Ugh wat haat ik jullie.
De problemen die ik met vrouwen heb gehad zijn vaak omdat ik m'n mond juist niet kon houden, dus beetje omgekeerde wereld dit.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2011 13:35 schreef Pixell het volgende:
Normaal neem ik me verantwoordelijkheid, maar volgens mij heb ik niks misdaan! Voel me dus ook niet aangesproken
Lul niet, mannen praten nooit over hun gevoelens. Lopen al hun problemen uit de weg. Ik kan nog wel uren doorgaan maar ik zal het jullie besparen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen andersom
Dan ben jij een van de weinige.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
De problemen die ik met vrouwen heb gehad zijn vaak omdat ik m'n mond juist niet kon houden, dus beetje omgekeerde wereld dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |