Ik kon gewoon poorten open en dichtgooien in het ding. En heb nooit echt issue's gehad. Behalve dat het internet zo wankel is als een dronken opa op een skipiste.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan via deze modem niet eens mail via outlook verzenden TeunOmdat de juiste poorten geblockt zijn vanaf Tele2. Je kan dat alleen veranderen als je een admin-account hebt. En die kun je dan alleen weer gebruiken als je vanaf een specifiek extern IP-adres inlogt.
Echt gruwelijke bagger
Jaar abbo bij tele2, daarna pas per maand opzegbaar. Ben blij dat ik er weg ben, want service kennen ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:35 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet gewoon een werkende modem vragen? Dreig gewoon met opzeggen als je geen fatsoenlijk internet krijgt. De laatste keer dat ik dat deed werden de problemen iig opgelost.
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef Tauchmeister het volgende:
Huh, cheaten in BF3? Dat kon toch alleen in faalgame MW3?!
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Si Señor! Ik zal AC:R er speciaal even voor aan de kant leggen
Denk je dat nu wel kan winnen met fifa ?quote:Op woensdag 23 november 2011 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
DD-WRT staat erop, veel meer opties dan die standaard troep
Volgens mij stond het 1-0 voor mij toen de verbinding eruit ging...quote:Op woensdag 23 november 2011 11:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Denk je dat nu wel kan winnen met fifa ?
Ook gekocht dusquote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Goodbye social life. Nice knowing you.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
Ik ben al twee weken het huis niet uitgeweestquote:Op woensdag 23 november 2011 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
Skyrim.
En maar hatenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:00 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vond eerst games zoals fallout en oblivion (in die tijd) niks aan.
toen heb ik ooit fallout 3 geleend van iemand en toen in eens BAM![]()
![]()
![]()
en zelf fallout new vegas gekocht en nu dus Skyrim..
Die shit is hard.
Trouwens gisteren best al veel gespeeld en nog maar 4 quests gedaan en bijna level 5
Dat je ging stoppen omdat het niet ging ofzo?quote:
Ja dus?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je ging stoppen omdat het niet ging ofzo?
Ja wtf die dingen zijn niet dood te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Map is idd groot, alleen opletten dat je geen reus tegen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |