Heb ik al jaren. Ik doe het vooral om het signaal iets sterker te maken. Door 2 vloeren heen heb ik nog een goed signaal.quote:Op woensdag 23 november 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen maar eens DD-WRT op de router zetten
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer
quote:Op woensdag 23 november 2011 08:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
morgen titty
Hmmm... Nog geen morgen- gespot
Die jongen reageert sneller op jou dan het lichtquote:Op woensdag 23 november 2011 08:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zal vast niet lang meer duren.
Si Señor! Ik zal AC:R er speciaal even voor aan de kant leggenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen maar eens DD-WRT op de router zetten
Misschien fixed dat een paar dingen, van linksys zelf komen er toch geen updates meer
Hier kan je dat checken.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor die vreselijke Davolink modem/routers van Tele 2? Tele 2 blockt namelijk vrijwel alles op dat ding, je hebt echt 0,0 mogelijkheden
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?
WRT610Nquote:
Beter checken via de Wiki, van de database is bekend dat het niet de juiste firmware aangeeftquote:Op woensdag 23 november 2011 09:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier kan je dat checken.
http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database
Hij wil titty wss gewoon keihard swaffelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die jongen reageert sneller op jou dan het licht
Die van tele2 is best nog te doen, er zijn veeeeeel ergere router/modems.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor die vreselijke Davolink modem/routers van Tele 2? Tele 2 blockt namelijk vrijwel alles op dat ding, je hebt echt 0,0 mogelijkheden
Of is het alleen voor routers zelf die je achter de modem hangt?
Ik kon gewoon poorten open en dichtgooien in het ding. En heb nooit echt issue's gehad. Behalve dat het internet zo wankel is als een dronken opa op een skipiste.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan via deze modem niet eens mail via outlook verzenden TeunOmdat de juiste poorten geblockt zijn vanaf Tele2. Je kan dat alleen veranderen als je een admin-account hebt. En die kun je dan alleen weer gebruiken als je vanaf een specifiek extern IP-adres inlogt.
Echt gruwelijke bagger
Jaar abbo bij tele2, daarna pas per maand opzegbaar. Ben blij dat ik er weg ben, want service kennen ze niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:35 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet gewoon een werkende modem vragen? Dreig gewoon met opzeggen als je geen fatsoenlijk internet krijgt. De laatste keer dat ik dat deed werden de problemen iig opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |