Kom klessebessen danquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga lekker Fifa doen jongeeeeeh!
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:48 schreef dreamzk het volgende:
Ajax, halve hartverzakking in de eindfase me bezorgd maar wel overwinteren in europa. Verwachte reacties van jullie zijndus laat die maar achterwege.
Wie is er morgen bij om klassiek lekker BF3 te spelen?
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper isquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajax had dit wel kunnen winnen hoor, maar goed het boeit mij alleen omdat het een Nederlandse club is
Inderdaad, zoveel kansen en Ajax weet ze allemaal te verpesten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
quote:
Ach het is altijd makkelijk om meteen de keeper de schuld te geven, maar tegen NAC geven ze het gewoon als team helemaal weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, daarom hartverzakking in eindfase. Lyon komt in een keer terug, ik werd helemaal gek. Gelukkig heeft Vermeer even laten zien waarom hij 1ste keeper is
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |