SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ach ja, op naar de volgende.quote:Op maandag 21 november 2011 23:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ja dat klopt.
Gelukkig zo'n token gekregen en meteen de MSR unlocked.
Verder alles kwijt.. tsja![]()
Morgen Skyrim halen.quote:
HEY! Ik heb hier niks mee te makenquote:Op maandag 21 november 2011 22:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Ik ben Sint Nicolaas en jij bent stout geweest!
Cute.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold ! Nelis wil dat je even FIFA komt spelen
quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sold ! Nelis wil dat je even FIFA komt spelen
quote:
Zo ongenuanceerd is het niet. Zo'n beetje iedereen die 5-7-11 of 7-11-25 speelde deed het op die manier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:54 schreef KoningStoma het volgende:
Hij bazelt wel een beetje ongenuanceerd over MW2.
Misschien niet dominant, maar die killstreaks waren wel zodanig dominant aanwezig dat het alsnog spelverneukend was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:20 schreef KoningStoma het volgende:
Maar dat was niet de dominante speelstijl. De meeste mensen kunnen namelijk die killstreaks niet halen
Haha, net kwam ik iemand tegen die me een camper noemde. Ik heb hem 3 potjes lang lopen stalken en kapot lopen maken![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Portal 2 met Nicklas![]()
Een half uur perplex een beetje doelloos naar alle muren in een kamer staren, voordat één van de twee met een briljante ingeving komt
Die met die brug vond ik dan weer easy peasyquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..], Was weer top met professor Rossdale
. Al was die met dat witte verf gebeuren wel easy achteraf
.
Met die blauw brug vond ik dan weer kut
Wat?!quote:
Ik vond New Vegas zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:26 schreef Fsmxi het volgende:
Pft, wie heeft er MW3/BF3 nodig als je skyrim/New Vegas hebt!
11:25, dat is pas uitslapenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:52 schreef tliciouz het volgende:
Eindelijk een keer uit kunnen slapen
Nee dat is schandaligquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
11:25, dat is pas uitslapen![]()
@kneus: heb je zo'n weekend invite of voor de gewone beta? Ik ben zelf voor een stress weekend uitgenodigd! Erg veel zin in
Gewone.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
@kneus: heb je zo'n weekend invite of voor de gewone beta? Ik ben zelf voor een stress weekend uitgenodigd! Erg veel zin in
11.25, shiieeet dan weet je echt niet wat uitslapen is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
*insert random Apple bash*quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gewone.
Maarja heb geen PC dus dan maar ff iets regelen.
6:00 is uitslapen alles daarna is dag verspillingquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Om 9:00 uur opstaan is toch uitslapen?
Mietjes
stage is de shit man, echt werken, en als je het dan verneukt dan vind niemand het ergquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:15 schreef Pixell het volgende:
Ik ben blij dat ik nog ff niet bij de hardcore werkende meute zit, ben alleen bang dat ik volgend jaar met stage etc. de lul ben!
Laat je hem in seal zittenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
Dalijk maar eens Skyrim ophalen...![]()
terwijl ik eigenlijk meer zin heb om bf3 te doen.
mja de korting blijft niet altijd staan.
Blijf erbij, als je Fallout en Oblivion tof vond of vind, dan gaat Skyrim je alleen maar beter bevallenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
Fine by me! Maar niet met je telefoon gaan kutten, geen angry birds voor je vriendin oplossen en geen biefstuk eten, dan gaat het wat sneller misschienquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat je hem in seal zitten
Als het goed is ploft AC:R op de mat vanmiddag, maar als Sint Nickolaas online is wil ik vanavond toch echt eerst Portal 2 verder afmaken
Ik beloof het!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fine by me! Maar niet met je telefoon gaan kutten, geen angry birds voor je vriendin oplossen en geen biefstuk eten, dan gaat het wat sneller misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik ben gewoon niet zo een harde werker denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
stage is de shit man, echt werken, en als je het dan verneukt dan vind niemand het erg
vooral als ze blond zijn en 2 goeie persoonlijkheden heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef Rossdale het volgende:
Stage is een bazentijdbeetje aanklooien binnen het bedrijf met andere stagiars
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik beloof het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je doet
Je word er toch alleen maar beter van ?!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:53 schreef Frankii het volgende:
Yay, genoeg studiepunten om op stage te mogen
Vanaf februari 21 weken 40 uur draaien. Ik weet niet of ditof
is. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om 5 dagen in de week druk te zijn
, maar aan de andere kant ga ik wel veel leren enzulks
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ho ho, bruin haar en blauwe ogen hequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vooral als ze blond zijn en 2 goeie persoonlijkheden heeft
hoi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ho ho, bruin haar en blauwe ogen he
oke, wat jij wil maar wel die persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ho ho, bruin haar en blauwe ogen he
Ik heb bruin haar blauwe ogen. De rest kan gefixed wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zei zelf net dat je wat belangrijks mist, dus: PASS
denkt aan opmerking" zelfs rossdale heeft niet zoveel geld"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb bruin haar blauwe ogen. De rest kan gefixed worden
Rossdale werkt toch voor NASAquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
denkt aan opmerking" zelfs rossdale heeft niet zoveel geld"
Nee, ESAquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rossdale werkt toch voor NASA
Neppersquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koken en schoonmaken bestaan idd opleidingen voor!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze zijn van suède, met schapenvacht aan de binnenkant. Daar zie jij niets pluizigs aan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Van die ranzige pluizige laarzen... die zijn al bijna net zo potentieverlagend als crocs
Ok vooruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze zijn van suède, met schapenvacht aan de binnenkant. Daar zie jij niets pluizigs aan.
Mooi is dat altijd dat iedereen er van alles over beweerd maar niets wat ze zeggen klopt er van.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok vooruit
Maar in dat geval krijg je er gigantische zweetvoeten van
en zweetvoeten zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ok vooruit
Maar in dat geval krijg je er gigantische zweetvoeten van
Nee, dat zweet trekt inderdaad lekker in die vacht ja.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi is dat altijd dat iedereen er van alles over beweerd maar niets wat ze zeggen klopt er van.In uggs krijg je geen zweetvoeten, ik loop er zelfs met blote voeten in.
Welke korting?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:24 schreef SoldMayor het volgende:
Nee want in Uggs zweet je niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat zweet trekt inderdaad lekker in die vacht ja.
Uggs is wol en van wol krijg je enorme zweetvoeten, maar dat trekt lekker meteen in je schoenen dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want in Uggs zweet je niet.Of je moet een ontiegelijke aanleg hebben voor zweetpoten. Gelukkig heb ik dat niet.
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uggs is wol en van wol krijg je enorme zweetvoeten, maar dat trekt lekker meteen in je schoenen dus
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.
Ga eens wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Immerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.
Eensch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uggs kunnen heel mooi staan bij vrouwen zolang de vrouw in kwestie maar onder de 80 kilo is
Wat is deze zo ineens op mijn scherm. Zit op school.quote:
Toen ik nog naar school ging kwam ik altijd langs een school voor visagie daar liepen altijd walvissen van 100 kilo op van die afgetrapte nep uggs de horrorquote:
duidelijk ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Pixell het volgende:
Zit je in de trein, komt die foto tevoorschijn..
*kijkt om zich heen of niemand het heeft gezien*
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Pixell het volgende:
Zit je in de trein, komt die foto tevoorschijn..
*kijkt om zich heen of niemand het heeft gezien*
Nope. Komt als het goed is wel weer terug als het station klaar is.quote:
dan dus geen bk voor mij vandaagquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Komt als het goed is wel weer terug als het station klaar is.
Je mag wel bij mij komen eten, heb chilli con carne gemaakt.quote:
6quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef dreamzk het volgende:
McDonalds wordt hier in Utrecht verbouwd dus als die nog niet open is kunnen we naar Chicken Thuesdays bij KFC gaan 2,95 voor 6 hot wings. Geen geld en alleen echte nigga's zijn er.
Ik zeg doen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |