Uggs is wol en van wol krijg je enorme zweetvoeten, maar dat trekt lekker meteen in je schoenen dusquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee want in Uggs zweet je niet.Of je moet een ontiegelijke aanleg hebben voor zweetpoten. Gelukkig heb ik dat niet.
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uggs is wol en van wol krijg je enorme zweetvoeten, maar dat trekt lekker meteen in je schoenen dus
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.
Ga eens wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Immerquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke Ross, jij hebt helemaal gelijk.
Eensch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Uggs kunnen heel mooi staan bij vrouwen zolang de vrouw in kwestie maar onder de 80 kilo is
Wat is deze zo ineens op mijn scherm. Zit op school.quote:
Toen ik nog naar school ging kwam ik altijd langs een school voor visagie daar liepen altijd walvissen van 100 kilo op van die afgetrapte nep uggs de horrorquote:
duidelijk ditquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Pixell het volgende:
Zit je in de trein, komt die foto tevoorschijn..
*kijkt om zich heen of niemand het heeft gezien*
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Pixell het volgende:
Zit je in de trein, komt die foto tevoorschijn..
*kijkt om zich heen of niemand het heeft gezien*
Nope. Komt als het goed is wel weer terug als het station klaar is.quote:
dan dus geen bk voor mij vandaagquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Komt als het goed is wel weer terug als het station klaar is.
Je mag wel bij mij komen eten, heb chilli con carne gemaakt.quote:
6quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef dreamzk het volgende:
McDonalds wordt hier in Utrecht verbouwd dus als die nog niet open is kunnen we naar Chicken Thuesdays bij KFC gaan 2,95 voor 6 hot wings. Geen geld en alleen echte nigga's zijn er.
Ik zeg doen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |