Gewoon rösti, we mogen niet klagen.quote:
Maar Nick moet niet zeuren, want hij en ik zijn NTB. Dan mag ik best met jou pratenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon rösti, we mogen niet klagen.
Nick wordt zo heel boos op ons, hij wordt altijd jaloers als ik met andere vrouwen praat
Ja maar de relatie tussen Nick en mij is erg fragiel. Ik koester hem dan ook als een struisvogelei.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar Nick moet niet zeuren, want hij en ik zijn NTB. Dan mag ik best met jou praten
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar de relatie tussen Nick en mij is erg fragiel. Ik koester hem dan ook als een struisvogelei.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niggah wuttt?
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ajax laat in een kwartier beter voetbal zien dan tegen Utrecht en NAC samen
Je mag zn manboobs voelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent wel een lieve struisvogel, mag ik je aanraken?
Voetbal boeit mij echt met de week minder zo de CL,WK en EK vind ik nog wel echt leuk om naar te kijken maar de competitie in Nederland stelt toch geen kut meer voor.quote:
Er zijn 284 wachtende voor u.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent wel een lieve struisvogel, mag ik je aanraken?
Ik heb een golden showerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[SHJN SC] Toetje, dan pas ubermaaltijd van meesterkok Sjaan :9quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef tliciouz het volgende:
Ga eens terug naar jullie nagellak sc
Trololololo![]()
![]()
JE ZEI DAT JE ER ECHT BIJ WILDE HOREN. Was dat maar een grap?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
[SHJN SC] Toetje, dan pas ubermaaltijd van meesterkok Sjaan :9
Trololololo![]()
![]()
Tuurlijk niet, check mijn mooie nailart inclusief handtekeningquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE ZEI DAT JE ER ECHT BIJ WILDE HOREN. Was dat maar een grap?Wij weten allebei dat die echt is
![]()
![]()
Wat is dezeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Jezus, kijk deze. (bitches naar kinderen![]()
![]()
![]()
)
Pierre zijn feestje?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: