Jouw moeder, ik wil haar zo graag ontmoeten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn vader mag echt poef verdwijnen.
Mijn moeder is daar ondanks alle fouten te lief voor.
Dat dus. Geen idee.quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Hebben we het over vaders?
Over mijn vader: geen mening
Jij ook manquote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef stefanhaan het volgende:
Heloef je bent echt een lapohunter
Alleen als ze je schoonmoeder isquote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw moeder, ik wil haar zo graag ontmoeten.
Ik heb dat bij mensen die super goed contact hebben met hun broers/zussen en leuke dingen samen doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd wel jaloers, stiekem. Op die goede gezinnetjes.
Ik ben altijd wel jaloers op mensen die niet 1, maar wel 3 verschillende mensen hebben om mee te vrijen. Ieder huisje z'n kruisje?quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben altijd wel jaloers op mensen die niet 1, maar wel 3 verschillende mensen hebben om mee te vrijen. Ieder huisje z'n kruisje?
Nou zo graag doe ik geen dingen met mijn zus hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb dat bij mensen die super goed contact hebben met hun broers/zussen en leuke dingen samen doen.
Ze wordt de mijne toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alleen als ze je schoonmoeder is
Dan geldt het dus niet voor jouquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef stefanhaan het volgende:
Nou zo graag doe ik geen dingen met mijn zus hoor
Ik heb een hele goede band met allebei. Dezelfde humor, bepaalde interesses zijn hetzelfde, ik kan áltijd bij ze terecht (hoe vreemd het verhaal ook kan zijn) en ze zien meteen aan me als ik ergens mee zit of als het niet goed gaat. Al probeer ik nog zo hard te doen alsof het wel goed gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hou jij van je ouders dan?
Me too.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen goeie band met mijn ouders en dat zal ook nooit meer gebeuren.
Jawel, maar ik vind het nogal tactloos om de wens met 3 vrouwen tegelijk sex te hebben te vergelijken met het gebrek aan liefde van je ouders.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kent die uitdrukking niet?
Ohquote:
Ben je niet ook jaloers op mensen die gewoon iemand hebben om mee te vrijen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel jaloers op mensen die niet 1, maar wel 3 verschillende mensen hebben om mee te vrijen. Ieder huisje z'n kruisje?
Dat huisje kruisje ding wel dat andere nietquote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
Niet tegelijk, malle meidquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het nogal tactloos om de wens met 3 vrouwen tegelijk sex te hebben te vergelijken met het gebrek aan liefde van je ouders.
Een beetje wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet ook jaloers op mensen die gewoon iemand hebben om mee te vrijen?
Ik ben jaloers op mensen die iemand hebben die echt onvoorwaardelijk van ze houdenquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben je niet ook jaloers op mensen die gewoon iemand hebben om mee te vrijen?
Kan waarschijnlijk niet goed over gevoelens praten dan. Wel vervelend idd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen band met mijn ouders eigenlijk. Nooit gehad.
Vooral mijn pa. Wazige kerel.
Kaneel: "Pa, het is na 5 jaar uit met mijn vriendin."
Pa: "Ow, ok."
Dat vind ik mooi voor je.quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met allebei. Dezelfde humor, bepaalde interesses zijn hetzelfde, ik kan áltijd bij ze terecht (hoe vreemd het verhaal ook kan zijn) en ze zien meteen aan me als ik ergens mee zit of als het niet goed gaat. Al probeer ik nog zo hard te doen alsof het wel goed gaat.
Ik kan me dan ook echt niet voorstellen om zonder die twee verder te moeten in mijn leven. Natuurlijk heb ik wel eens ruzies en kan ik me ergeren maar het zijn wel twee hele belangrijke mensen in mijn leven.
Ja, neukertjes kan je regelen, een familie niet. Daarbij is 3 neukertjes niet eens tof, leuk hoor, seks als liefde zien. Denken dat mensen om je geven als je ze maar met je laat neuken. Nee, echt, daar moet je echt jaloers op zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dit is liefquote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb een hele goede band met allebei. Dezelfde humor, bepaalde interesses zijn hetzelfde, ik kan áltijd bij ze terecht (hoe vreemd het verhaal ook kan zijn) en ze zien meteen aan me als ik ergens mee zit of als het niet goed gaat. Al probeer ik nog zo hard te doen alsof het wel goed gaat.
Ik kan me dan ook echt niet voorstellen om zonder die twee verder te moeten in mijn leven. Natuurlijk heb ik wel eens ruzies en kan ik me ergeren maar het zijn wel twee hele belangrijke mensen in mijn leven.
Precies dit jaquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen die iemand hebben die echt onvoorwaardelijk van ze houden
Doen je ouders dat niet?quote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op mensen die iemand hebben die echt onvoorwaardelijk van ze houden
Ik kan niet eens 1 neukertje regelenquote:Op maandag 21 november 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, neukertjes kan je regelen, een familie niet. Daarbij is 3 neukertjes niet eens tof, leuk hoor, seks als liefde zien. Denken dat mensen om je geven als je ze maar met je laat neuken. Nee, echt, daar moet je echt jaloers op zijn.![]()
Als ik nou een serieuze relatie had, of een eigen gezinnetje had geregeld ondanks mijn thuis. Dan kon je misschien nog jaloers zijn, nu slaat de vergelijking helemaal nergens op.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen band met mijn ouders eigenlijk. Nooit gehad.
Vooral mijn pa. Wazige kerel.
Kaneel: "Pa, het is na 5 jaar uit met mijn vriendin."
Pa: "Ow, ok."
Ik zou het niet eens willen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 neukertje regelen
Dat kan geregeld worden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alleen als ze je schoonmoeder is
Ieder huisje heeft z'n kruisjequote:Op maandag 21 november 2011 21:23 schreef Myraela het volgende:
Lekker boeiend, jij hebt ouders, ik heb neukertjes. Helemaal eerlijk zo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan niet eens 1 neukertje regelen
Herkenbaar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Mijn ouders zijn best ok. M'n vader werkt als een malle en heeft verder geen leven, maar hij heeft ook niks voor zichzelf. Geen hobby, geen sport, geen of amper vrienden, niks van dat al. Alles wat ie in z'n leven verdiend heeft is altijd voor ons geweest. Mijn moeder heeft een goed hart maar is te vol van zichzelf en soms wat wereldvreemd. Wel is zij er altijd voor mij en m'n broertje en zusje geweest en zal ze er ook altijd voor ons zijn.
Wat ze gemeen hebben is dat ze sociaal onhandig zijn en maar moeilijk hun emoties kunnen tonen. Goh, waar zou ik het toch van hebben
Ik wil beide en nu?quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker boeiend, jij hebt ouders, ik heb neukertjes. Helemaal eerlijk zo.
Mja je schiet er ook niet echt iets mee op.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
ik heb besloten dat ik niet ga rebounden of sletten. Ik denk dat ik niet om kan gaan met het holle gevoel
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Teleurstelling.quote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef gewoonfaye het volgende:
ik heb besloten dat ik niet ga rebounden of sletten. Ik denk dat ik niet om kan gaan met het holle gevoel
Mijn moeder zei laatst: hoeveel zakgeld krijgt Naat dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ieder huisje heeft z'n kruisje
Als iemand dat voor elkaar krijgt, alleen maar leuk voor hun toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.
Ze wil je stiekem.quote:
Het gaat me niet over of het leven eerlijk is of niet. Ik snap werkelijk waar niet waar je die vergelijking vandaan haalt. Is seks nou echt zo belangrijk voor je?quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!
De familie van mijn zwager zo'n familie zou ik een moord voor doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het áltijd zo is of dat er gewoon echt perfecte gezinnen zijn.
Perfecte gezinnen bestaan niet denk ik, er is altijd wel wat, maar daarom kunnen het nog wel goede gezinnen zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij is een beetje raar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef Supersoep het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar. Bij nieuwe relaties als ik even een foto laat zien of ze op de hoogte hou. Dan komen ze even kijken en dat is het dan. Ik vermoed wel dat ze dingen willen vragen, maar er moeite mee hebben.
Het is een beetje een vage vergelijking.quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk Myra. Bovendien, het is niet altijd goed tussen mij en m'n ouders geweest. Dat is pas iets van de laatste enkele jaren. Daarvoor had ik niet eens contact met m'n zussen!
Mensen willen altijd meer dan ze hebben. Al zou het nog zo'n liefdevol thuis zijn, dan vinden ze ergens wel iets wat fout is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Obvious dan, maak het niet nog erger voor me.quote:
ALs ik niet als autist was geboren, had ik nu niet in m'n huidige situatie gezeten en dan had ik er ook wat aan kunnen doen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat me niet over of het leven eerlijk is of niet. Ik snap werkelijk waar niet waar je die vergelijking vandaan haalt. Is seks nou echt zo belangrijk voor je?
Daarbij vergelijk je dingen die je overkomen, met dingen waar je zelf wat aan kan veranderen. Ik vind het gewoon krom.
Yes ik ben weer terug in mijn ouder rol.quote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Heloef, foreveralone.jpg.
Mijn zus(je) en ik zijn nog liever. We begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, we vertellen elkaar alles en we zeggen echt iedere dag wel iets hetzelfde op exact hetzelfde moment.quote:
Ik wil ook een tweeling zijnquote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef mrk.n het volgende:
Mijn zus(je) en ik zijn nog liever. We begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, we vertellen elkaar alles en we zeggen echt iedere dag wel iets hetzelfde op exact hetzelfde moment.Tweelingen enzovoort.
Is het zoveel veranderd? Wat goed.quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Mijn zus(je) en ik zijn nog liever. We begrijpen elkaar zonder iets te zeggen, we vertellen elkaar alles en we zeggen echt iedere dag wel iets hetzelfde op exact hetzelfde moment.Tweelingen enzovoort.
Er moet toch wel ergens een gezin zijn waar alles helemaal goed loopt, lijkt me. Tenminste, zulke mensen zie je wel eens. Of ze dan doen alsof is de vraag.quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Perfecte gezinnen bestaan niet denk ik, er is altijd wel wat, maar daarom kunnen het nog wel goede gezinnen zijn.
Dat komt omdat ik op moment niet zo'n zin heb om al m'n gal te spuien, en dat laat ik ook zo. Dan maar vaag voor sommigenquote:Op maandag 21 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een beetje een vage vergelijking.
En wat is je punt? Dat ik het contact met mijn familie ook kan herstellen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ALs ik niet als autist was geboren, had ik nu niet in m'n huidige situatie gezeten en dan had ik er ook wat aan kunnen doen.
Ik ben er in geslaagd de relatie met mijn ouders te repareren en dat achtte ik daarvoor ook onmogelijk. Zo heb ik tenminste dat berijkt, ik heb het contact met m'n familie weer terug maar ik hen heel erg eenzaam geweest daarvoor.
Ik kan mijn ouders ZAT verwijten maken, maar dat heeft geen zin. Op een gegeven moment kwam ik er achter dat ik niet langer in het verleden moest leven. Ik kan het je moeilijk uitleggen.
Jammer dat het zo krom voor je klinkt
Hoezo wat is je punt? Mij wordt toch ook verweten dat ik in de wajong zit en blijkbaar gewoon m'n best niet genoeg doe? Dat is nou eenmaal het volk dat op fok! rondhangt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En wat is je punt? Dat ik het contact met mijn familie ook kan herstellen?Dat het mijn schuld is dat het nu niet zo is. Of dat ik er gewoon harder aan moet werken?
Ik was blij dat ik er vanaf wasquote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
Wel handig dat ik geen ene moer geef om seks.
Amen voor maagd zijn.
Ik volg geen tering van je verhaal.quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo wat is je punt? Mij wordt toch ook verweten dat ik in de wajong zit en blijkbaar gewoon m'n best niet genoeg doe? Dat is nou eenmaal het volk dat op fok! rondhangt.
Verder klopt je door jouw verwachte punt niet met wat ik eerder geschreven heb.
Ik heb geen zin in ruzie of zo
Genoeg volk buiten fok die precies zo denken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo wat is je punt? Mij wordt toch ook verweten dat ik in de wajong zit en blijkbaar gewoon m'n best niet genoeg doe? Dat is nou eenmaal het volk dat op fok! rondhangt.
Ik kan er niet zo maar aankomen of ik moet alles gaan aanspreken wat aanduwbaar is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik er vanaf was
Of je liegt nu of toendertijd als iwannabehighquote:
In tegenstelling totquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:02 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
... Volgens haar ben ik autistisch, zegt ze altijd, en moet ik hulp zoeken, maar dat is overdreven zoals ik al zei
quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoe komt de discussie nu ineens weer op wajong dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het begon met jaloerzie geloof ik, ben de draad ook een beetje kwijtquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe komt de discussie nu ineens weer op wajong dan?
Goedenavondquote:
Hai!quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Ik zei daarstraks hai en er reageert geen hond
hoiquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Hoihoiquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Users zonder UI vallen minder op schijnbaarquote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
Haiquote:
Nu was de discussie klaar en was er voor de rest niets te reageren.quote:Op maandag 21 november 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Whut!
En iedereen weet nu wat een cap...quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Users zonder UI vallen minder op schijnbaar
quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu was de discussie klaar en was er voor de rest niets te reageren.
Ik lees nooit namen, kijk alleen naar de UI. Ik raak dan ook in de war als er nieuwe UI's komen en heb de mijne al heel lang en als ik ooit een andere neem mag je me slaan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Users zonder UI vallen minder op schijnbaar
Altijd al zo geweest. Ik heb twee zusjes, één broertje en één broer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je liegt nu of toendertijd als iwannabehigh
[..]
In tegenstelling tot
[..]
Hoi minnemin, das lang geleden!quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
Ik heb gisteravond een slechte avond gehad. Voelde het al aankomen voor ik naar bed ging. Even mijn blaadje gelezen met helpende gedachten, waarom ik niet minderwaardig ben zonder relatie en het in mijn eentje kan, eigenwaarde eerst enzo. Dat hielp even. Eenmaal in bed een gigantische jankbui. Damn, ik dacht dat ik dit voorbij was.
Dat hele datingsitegebeuren werkt ook niet zo. Beetje aan het mailen/msn'en met iemand, maar ik heb nou een paar dagen niks gehoord en dat trek ik niet. Terwijl ik op mijn beurt een week heb gewacht voor hem terug te mailen. Mèn waar ben ik mee bezig.
Ahhquote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest. Ik heb twee zusjes, één broertje en één broer.
Wat liefquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Faye en ik hebben net op msn besloten dat we verkering hebben.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
SCHOPJE PUB plsquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
He wat?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Beetje directe vraag misschien, hit me for it, maar ben je wel gelukkig met jezelf?quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
Ik heb gisteravond een slechte avond gehad. Voelde het al aankomen voor ik naar bed ging. Even mijn blaadje gelezen met helpende gedachten, waarom ik niet minderwaardig ben zonder relatie en het in mijn eentje kan, eigenwaarde eerst enzo. Dat hielp even. Eenmaal in bed een gigantische jankbui. Damn, ik dacht dat ik dit voorbij was.
Dat hele datingsitegebeuren werkt ook niet zo. Beetje aan het mailen/msn'en met iemand, maar ik heb nou een paar dagen niks gehoord en dat trek ik niet. Terwijl ik op mijn beurt een week heb gewacht voor hem terug te mailen. Mèn waar ben ik mee bezig.
Dan was ik er zeker niet. Hoe is 't verder?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef minnemin het volgende:
Nee dat valt wel mee hoor. Laatst was ik hier nog. Alleen met de storm van de nieuwe garde kom je er niet zo gauw tussen, he.
Ja echt, moeten we wat in het radio topic zeggen of is het daar te vroeg voor?quote:
Heb je al eerder relaties gehad?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef minnemin het volgende:
Nee dat valt wel mee hoor. Laatst was ik hier nog. Alleen met de storm van de nieuwe garde kom je er niet zo gauw tussen, he.
Sorry, wij kennen elkaar nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
En ik heb met allemaal een hele goede band. Goed om te zien dat je mij zo interessant vindt trouwens. Ik heb ook wel eens in het echte leven zulke types die alles van mij moeten uitspitten en dan over mij gaan praten op de negatieve manier, zonder dat ze mij kennen.quote:
Yepquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, wij kennen elkaar nog niet.
Aangenaam.![]()
Je bent hier al eerder geweest begrijp ik?
IK PLEEG ZELFMOORD IK KAN DIT NIET AANquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja echt, moeten we wat in het radio topic zeggen of is het daar te vroeg voor?
Het is best leuk leesvoer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ik heb met allemaal een hele goede band. Goed om te zien dat je mij zo interessant vindt trouwens. Ik heb ook wel eens in het echte leven zulke types die alles van mij moeten uitspitten en dan over mij gaan praten op de negatieve manier, zonder dat ze mij kennen.
Ik heb je nodig man, wat denk je hoe dit voor mij is!?quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
IK PLEEG ZELFMOORD IK KAN DIT NIET AAN![]()
![]()
![]()
You got friendzonedquote:
Mijn heimelijke verliefdheid op jou die ik maanden secuur verborgen hield zit me in de weg.quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb je nodig man, wat denk je hoe dit voor mij is!?
Ja tot ik zag dat je het aan heloef vroeg, toen dacht ik laat ik mijn niet ter zake doende mening maar niet geven.quote:
Je hebt haar al gehosseld?quote:
Nee heloef!quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh was geen moeite hoor. Was hét beruchte topic die je gelezen moest hebben hier. Dat gedeelte van je zusje stond me bij, want ik vond het best wel zielig.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ik heb met allemaal een hele goede band. Goed om te zien dat je mij zo interessant vindt trouwens. Ik heb ook wel eens in het echte leven zulke types die alles van mij moeten uitspitten en dan over mij gaan praten op de negatieve manier, zonder dat ze mij kennen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, er stond "schijt, ik zeg doen"
Kop op jongen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het meisje van mijn dromen is ingepikt door een van mijn beste vrienden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar al gehosseld?
[..]
Nee heloef!Je hebt net de heerlijke wereld van zoenen ontdekt!
Voor de 2de keer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje van mijn dromen is ingepikt door een van mijn beste vrienden.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vermoed dat het een troll is heloef
Ja toch?quote:
Het is ook best een trieste situatie, natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh was geen moeite hoor. Was hét beruchte topic die je gelezen moest hebben. Dat gedeelte van je zusje stond me bij, want ik vond het best wel zielig.
Nee want voordat Faye en ik elkaar ontmoette waren ze al een stel.quote:
Lekker begin wel, maar ik weet dat het snel is, eigenlijk te snel..quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Echte bazen regelen een oudere vrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja toch?
Jij bent 23 zij 17![]()
![]()
Obvious troll is obvious
Edit: Nouja oke dat is niet raar, maar mijn troll sensor gaat af
Nou ik had eerst een 'date' met een 31 jarige ofsoquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte bazen regelen een oudere vrouw.
Kudo's voor deze man, kudo's!quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwhehehe, do tellquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou ik had eerst een 'date' met een 31 jarige ofso
Maar dat was niks
meer zeg ik er niet over
Echte bazen hebben een hoed en hun eigen huisje. En een slang.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
17-23 is niet raar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja toch?
Jij bent 23 zij 17![]()
![]()
Obvious troll is obvious
Edit: Nouja oke dat is niet raar, maar mijn troll sensor gaat af
quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat was niks
meer zeg ik er niet over
Zo kun je in elk geval zeggen dat je het een keer geprobeerd hebtquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat was niks
meer zeg ik er niet over
Ga je hunten?quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, volgende topic wordt nummer 500!
Naamtopic voor het nieuwe stelletje?quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als ik een leuke weet
Wedden dat het topic gestolen wordt door Supersoep ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als ik een leuke weet
yup...quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wedden dat het topic gestolen wordt door Supersoep ofzo
Dat welquote:
Die is nu alvast aan het bedenken wat voor tofs hij kan posten en dan maar wachten tot post 299.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wedden dat het topic gestolen wordt door Supersoep ofzo
Naar dat je gister zo van het padje was: ja. Dit heet nou reboundquote:
Inderdaad. Verkering heb je als je 12 bent.quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:
En verkering.. wat een raar woord eigenlijk
Ik ben mijn polsen nu aan het door snijden, ik heb geen zin om te lapohunten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
of door heloef. Vuige lapohunter dat hij is!
Ja redelijk. Ene moment prima, andere moment weer wat mwah. Dat is een kwetsbaar punt met mij. In ieder geval al veel beter dan 't ooit geweest is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beetje directe vraag misschien, hit me for it, maar ben je wel gelukkig met jezelf?
Dat dusquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, VH de rebound, kan je over een maandje naar heloef.
Komt wel goed heloef, ik word je wingman wel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben mijn polsen nu aan het door snijden, ik heb geen zin om te lapohunten.
Dat speelt wel mee jaquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niemand kan je iets verwijten lijkt me, Naat was er zelf behoorlijk snel overheen.
Rebound?quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ietswat depri bent minneminquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja redelijk. Ene moment prima, andere moment weer wat mwah. Dat is een kwetsbaar punt met mij. In ieder geval al veel beter dan 't ooit geweest is.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Verkering heb je als je 12 bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt echter wel gehint naar 'intercourse' Tihihihi
Romantisch verliefd worden voor het Glazen Huis, ik zie het al voor me.quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een vriend gesmst dat we vanaf nu verkering hadden en dat hij het aan iedereen moest vertellen, maar dat was alles behalve nuchter, anders zou ik het absoluut nooit hebben gezegdquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Verkering heb je als je 12 bent.
Ik hoop niet dat het echt zo'n bevlieging is weetje, anders heb ik straks weer gezeikquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Naar dat je gister zo van het padje was: ja. Dit heet nou rebound
quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor een volgende meet moeten we in setjes gaan. Wingman samen met foreveralone.
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Free
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Ik wil Capstan en Benzin. Heloef heeft al van mijn diensten gebruik gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor een volgende meet moeten we in setjes gaan. Wingman samen met foreveralone.
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Free
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Kom je vanzelf wel achterquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het echt zo'n bevlieging is weetje, anders heb ik straks weer gezeikMaar het voelt goed
Maar blijkbaar nog niet goed genoeg. Meneer Cactus zegt: geef nooit opquote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ja redelijk. Ene moment prima, andere moment weer wat mwah. Dat is een kwetsbaar punt met mij. In ieder geval al veel beter dan 't ooit geweest is.
whut?quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]![]()
Dan hossel ik de lelijke vriendin wel. Om haar daarna keihard te ditchen voor mijn liefje
quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
[..]Intercourse, Pennsylvania.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er wordt echter wel gehint naar 'intercourse' Tihihihi
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ga akkoodquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil Capstan en Benzin. Heloef heeft al van mijn diensten gebruik gemaakt.
Ik word een wingman van een 4everalone persoonquote:
Coolquote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Free
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
dan kies ik kaneelstokje en heloef.quote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is voor een goed doel.quote:
Slechts een idee. Storm mee met je tijnbrein.quote:
Wat moeten de echte setjes doen? Splitsen en wingman worden? Dan wil ik Tijns wingman zijnquote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Free
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Je hoort het heloef. Er is hoop.quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
wie is "hem"?quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
Ja ik ga niet zitten wachten.quote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoort het heloef. Er is hoop.
Komen er niet meer mensen die wingman kunnen zijn? Ik wil wel genoeg persoonlijke aandacht kunnen geven.quote:Op maandag 21 november 2011 22:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan kies ik kaneelstokje en heloef.
jij mag nu weer Myraela
Jeehquote:Op maandag 21 november 2011 22:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan kies ik kaneelstokje en heloef.
jij mag nu weer Myraela
Dat is een goede vraag. Ik denk dat dat wel werkt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moeten de echte setjes doen? Splitsen en wingman worden? Dan wil ik Tijns wingman zijn
ik wil er ook bij, en dan met firefly of flepke. het moet gewoon even genoteerd worden aubquote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Free
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Hmm ja dat is waar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komen er niet meer mensen die wingman kunnen zijn? Ik wil wel genoeg persoonlijke aandacht kunnen geven.
Sowiesoquote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeeh![]()
Dan doe ik ook mijn hoed op.
[..]
Dat is een goede vraag. Ik denk dat dat wel werkt.
Wingman is een soort ijsbreker, je mag gewoon bij Newbi blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moeten de echte setjes doen? Splitsen en wingman worden? Dan wil ik Tijns wingman zijn
wil je er tussen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik sta niet in het foreveralone rijtje. Wat liev
quote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil er ook bij, en dan met firefly of flepke. het moet gewoon even genoteerd worden aub
Ik weet gewoon niet of dit nu serieus is of niet he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
Wij gaan het sowieso rustig aan doen. We weten ook wel dat alles nogal snel gaat.
Jullie maken toch wel een grapje he?quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
Wij gaan het sowieso rustig aan doen. We weten ook wel dat alles nogal snel gaat.
Niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet of dit nu serieus is of niet he.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Kree
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Mylifeisgrey
Barhtolomeus
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Ik zit te hypeventileren op de een of andere manier, dus wat denk je?quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie maken toch wel een grapje he?
ja in tegenstelling wat niemand hier lijkt te snappen, weten hun waarheid en hoe het eigenlijk moet en zit en alles eigenlijk.quote:
Mag ik ook iemand buiten het topic als wingman(vrouw) zoeken?quote:
Ik dacht eerst een grap, nu niet meer zo.quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet of dit nu serieus is of niet he.
True dat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een grap, nu niet meer zo.
Wel jammer dat reboundrelaties meestal niet van lange duur zijn.
Je zit gewoon te trollen man. Met alles.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja in tegenstelling wat niemand hier lijkt te snappen, weten hun waarheid en hoe het eigenlijk moet en zit en alles eigenlijk.
en niemand die dat waardeerde of dat inzag.
Volgens vuurvlieg zou jij door mijn toedoen zelfmoord plegen. Waarheid zeg je?quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja in tegenstelling wat niemand hier lijkt te snappen, weten hun waarheid en hoe het eigenlijk moet en zit en alles eigenlijk.
en niemand die dat waardeerde of dat inzag.
Hmm, dan is het niet echt meer een meet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand buiten het topic als wingman(vrouw) zoeken?
Zit je in het complot? Het kan gewoon niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit te hypeventileren op de een of andere manier, dus wat denk je?
Nee, we hebben wel echt besloten om het rustig aan te doen. We beginnen met vrijdag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
VH gaat Faye het licht uit d'r ogen batsen
Nah, weetje. Het voelde al een tijdje 'raar' aan tussen ons. En afgelopen weekend echt heel veel met elkaar gepraat op msn en skype. En vandaag was het de hele dag al raar, eigenlijk hebben we net pas toegegeven dat we gevoelens voor elkaar hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie maken toch wel een grapje he?
Ach heb huidhonger en de boel moet doorgesmeerd worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ietswat depri bent minnemin
Ik kan je één ding vertellen, en dat is dat MLiG altijd bloedserieus is hier.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zit gewoon te trollen man. Met alles.
Dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dan is het niet echt meer een meet.
Overigens ziet ValHallen zijn kans schoon, de boef.
Wth.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit te hypeventileren op de een of andere manier, dus wat denk je?
Wat denk je zelf? Een halfuur geleden zit ze hier nog te huilen over haar ex en nu zit ze via internet in een kersverse relatie. Hij zit in het complot. Of ze is erg labiel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je in het complot? Het kan gewoon niet.
oh nee dat is omdat hij niet alles weet enzo over mij, en jou, en alles wat overal staat. daar heeft hij ook de tijd niet voor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens vuurvlieg zou jij door mijn toedoen zelfmoord plegen. Waarheid zeg je?![]()
oh ik ben het niet vergeten hor!quote:Trouwens, ik heb je al heel lang niet meer gehoord over PUA. Mooi.
Jij kent Faye niet zoals ik haar ken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een halfuur geleden zit ze hier nog te huilen over haar ex en nu zit ze via internet in een kersverse relatie. Hij zit in het complot. Of ze is erg labiel.
Klopt, hij kan niet eens trollen. Hij is altijd eerlijk, te eerlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan je één ding vertellen, en dat is dat MLiG altijd bloedserieus is hier.
Maar nu gaan we je samen helpen, of nouja, ik...quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Mijn leven is een puinhoop en mijn beste vriend heeft een relatie met mijn beste vriendin die ik altijd al leuk vind.
Het is alsof ik in een nachtmerrie zit die niet meer eindigt.
Als jullie er allebei vertrouwen in hebben dat dit goed is, gun ik het jullie van harte, en geloof ik ook in julliequote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, weetje. Het voelde al een tijdje 'raar' aan tussen ons. En afgelopen weekend echt heel veel met elkaar gepraat op msn en skype. En vandaag was het de hele dag al raar, eigenlijk hebben we net pas toegegeven dat we gevoelens voor elkaar hebben. En dat die een soort van opgesloten zaten door de vorige relatie.
Eerder een move moeten makenquote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Mijn leven is een puinhoop en mijn beste vriend heeft een relatie met mijn beste vriendin die ik altijd al leuk vind.
Dus, ze is daadwerkelijk labiel?quote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent Faye niet zoals ik haar ken.
Huidhonger? Huhwat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach heb huidhonger en de boel moet doorgesmeerd worden.
Dat roept om Pics!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach heb huidhonger en de boel moet doorgesmeerd worden.
Lijpe baas dat je bent.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarnog beter als ik haar dan versier
) die wingwomen
quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
ZE IS NET 3 DAGEN SINGLE!quote:
Daarom mag ik hem ook zo graag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, hij kan niet eens trollen. Hij is altijd eerlijk, te eerlijk.
Ja en?quote:
Komt me bekend voor. Twee dagen geleden was je totally in love en ging je samen met je vriendin Disney boeken en nu is het uitquote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
Wat denk je zelf? Een halfuur geleden zit ze hier nog te huilen over haar ex en nu zit ze via internet in een kersverse relatie. Hij zit in het complot. Of ze is erg labiel.
Gast ik liep ook al vrij snel weer te bekken met random chicks nadat mijn ex het uitmaakte hoorquote:
Wrijf het er even in, je weet niet half hoe raar dit voelt. Ik snap mezelf niet meer, maar dat deed ik al veel langer nietquote:
Dan nog.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nee dat is omdat hij niet alles weet enzo over mij, en jou, en alles wat overal staat. daar heeft hij ook de tijd niet voor.
Mijn ex was 4 dagen single voordat ze bij iemand anders in bed lag.quote:
Wat valt er te helpen, wat denk je nou? Dat ik hier nog over heen kom?quote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar nu gaan we je samen helpen, of nouja, ik...
Probeer je me nou te irriteren of wat? Je weet toch hoe het zit, of niet dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Komt me bekend voor. Twee dagen geleden was je totally in love en ging je samen met je vriendin Disney boeken en nu is het uitPot ketel zwart enzo
Ik vind seks en relaties wel wat anders.quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn ex lag dezelfde dag al met een ander in bed
Bekken is wat anders dan een relatie.quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gast ik liep ook al vrij snel weer te bekken met random chicks nadat mijn ex het uitmaakte hoor![]()
Hoort er helaas allemaal bij
Ik ben niet anders gewend.quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
Ok. ik vind het wat apart. Maarja, dat zal wel aan mij liggen.
Nee, hoe zit het?quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Probeer je me nou te irriteren of wat? Je weet toch hoe het zit, of niet dan?
Als jullie maar van elkaar houden komt het vanzelf wel goedquote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wrijf het er even in, je weet niet half hoe raar dit voelt. Ik snap mezelf niet meer, maar dat deed ik al veel langer niet
Oh sorry, daar had ze die dag ook meteen een relatie meequote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind seks en relaties wel wat anders.
Ah heloef.quote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat valt er te helpen, wat denk je nou? Dat ik hier nog over heen kom?
Ok:quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat roept om Pics!
We hebben Benzin (beest in bed) in de aanbieding vandaag.
Ja, je hebt een ongezonde en defecte relatie. Dat ziet iedereen, alleen jij denkt nog steeds dat het een sprookje isquote:Op maandag 21 november 2011 22:14 schreef mrk.n het volgende:
Probeer je me nou te irriteren of wat? Je weet toch hoe het zit, of niet dan?
Dan was 1 van de 2 relaties niet oprecht. Ik geloof daar gewoon niet in dat dat zo snel gaat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh sorry, daar had ze die dag ook meteen een relatie mee
nee. check dan die gast die bekend staat om de openinszin " jullie zijn de gekste aliens die ik ben tegengekomen....de laatste 30 seconden".quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog.
Je weet hoe ik over PUA denk. En over PUA en jou.
De mijne was niet oprechtquote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan was 1 van de 2 relaties niet oprecht. Ik geloof daar gewoon niet in dat dat zo snel gaat.
Kan dat, dat je door een soort rare sprong een bevlieging krijgt?quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan was 1 van de 2 relaties niet oprecht. Ik geloof daar gewoon niet in dat dat zo snel gaat.
Yes! Succes gegarandeerdquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
20, 28 cm, pics heeft Moonwalk vast nog wel. Benzin! Waar zijn je pics?quote:
Laten we dan maar niet over jou beginnen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, je hebt een ongezonde en defecte relatie. Dat ziet iedereen, alleen jij denkt nog steeds dat het een sprookje is
Whutwhat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan dat, dat je door een soort rare sprong een bevlieging krijgt?
Het heeft nadelen, zo kan hij geen geheim bewaren.quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem ook zo graag.
Nee, benzin is baas. En schattig.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, willen we van benzin af ofzo? Hij was gister ook al in de aanbieding toch?
We willen alleen dat ie gelukkig wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, willen we van benzin af ofzo? Hij was gister ook al in de aanbieding toch?
te jongquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20, 28 cm, pics heeft Moonwalk vast nog wel. Benzin! Waar zijn je pics?
He, ik koos hem juist meteen hoor. We willen hem niet kwijt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Je projecteert je onverwerkte liefde voor Naat op VH. Zou dat kunnen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan dat, dat je door een soort rare sprong een bevlieging krijgt?
Ik weet het. Maar hij zal nooit ergens over liegen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het heeft nadelen, zo kan hij geen geheim bewaren.
Nou, dat ik nu door mijn verwerken ineens gewoon iedereen die aandacht geeft heel erg leuk ga vinden? Het voelt natuurlijk heel anders dan bij Naat, maar het is gewoon, ja, het voelt wel juistquote:
Ik ben niet in de aanbieding. En dat is maar goed ook, want ik laat me niet voor de helft van de prijs wegdoenquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Niks ah heloef zo gaat het al mijn hele leven.quote:
Mag wel. Ik schaam me tenminste niet en ik ontken geen dingen, ik ga niet vreemd en ik lieg niet. Dus succesquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef mrk.n het volgende:
Laten we dan maar niet over jou beginnen.
Gezonde nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, moeder Theresa. Overal maar mee bemoeien en alles willen weten.
Ben 21quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20, 28 cm, pics heeft Moonwalk vast nog wel. Benzin! Waar zijn je pics?
Maar waar is jouw foto, mijn beste minnemin?
Dankjewelquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik koos hem juist meteen hoor. We willen hem niet kwijt.
We hebben er ook 1 van 25, met 16 cm.quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef minnemin het volgende:
[..]
te jong
au
hij weet vast hoe pm werkt
Ik kom niet eens in aanmerkingquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben niet in de aanbieding. En dat is maar goed ook, want ik laat me niet voor de helft van de prijs wegdoen
Nah, denk het niet. Ik ken VH ook al wel een tijdje, hij was altijd al leuk, maar als je bezet bent, kijk je daar niet naarquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je projecteert je onverwerkte liefde voor Naat op VH. Zou dat kunnen?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben 21![]()
Die 28 hoeft niet gecorrigeerd te worden
[..]
Dankjewel
au? ik heb geen romance met hem hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef minnemin het volgende:
[..]
te jong
au
hij weet vast hoe pm werkt
Ik weet het niet. Dit soort dingen zijn precies waarom ik niet in relaties geloof.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, dat ik nu door mijn verwerken ineens gewoon iedereen die aandacht geeft heel erg leuk ga vinden? Het voelt natuurlijk heel anders dan bij Naat, maar het is gewoon, ja, het voelt wel juist
Inderdaad mrk. Je kunt niemand dezelfde dingen verwijten als die jou verweten kunnen worden, die van jou zijn simpelweg erger.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag wel. Ik schaam me tenminste niet en ik ontken geen dingen, ik ga niet vreemd en ik lieg niet. Dus succes
Misschien moet je eens heel goed gaan nadenken waarom al die dingen jou altijd overkomen en dan pas gaan zeiken over mij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag wel. Ik schaam me tenminste niet en ik ontken geen dingen, ik ga niet vreemd en ik lieg niet. Dus succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |