En iedereen weet nu wat een cap...quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Users zonder UI vallen minder op schijnbaar
quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu was de discussie klaar en was er voor de rest niets te reageren.
Ik lees nooit namen, kijk alleen naar de UI. Ik raak dan ook in de war als er nieuwe UI's komen en heb de mijne al heel lang en als ik ooit een andere neem mag je me slaan.quote:Op maandag 21 november 2011 21:43 schreef Sinji het volgende:
[..]
Users zonder UI vallen minder op schijnbaar
Altijd al zo geweest. Ik heb twee zusjes, één broertje en één broer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Of je liegt nu of toendertijd als iwannabehigh
[..]
In tegenstelling tot
[..]
Hoi minnemin, das lang geleden!quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
Ik heb gisteravond een slechte avond gehad. Voelde het al aankomen voor ik naar bed ging. Even mijn blaadje gelezen met helpende gedachten, waarom ik niet minderwaardig ben zonder relatie en het in mijn eentje kan, eigenwaarde eerst enzo. Dat hielp even. Eenmaal in bed een gigantische jankbui. Damn, ik dacht dat ik dit voorbij was.
Dat hele datingsitegebeuren werkt ook niet zo. Beetje aan het mailen/msn'en met iemand, maar ik heb nou een paar dagen niks gehoord en dat trek ik niet. Terwijl ik op mijn beurt een week heb gewacht voor hem terug te mailen. Mèn waar ben ik mee bezig.
Ahhquote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest. Ik heb twee zusjes, één broertje en één broer.
Wat liefquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Faye en ik hebben net op msn besloten dat we verkering hebben.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
SCHOPJE PUB plsquote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
He wat?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Beetje directe vraag misschien, hit me for it, maar ben je wel gelukkig met jezelf?quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
Ik heb gisteravond een slechte avond gehad. Voelde het al aankomen voor ik naar bed ging. Even mijn blaadje gelezen met helpende gedachten, waarom ik niet minderwaardig ben zonder relatie en het in mijn eentje kan, eigenwaarde eerst enzo. Dat hielp even. Eenmaal in bed een gigantische jankbui. Damn, ik dacht dat ik dit voorbij was.
Dat hele datingsitegebeuren werkt ook niet zo. Beetje aan het mailen/msn'en met iemand, maar ik heb nou een paar dagen niks gehoord en dat trek ik niet. Terwijl ik op mijn beurt een week heb gewacht voor hem terug te mailen. Mèn waar ben ik mee bezig.
Dan was ik er zeker niet. Hoe is 't verder?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef minnemin het volgende:
Nee dat valt wel mee hoor. Laatst was ik hier nog. Alleen met de storm van de nieuwe garde kom je er niet zo gauw tussen, he.
Ja echt, moeten we wat in het radio topic zeggen of is het daar te vroeg voor?quote:
Heb je al eerder relaties gehad?quote:Op maandag 21 november 2011 21:46 schreef minnemin het volgende:
Nee dat valt wel mee hoor. Laatst was ik hier nog. Alleen met de storm van de nieuwe garde kom je er niet zo gauw tussen, he.
Sorry, wij kennen elkaar nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 21:44 schreef minnemin het volgende:
En ik heb met allemaal een hele goede band. Goed om te zien dat je mij zo interessant vindt trouwens. Ik heb ook wel eens in het echte leven zulke types die alles van mij moeten uitspitten en dan over mij gaan praten op de negatieve manier, zonder dat ze mij kennen.quote:
Yepquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, wij kennen elkaar nog niet.
Aangenaam.![]()
Je bent hier al eerder geweest begrijp ik?
IK PLEEG ZELFMOORD IK KAN DIT NIET AANquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja echt, moeten we wat in het radio topic zeggen of is het daar te vroeg voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |