Mwhehehe, do tellquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nou ik had eerst een 'date' met een 31 jarige ofso
Maar dat was niks
meer zeg ik er niet over
Echte bazen hebben een hoed en hun eigen huisje. En een slang.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte bazen regelen een oudere vrouw.
17-23 is niet raar.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja toch?
Jij bent 23 zij 17![]()
![]()
Obvious troll is obvious
Edit: Nouja oke dat is niet raar, maar mijn troll sensor gaat af
quote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat was niks
meer zeg ik er niet over
Zo kun je in elk geval zeggen dat je het een keer geprobeerd hebtquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar dat was niks
meer zeg ik er niet over
Ga je hunten?quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ach, volgende topic wordt nummer 500!
Naamtopic voor het nieuwe stelletje?quote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als ik een leuke weet
Wedden dat het topic gestolen wordt door Supersoep ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen als ik een leuke weet
yup...quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wedden dat het topic gestolen wordt door Supersoep ofzo
Dat welquote:
Die is nu alvast aan het bedenken wat voor tofs hij kan posten en dan maar wachten tot post 299.quote:Op maandag 21 november 2011 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wedden dat het topic gestolen wordt door Supersoep ofzo
Naar dat je gister zo van het padje was: ja. Dit heet nou reboundquote:
Inderdaad. Verkering heb je als je 12 bent.quote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Sinji het volgende:
En verkering.. wat een raar woord eigenlijk
Ik ben mijn polsen nu aan het door snijden, ik heb geen zin om te lapohunten.quote:Op maandag 21 november 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
of door heloef. Vuige lapohunter dat hij is!
Ja redelijk. Ene moment prima, andere moment weer wat mwah. Dat is een kwetsbaar punt met mij. In ieder geval al veel beter dan 't ooit geweest is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beetje directe vraag misschien, hit me for it, maar ben je wel gelukkig met jezelf?
Dat dusquote:Op maandag 21 november 2011 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, VH de rebound, kan je over een maandje naar heloef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |