Whutwhat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan dat, dat je door een soort rare sprong een bevlieging krijgt?
Het heeft nadelen, zo kan hij geen geheim bewaren.quote:Op maandag 21 november 2011 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom mag ik hem ook zo graag.
Nee, benzin is baas. En schattig.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, willen we van benzin af ofzo? Hij was gister ook al in de aanbieding toch?
We willen alleen dat ie gelukkig wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, willen we van benzin af ofzo? Hij was gister ook al in de aanbieding toch?
te jongquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20, 28 cm, pics heeft Moonwalk vast nog wel. Benzin! Waar zijn je pics?
He, ik koos hem juist meteen hoor. We willen hem niet kwijt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Je projecteert je onverwerkte liefde voor Naat op VH. Zou dat kunnen?quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan dat, dat je door een soort rare sprong een bevlieging krijgt?
Ik weet het. Maar hij zal nooit ergens over liegen.quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het heeft nadelen, zo kan hij geen geheim bewaren.
Nou, dat ik nu door mijn verwerken ineens gewoon iedereen die aandacht geeft heel erg leuk ga vinden? Het voelt natuurlijk heel anders dan bij Naat, maar het is gewoon, ja, het voelt wel juistquote:
Ik ben niet in de aanbieding. En dat is maar goed ook, want ik laat me niet voor de helft van de prijs wegdoenquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Niks ah heloef zo gaat het al mijn hele leven.quote:
Mag wel. Ik schaam me tenminste niet en ik ontken geen dingen, ik ga niet vreemd en ik lieg niet. Dus succesquote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef mrk.n het volgende:
Laten we dan maar niet over jou beginnen.
Gezonde nieuwsgierigheid.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gaat je niks aan, moeder Theresa. Overal maar mee bemoeien en alles willen weten.
Ben 21quote:Op maandag 21 november 2011 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20, 28 cm, pics heeft Moonwalk vast nog wel. Benzin! Waar zijn je pics?
Maar waar is jouw foto, mijn beste minnemin?
Dankjewelquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
He, ik koos hem juist meteen hoor. We willen hem niet kwijt.
We hebben er ook 1 van 25, met 16 cm.quote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef minnemin het volgende:
[..]
te jong
au
hij weet vast hoe pm werkt
Ik kom niet eens in aanmerkingquote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben niet in de aanbieding. En dat is maar goed ook, want ik laat me niet voor de helft van de prijs wegdoen
Nah, denk het niet. Ik ken VH ook al wel een tijdje, hij was altijd al leuk, maar als je bezet bent, kijk je daar niet naarquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je projecteert je onverwerkte liefde voor Naat op VH. Zou dat kunnen?
quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben 21![]()
Die 28 hoeft niet gecorrigeerd te worden
[..]
Dankjewel
au? ik heb geen romance met hem hoorquote:Op maandag 21 november 2011 22:18 schreef minnemin het volgende:
[..]
te jong
au
hij weet vast hoe pm werkt
Ik weet het niet. Dit soort dingen zijn precies waarom ik niet in relaties geloof.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, dat ik nu door mijn verwerken ineens gewoon iedereen die aandacht geeft heel erg leuk ga vinden? Het voelt natuurlijk heel anders dan bij Naat, maar het is gewoon, ja, het voelt wel juist
Inderdaad mrk. Je kunt niemand dezelfde dingen verwijten als die jou verweten kunnen worden, die van jou zijn simpelweg erger.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag wel. Ik schaam me tenminste niet en ik ontken geen dingen, ik ga niet vreemd en ik lieg niet. Dus succes
Misschien moet je eens heel goed gaan nadenken waarom al die dingen jou altijd overkomen en dan pas gaan zeiken over mij.quote:Op maandag 21 november 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag wel. Ik schaam me tenminste niet en ik ontken geen dingen, ik ga niet vreemd en ik lieg niet. Dus succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |