Jeehquote:Op maandag 21 november 2011 22:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dan kies ik kaneelstokje en heloef.
jij mag nu weer Myraela
Dat is een goede vraag. Ik denk dat dat wel werkt.quote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moeten de echte setjes doen? Splitsen en wingman worden? Dan wil ik Tijns wingman zijn
ik wil er ook bij, en dan met firefly of flepke. het moet gewoon even genoteerd worden aubquote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor een volgende meet moeten we in setjes gaan. Wingman samen met foreveralone.
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Free
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Hmm ja dat is waar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komen er niet meer mensen die wingman kunnen zijn? Ik wil wel genoeg persoonlijke aandacht kunnen geven.
Sowiesoquote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeeh![]()
Dan doe ik ook mijn hoed op.
[..]
Dat is een goede vraag. Ik denk dat dat wel werkt.
Wingman is een soort ijsbreker, je mag gewoon bij Newbi blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moeten de echte setjes doen? Splitsen en wingman worden? Dan wil ik Tijns wingman zijn
wil je er tussen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik sta niet in het foreveralone rijtje. Wat liev
quote:Op maandag 21 november 2011 22:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wil er ook bij, en dan met firefly of flepke. het moet gewoon even genoteerd worden aub
Ik weet gewoon niet of dit nu serieus is of niet he.quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
Wij gaan het sowieso rustig aan doen. We weten ook wel dat alles nogal snel gaat.
Jullie maken toch wel een grapje he?quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef ValHallen het volgende:
Wij gaan het sowieso rustig aan doen. We weten ook wel dat alles nogal snel gaat.
Niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet of dit nu serieus is of niet he.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor een volgende meet moeten we in setjes gaan. Wingman samen met foreveralone.
Foreveralone:
Heloef
Benzin
Magnetronkoffie
Kree
Capstan
Tijnbrein
Kaneelstokje
Mylifeisgrey
Barhtolomeus
Wingman:
Myraela
Stefanhaan
Ik zit te hypeventileren op de een of andere manier, dus wat denk je?quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie maken toch wel een grapje he?
ja in tegenstelling wat niemand hier lijkt te snappen, weten hun waarheid en hoe het eigenlijk moet en zit en alles eigenlijk.quote:
Mag ik ook iemand buiten het topic als wingman(vrouw) zoeken?quote:
Ik dacht eerst een grap, nu niet meer zo.quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet of dit nu serieus is of niet he.
True dat.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een grap, nu niet meer zo.
Wel jammer dat reboundrelaties meestal niet van lange duur zijn.
Je zit gewoon te trollen man. Met alles.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja in tegenstelling wat niemand hier lijkt te snappen, weten hun waarheid en hoe het eigenlijk moet en zit en alles eigenlijk.
en niemand die dat waardeerde of dat inzag.
Volgens vuurvlieg zou jij door mijn toedoen zelfmoord plegen. Waarheid zeg je?quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja in tegenstelling wat niemand hier lijkt te snappen, weten hun waarheid en hoe het eigenlijk moet en zit en alles eigenlijk.
en niemand die dat waardeerde of dat inzag.
Hmm, dan is het niet echt meer een meet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik ook iemand buiten het topic als wingman(vrouw) zoeken?
Zit je in het complot? Het kan gewoon niet.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit te hypeventileren op de een of andere manier, dus wat denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |