Het is best leuk leesvoer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ik heb met allemaal een hele goede band. Goed om te zien dat je mij zo interessant vindt trouwens. Ik heb ook wel eens in het echte leven zulke types die alles van mij moeten uitspitten en dan over mij gaan praten op de negatieve manier, zonder dat ze mij kennen.
Ik heb je nodig man, wat denk je hoe dit voor mij is!?quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
IK PLEEG ZELFMOORD IK KAN DIT NIET AAN![]()
![]()
![]()
You got friendzonedquote:
Mijn heimelijke verliefdheid op jou die ik maanden secuur verborgen hield zit me in de weg.quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb je nodig man, wat denk je hoe dit voor mij is!?
Ja tot ik zag dat je het aan heloef vroeg, toen dacht ik laat ik mijn niet ter zake doende mening maar niet geven.quote:
Je hebt haar al gehosseld?quote:
Nee heloef!quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh was geen moeite hoor. Was hét beruchte topic die je gelezen moest hebben hier. Dat gedeelte van je zusje stond me bij, want ik vond het best wel zielig.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En ik heb met allemaal een hele goede band. Goed om te zien dat je mij zo interessant vindt trouwens. Ik heb ook wel eens in het echte leven zulke types die alles van mij moeten uitspitten en dan over mij gaan praten op de negatieve manier, zonder dat ze mij kennen.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, er stond "schijt, ik zeg doen"
Kop op jongen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het meisje van mijn dromen is ingepikt door een van mijn beste vrienden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt haar al gehosseld?
[..]
Nee heloef!Je hebt net de heerlijke wereld van zoenen ontdekt!
Voor de 2de keer.quote:Op maandag 21 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje van mijn dromen is ingepikt door een van mijn beste vrienden.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vermoed dat het een troll is heloef
Ja toch?quote:
Het is ook best een trieste situatie, natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 21:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oh was geen moeite hoor. Was hét beruchte topic die je gelezen moest hebben. Dat gedeelte van je zusje stond me bij, want ik vond het best wel zielig.
Nee want voordat Faye en ik elkaar ontmoette waren ze al een stel.quote:
Lekker begin wel, maar ik weet dat het snel is, eigenlijk te snel..quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Echte bazen regelen een oudere vrouw.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja toch?
Jij bent 23 zij 17![]()
![]()
Obvious troll is obvious
Edit: Nouja oke dat is niet raar, maar mijn troll sensor gaat af
Nou ik had eerst een 'date' met een 31 jarige ofsoquote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte bazen regelen een oudere vrouw.
Kudo's voor deze man, kudo's!quote:Op maandag 21 november 2011 21:50 schreef stefanhaan het volgende:
Amen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echte bazen regelen een oudere vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |