Nee, we hebben wel echt besloten om het rustig aan te doen. We beginnen met vrijdag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
VH gaat Faye het licht uit d'r ogen batsen
Nah, weetje. Het voelde al een tijdje 'raar' aan tussen ons. En afgelopen weekend echt heel veel met elkaar gepraat op msn en skype. En vandaag was het de hele dag al raar, eigenlijk hebben we net pas toegegeven dat we gevoelens voor elkaar hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie maken toch wel een grapje he?
Ach heb huidhonger en de boel moet doorgesmeerd worden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt alsof je ietswat depri bent minnemin
Ik kan je één ding vertellen, en dat is dat MLiG altijd bloedserieus is hier.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je zit gewoon te trollen man. Met alles.
Dat is waarquote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dan is het niet echt meer een meet.
Overigens ziet ValHallen zijn kans schoon, de boef.
Wth.quote:Op maandag 21 november 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit te hypeventileren op de een of andere manier, dus wat denk je?
Wat denk je zelf? Een halfuur geleden zit ze hier nog te huilen over haar ex en nu zit ze via internet in een kersverse relatie. Hij zit in het complot. Of ze is erg labiel.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zit je in het complot? Het kan gewoon niet.
oh nee dat is omdat hij niet alles weet enzo over mij, en jou, en alles wat overal staat. daar heeft hij ook de tijd niet voor.quote:Op maandag 21 november 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens vuurvlieg zou jij door mijn toedoen zelfmoord plegen. Waarheid zeg je?![]()
oh ik ben het niet vergeten hor!quote:Trouwens, ik heb je al heel lang niet meer gehoord over PUA. Mooi.
Jij kent Faye niet zoals ik haar ken.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Een halfuur geleden zit ze hier nog te huilen over haar ex en nu zit ze via internet in een kersverse relatie. Hij zit in het complot. Of ze is erg labiel.
Klopt, hij kan niet eens trollen. Hij is altijd eerlijk, te eerlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan je één ding vertellen, en dat is dat MLiG altijd bloedserieus is hier.
Maar nu gaan we je samen helpen, of nouja, ik...quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Mijn leven is een puinhoop en mijn beste vriend heeft een relatie met mijn beste vriendin die ik altijd al leuk vind.
Het is alsof ik in een nachtmerrie zit die niet meer eindigt.
Als jullie er allebei vertrouwen in hebben dat dit goed is, gun ik het jullie van harte, en geloof ik ook in julliequote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, weetje. Het voelde al een tijdje 'raar' aan tussen ons. En afgelopen weekend echt heel veel met elkaar gepraat op msn en skype. En vandaag was het de hele dag al raar, eigenlijk hebben we net pas toegegeven dat we gevoelens voor elkaar hebben. En dat die een soort van opgesloten zaten door de vorige relatie.
Eerder een move moeten makenquote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Mijn leven is een puinhoop en mijn beste vriend heeft een relatie met mijn beste vriendin die ik altijd al leuk vind.
Dus, ze is daadwerkelijk labiel?quote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kent Faye niet zoals ik haar ken.
Huidhonger? Huhwat?quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach heb huidhonger en de boel moet doorgesmeerd worden.
Dat roept om Pics!quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef minnemin het volgende:
[..]
Ach heb huidhonger en de boel moet doorgesmeerd worden.
Lijpe baas dat je bent.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarnog beter als ik haar dan versier
) die wingwomen
quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
ZE IS NET 3 DAGEN SINGLE!quote:
Daarom mag ik hem ook zo graag.quote:Op maandag 21 november 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, hij kan niet eens trollen. Hij is altijd eerlijk, te eerlijk.
Ja en?quote:
Komt me bekend voor. Twee dagen geleden was je totally in love en ging je samen met je vriendin Disney boeken en nu is het uitquote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef mrk.n het volgende:
Wat denk je zelf? Een halfuur geleden zit ze hier nog te huilen over haar ex en nu zit ze via internet in een kersverse relatie. Hij zit in het complot. Of ze is erg labiel.
Gast ik liep ook al vrij snel weer te bekken met random chicks nadat mijn ex het uitmaakte hoorquote:
Wrijf het er even in, je weet niet half hoe raar dit voelt. Ik snap mezelf niet meer, maar dat deed ik al veel langer nietquote:
Dan nog.quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nee dat is omdat hij niet alles weet enzo over mij, en jou, en alles wat overal staat. daar heeft hij ook de tijd niet voor.
Mijn ex was 4 dagen single voordat ze bij iemand anders in bed lag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |