You were the wind beneath my wings, taught me how to fly.quote:
Truequote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You were the wind beneath my wings, taught me how to fly.
Het is soms fijn om aan prettige dingen terug te denken als je alleen maar de vervelende kunt zien.
Dat doe ik wel als ik 30 mij oud voelenquote:
Het komt al steeds dichterbijquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik 30 mij oud voelen
Prachtig. Krijg er kippenvel van.quote:
Omnia, ook iets waar ik steeds aan moet denken. Ik geloof niet dat ik haar ooit zo gelukkig heb gezien als die avond. Ik wou dat ik nog een keer terug kon naar toen en er met volle teugen van genieten.quote:
Het liedje uit mijn down periode. Kan er nogsteeds niet naar luisteren.quote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig. Krijg er kippenvel van.
ssstquote:
Gewoon een keer heen gaanquote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig. Krijg er kippenvel van.
[..]
Omnia, ook iets waar ik steeds aan moet denken. Ik geloof niet dat ik haar ooit zo gelukkig heb gezien als die avond. Ik wou dat ik nog een keer terug kon naar toen en er met volle teugen van genieten.
Vreemd, dat is iets waar ik eigenlijk geen last van heb. Het opnieuw luisteren doet me juist goed.quote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het liedje uit mijn down periode. Kan er nogsteeds niet naar luisteren.
Ik hoef er niet heen. Op een fantasyfestival waar we waren, merkte ik dat ze Omnia heel mooi vond, een jaar later had ik kaartjes voor een concert in Spijkenisse. Haar niks verteld, haar mee uit eten genomen en daarna naar het concert. Het klinkt niet bijzonder, maar ze was hevig geëmotioneerd.quote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ssstpraat er niet over
[..]
Gewoon een keer heen gaan
Als ik dat soort muziek weer ga luisteren verval ik binnen no-time.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, dat is iets waar ik eigenlijk geen last van heb. Het opnieuw luisteren doet me juist goed.
Het is wel een band die een gave show weg geeft.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, dat is iets waar ik eigenlijk geen last van heb. Het opnieuw luisteren doet me juist goed.
[..]
Ik hoef er niet heen. Op een fantasyfestival waar we waren, merkte ik dat ze Omnia heel mooi vond, een jaar later had ik kaartjes voor een concert in Spijkenisse. Haar niks verteld, haar mee uit eten genomen en daarna naar het concert. Het klinkt niet bijzonder, maar ze was hevig geëmotioneerd.
Ik was serieus half verliefd op Jennyquote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een band die een gave show weg geeft.
Is het zo recent?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat soort muziek weer ga luisteren verval ik binnen no-time.
Dat zeer zeker, maar ik ben nog niet toe aan die confrontatie.quote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een band die een gave show weg geeft.
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat soort muziek weer ga luisteren verval ik binnen no-time.
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was serieus half verliefd op Jenny
Het hoeft ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zo recent?
[..]
Dat zeer zeker, maar ik ben nog niet toe aan die confrontatie.
Ik kan me niet herinneren dat ik echt ziek ben geweest. Maar depri wel ja. Woensdag gaat het weer beter waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen zich depri of ziek voelt vandaag
Maar misschien let ik er teveel op nu ik zelf enigszins een slechte dag heb.
Jij hebt vrij vaak slechte dagen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom een hel?quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik echt ziek ben geweest. Maar depri wel ja. Woensdag gaat het weer beter waarschijnlijk.
En dan dalijk de kerst, gaat een fucking hel worden.
Dat valt bij mij wel meequote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Omdat kerst in je eentje niet leuk is.quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij hebt vrij vaak slechte dagen.
[..]
Waarom een hel?
Dat is zeker zo. Misschien daarom iets leuks gaan doen met andere die ook single zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat kerst in je eentje niet leuk is.
Ruilenquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen zin om morgen in deze staat jaar school te gaan.
Ik voel me niet depri, maar dat komt door de pillen hehequote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Krijg je wel genoeg vitamines binnen en zo dan? Anders kun je misschien voedingssupplementen nemen of van die vitaminepillen. Wie weet heeft je onregelmatige eten ook uitwerking op je geestelijke gesteldheid.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is hier eten zat, maar als ik het nu opeet terwijl ik helemaal geen trek heb komt het er vanavond toch wel weer uit
Dat vind ik zonde.
Ik hoop ook wel dat morgen minder kut is, dan moet ik verplicht komen opdagen namelijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen zin om morgen in deze staat jaar school te gaan.
Das toch hartstikke leuk man!quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Kerst wordt dit jaar waarschijnlijk kniezen met Faye en Stephan, hoe leuk.
Je verkondigt al de hele tijd (paar dagen geleden ook) dat je je kut voelt en dat je niet wil eten en weet ik veel wat.quote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vorige slechte was bijna een week geleden, dus dat valt allemaal wel mee.
Ben je twee dagen alleen? Heb je geen familie/vrienden waar je bij kan zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat kerst in je eentje niet leuk is.
Ik heb vandaag een hele zak mandarijnen opgegeten. Het enige waaraan ik geen gebrek heb ik denk ik fruit.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vitamines binnen en zo dan? Anders kun je misschien voedingssupplementen nemen of van die vitaminepillen. Wie weet heeft je onregelmatige eten ook uitwerking op je geestelijke gesteldheid.
Maar dequote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik voel me prima, een soort van ego-high boost.
Alleen ik ben gewoon fysiek ziek voor de verandering.
Sja, wie weet. Eigenlijk wil ik gewoon het bed inkruipen met een zak chips en er uitkomen in januari.quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Misschien daarom iets leuks gaan doen met andere die ook single zijn.
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, wie weet. Eigenlijk wil ik gewoon het bed inkruipen met een zak chips en er uitkomen in januari.
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik danquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, wie weet. Eigenlijk wil ik gewoon het bed inkruipen met een zak chips en er uitkomen in januari.
Bij vrienden voel ik me dan zo'n binnendringer die medelijden verdient. Heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je verkondigt al de hele tijd (paar dagen geleden ook) dat je je kut voelt en dat je niet wil eten en weet ik veel wat.
[..]
Ben je twee dagen alleen? Heb je geen familie/vrienden waar je bij kan zijn?
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik voel me prima, een soort van ego-high boost.
Alleen ik ben gewoon fysiek ziek voor de verandering.
Wat deed jij dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik dan
Als je niet alleen wil zijn zou ik het toch proberen om iets te regelen. Bij echte vrienden hoef je je toch geen indringer te voelen, je bent immers bevriend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij vrienden voel ik me dan zo'n binnendringer die medelijden verdient. Heb ik ook geen zin in.
Ik ga bij mijn ouders langs 1 dag. Dat is het.
Ik doe het wel. Maar ik ben niet echt depri, ik ben meer de aanstelvorm van depri, denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik dan
Voor mij betekend dat teneergeslagen gemoedstoestand, inclusief doemdenken en depri muziek luisteren. Kort door de bocht genomen danquote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is je depri voelen eigenlijk? Dat is voor iedereen anders
Beter dan nietsquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet welke vitamines er in mandarijnen zitten. Maar in ieder geval vitC lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hele zak mandarijnen opgegeten. Het enige waaraan ik geen gebrek heb ik denk ik fruit.
Allemaal single, bring out the alcohol!quote:
Hehe, ik ben in ieder geval 1 dag bij mijn ouders, maar weet niet eens wanneer.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Allemaal single, bring out the alcohol!
Fokmeet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.
Dat zeg ikquote:
\Sommige smileys zijn anders best vrolijk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee ik wilde even het topic binnenvallen zoals sommigen dat doen met van die aziatische termen en zielige smileys. Zie het als een begroeting.
Dat kan nietquote:
Met mensen van fok doel je nu op? Best een goed idee. Alle mensen die niks te doen hebben met kerst samen de kerst ontvluchten.quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar even serieus het lijkt mij wel tof om met een paar mensen met kerst die verplicht familieshit te ontvluchten
Ik zit 1500 km verderop met mijn ouders in een huisje opgeslotenquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar even serieus het lijkt mij wel tof om met een paar mensen met kerst die verplicht familieshit te ontvluchten
Hoi Lantquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee ik wilde even het topic binnenvallen zoals sommigen dat doen met van die aziatische termen en zielige smileys. Zie het als een begroeting.
Ik niet. Ik zie welquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef mrk.n het volgende:
Wie weet al wat er met oud en nieuw wordt gedaan dan? Weer bijna een jaar voorbij. Wat ging het weer eens snel.
Mag newbie mee?quote:Op maandag 21 november 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit 1500 km verderop met mijn ouders in een huisje opgesloten
Zuipfeest in een boerengat met vrienden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef mrk.n het volgende:
Wie weet al wat er met oud en nieuw wordt gedaan dan? Weer bijna een jaar voorbij. Wat ging het weer eens snel.
Waar ga je precies heen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Volgend jaar wel, als we nog samen zijn.
Oostenrijk, skivakantie. Dat kan ik nog ook, als een van de weinige sporten waarin ik niet faalquote:
Jachtig? Beschrijf dat eens..? Kan me eigenlijk geen depressief persoon voorstellen die haastig doet, juist het omgekeerde.quote:Op maandag 21 november 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik word juist heel jachtig als ik depri ben. Wel heel moe, maar daar zet ik me doorheen zeg maar.
Maar gelukkig heb ik dat nu niet meer...nu heb ik niks
Ik ga zo hard proberen te vechten dat ik overspannen raak, en neem maar van mij dat jachtig en autisme niet goed samen gaan -_-quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jachtig? Beschrijf dat eens..? Kan me eigenlijk geen depressief persoon voorstellen die haastig doet, juist het omgekeerde.
En wat ga jij doen met die feestdagen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Beter dan niets
Besef wat je wel hebt en sommige mensen niet en geniet daar van
Moet ik niet aan denken wintersport, te koudquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oostenrijk, skivakantie. Dat kan ik nog ook, als een van de weinige sporten waarin ik niet faal
Ik kan me niet voorstellen dat je zin hebt om wat dan ook te doen als je je rot voelt. Maar goed, voor hem zal dat wel heel anders voelen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jachtig? Beschrijf dat eens..? Kan me eigenlijk geen depressief persoon voorstellen die haastig doet, juist het omgekeerde.
Het is wat anders dan zin hebben. Ik probeer dan zo goed en kwaad als het gaat te blijven doen wat ik doe, terwijl ik allang al rust had moeten nemen. Al die tijd voel ik me depri en opgejaagdquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zin hebt om wat dan ook te doen als je je rot voelt. Maar goed, voor hem zal dat wel heel anders voelen.
Voor skiën hoef je zelf geen werk te verrichten als je het goed doet, dat doet de zwaartekrachtquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik niet aan denken wintersport, te kouden ik kan dat echt niet.
skiën
Ik hou het wel bij wandelen en fietsen
Skiën is soeper!!quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor skiën hoef je zelf geen werk te verrichten als je het goed doet, dat doet de zwaartekracht
Lijkt me ideaal, voel je je rot en heb je nergens zin in en dan doe je het toch. Gehaast ook nog.quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wat anders dan zin hebben. Ik probeer dan zo goed en kwaad als het gaat te blijven doen wat ik doe, terwijl ik allang al rust had moeten nemen. Al die tijd voel ik me depri en opgejaagd
Dan moet je wel in balans blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor skiën hoef je zelf geen werk te verrichten als je het goed doet, dat doet de zwaartekracht
Is dat niet overspannenheid zelf dan? Gewoon jezelf overladen wanneer je je toch al niet goed voelt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wat anders dan zin hebben. Ik probeer dan zo goed en kwaad als het gaat te blijven doen wat ik doe, terwijl ik allang al rust had moeten nemen. Al die tijd voel ik me depri en opgejaagd
Alleen doe ik dan alles fout. Simpele dingen zoals veters strikken worden een frustratie. Eigenlijk wordt alles dan een frustratie, ook mensenquote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal, voel je je rot en heb je nergens zin in en dan doe je het toch. Gehaast ook nog.
Hoeft niet hoor, met twee ski's kun je bijna niet omvallenquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel in balans blijvenen dat kan ik dus niet.
Dat kan. Ik wordt nooit gewoon depri, ik wordt dan ook altijd meteen haastig of zoquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat niet overspannenheid zelf dan? Gewoon jezelf overladen wanneer je je toch al niet goed voelt?
Ik dus welquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, met twee ski's kun je bijna niet omvallen
Een daarvan met familie doorbrengen meestal, de andere gewoon als een normale dag (op mijn kamer achter de computer), alleen dan wel uitgebreid avondeten met mijn oudersquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En wat ga jij doen met die feestdagen?
Ach, ik ben liever thuis, maar het is wel weer eens wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dus welen ik heb het niet op kou
En dat is heel erg frustrerend je hebt pijn maar kan niet uitleggen waaromquote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik probeer dingen goed te blijven doen maar ze lukken dan nooit. Ik kan het moeilijk omschrijven, ik herken m'n eigen gevoelens namelijk niet
Ik probeer dan te forceren
Bedoel je mentale of fysieke pijn?quote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is heel erg frustrerend je hebt pijn maar kan niet uitleggen waarom
Ik denk wel dat deze kerst anders voor je wordt. Mark my words.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Een daarvan met familie doorbrengen meestal, de andere gewoon als een normale dag (op mijn kamer achter de computer), alleen dan wel uitgebreid avondeten met mijn ouders
Pijn snap ik nog wel, maar ik voel moeilijk aan wanneer ik te veel hooi op m'n vork neem. Daarom ben ik zo vaak over de kop gegaan. Heel vervelend allemaalquote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is heel erg frustrerend je hebt pijn maar kan niet uitleggen waarom
Dan moet je zeker doen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik ben liever thuis, maar het is wel weer eens wat anders natuurlijk.
Ik denk dat het wel goed voor me is, ik ben al bijna een jaar niet meer weggeweest.
Hoiquote:
mentale pijn. Fysieke pijn kan je aanwijzen waar het pijn doet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedoel je mentale of fysieke pijn?
Ik bedoel dus mentale pijn. Emoties enzoquote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pijn snap ik nog wel, maar ik voel moeilijk aan wanneer ik te veel hooi op m'n vork neem. Daarom ben ik zo vaak over de kop gegaan. Heel vervelend allemaal
Gewoon zo veel mogelijk genietenquote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een keuze, dat niet
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk wel dat deze kerst anders voor je wordt. Mark my words.
Emoties kan ik moeilijk aflezen, soms ook die van mezelf. Ik snap mezelf soms gewoon niet en dat frustreert me danquote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik bedoel dus mentale pijn. Emoties enzo
Ik denk niet dat ik mentale pijn voel. Wel leegte, dat wel.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mentale pijn. Fysieke pijn kan je aanwijzen waar het pijn doet.
Precies dat ja!quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mentale pijn voel. Wel leegte, dat wel.
Maar fysieke pijn kan ik meestal ook niet benoemen, alleen dat het 'ergens in mijn buik zit' ofzo, best vervelend is dat.
Is dat nog van die honkbalknuppel, lieverd?quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar fysieke pijn kan ik meestal ook niet benoemen, alleen dat het 'ergens in mijn buik zit' ofzo, best vervelend is dat.
quote:
ik doe nietsquote:Op maandag 21 november 2011 08:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof ik tegen hem praat, maar dat doe ik niet
ja makkelijk hoor als leuk meisje om dat te kunnen zeggen.quote:
Myraela wil met je afspreken MLiG! Dat bedoelt ze toch!quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik doe niets![]()
ik stuur jou helemaal geen dm's
[..]
ja makkelijk hoor als leuk meisje om dat te kunnen zeggen.
zou ik ook wel willen.
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Emoties kan ik moeilijk aflezen, soms ook die van mezelf. Ik snap mezelf soms gewoon niet en dat frustreert me dan
pijn fysiek dan is vooral vervelend en lastig. Ik kan best veel pijn verdragen. Misschien wel meer dan gezond is.quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
zou ik ook wel willen.
Dan antwoord je dus: ja leuk, wanneer kan je?quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik volg nergens iets van. alleen iets met boerenkool ofzo wat ik ook wel lekker vind.
zou ik ook wel willen.
Ik heb juist een lage pijngrens. Ook leuk, vooral met afwassenquote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad+1
[..]
pijn fysiek dan is vooral vervelend en lastig. Ik kan best veel pijn verdragen. Misschien wel meer dan gezond is.
Een leeg voel ik mij helaas ook vaak. Een robot
Nee. Gewoon wekenlang zo'n gevoel wat je ook hebt als je bijna moet kotsen, alleen dan de hele dag. Ik eet te slecht.quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat nog van die honkbalknuppel, lieverd?
Ik kan het ook gewoon zeggen. Problem?quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, ik zie het als een bewijs dat meisjes dat gewoon kunnen zeggen typen vragen wat dan ook, zonder dat hun reputatie eraan gaat en anderen hun vervelend vinden.
Wil je niet met haar afspreken?quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, ik zie het als een bewijs dat meisjes dat gewoon kunnen zeggen typen vragen wat dan ook, zonder dat hun reputatie eraan gaat en anderen hun vervelend vinden.
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
Dat bedoelt hij jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???
Impliceer je nu dat Myraela met hem wil neukselen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???
Dat kunnen mannen ook wel, Mlig, als je je gewoon normaal/leuk gedraagt en je niet al te afstotelijk bent.quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Opzich heb je wel gelijk maar dat ligt aan de gemiddelde man op fok, denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
vergelijk haar post maar eens aan mannenlijke users die achter elkaar maar in het rond posten : "leuk. daten?"
Nou zeg.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Jullie kunnen allemaal de pot op. Ik ga kip bakken.
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb juist een lage pijngrens. Ook leuk, vooral met afwassen
Nee, zijn vraag had volgens mij geen direct verband met zijn direct daarvoor geplaatste postquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat Myraela met hem wil neukselen?
Hoi, neukselen? Wel met condoom hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
vergelijk haar post maar eens aan mannenlijke users die achter elkaar maar in het rond posten : "leuk. daten?"
Nee joh gewoon voor het zingen de kerk uitquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi, neukselen? Wel met condoom hoor.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb juist een lage pijngrens. Ook leuk, vooral met afwassen
Ja je 5 minuten gaan nu inquote:
Wat? Waar?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn pijngrens is vrij raar
Als je me voorzichtig aanraakt geeft het een branderig gevoel terwijl gewoon stevig bij mij arm vastpakken geen greintje pijn geeft
Hoe kroel je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als je me voorzichtig aanraakt geeft het een branderig gevoel terwijl gewoon stevig bij mij arm vastpakken geen greintje pijn geeft
Is dat niet omdat je het niet prettig vind om te worden aangeraakt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Van het soppen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb eelt op mijn handen, dus geen last van
Gewoon, alsof het nagloeit/brandt als je niet meer wordt aangeraakt, en er een soort afdruk blijft zitten, wat meestal vrij onaangenaam voelt.quote:
Niet alleen m'n handen, schatquote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent echt wel vrouwelijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
godverdomme godvertyft kutjoch dat hij is. nu al helemaal over me heen, echt, ik was he-le-maal niks waard gewoon, ppfffff. en dan nu al weer lekker fappen op een ander meisje, het moet niet veel gekker worden, maar die gast is echt al zijn verstand verloren. Serieus wat een droeftoeter. Bllleeeeeeh. En dan die houding op fok, alsof hij helemaal het mannetje is he, achter alles aanrennen wat een kut heeft, nou krijg de kutklere hoerenjong. In feite is het gewoon een klein zielig persoontje die geen fuck om andere mensen geeft, niemand wil begrijpen en echt gewoon een kneuzig iel mannetje is. Hij kan goed zoenen, thats it.quote:
domperidon is een vrij verkrijgbaar middel wat je darmbeweging naar beneden op gang brengt ofzoquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Gewoon wekenlang zo'n gevoel wat je ook hebt als je bijna moet kotsen, alleen dan de hele dag. Ik eet te slecht.
het is niet te helpen. in dat geval ben ik seksverslaafd en kan iik niet functioneren zonder seks. wel jammer dat ik compleet kansloos ben ofzo en niemnad heb of kansen daarop heb.quote:Op maandag 21 november 2011 13:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik lees nog geen reden voor onveilige sex?
Maar prima ik gaat even met je mee. Want er zijn ook
Mensen zie het onveilig doen dus waarom jij niet?
Dat was je eigen conclussie.
Nu zijn er ook mensen die zelfmoord plegen. Waarom doe jij dat niet dan?
Er zijn mensen die inbreken, mishandelen, oplichten enz enz enz
Maar dat doe jij toch ook niet?
"normale" mensen doen dat niet omdat ze hun overwegingen maken met gezond verstand.
Iemand die een keuze maakt tussen veilig en onveilige sex doet dat met gezond verstand.
In jou geval is onveilige sex geen verstandige keuze. Als je dit wel doet heb je dat niet met een gezond verstand gedaan.
En je kan wel een relatie krijgen of nieuwe mensen ontmoeten.
Maaar dan moet je actie ondernemen. Geen actie is geen reactie.
Sim-pel, geen enkele ander argument kan daar tegen in.
Opgelucht?quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
godverdomme godvertyft kutjoch dat hij is. nu al helemaal over me heen, echt, ik was he-le-maal niks waard gewoon, ppfffff. en dan nu al weer lekker fappen op een ander meisje, het moet niet veel gekker worden, maar die gast is echt al zijn verstand verloren. Serieus wat een droeftoeter. Bllleeeeeeh. En dan die houding op fok, alsof hij helemaal het mannetje is he, achter alles aanrennen wat een kut heeft, nou krijg de kutklere hoerenjong. In feite is het gewoon een klein zielig persoontje die geen fuck om andere mensen geeft, niemand wil begrijpen en echt gewoon een kneuzig iel mannetje is. Hij kan goed zoenen, thats it.
Ik zag hem posten in het radiotopic, als hij altijd al zo'n botte lul was snap ik niet dat je het zo lang met hem hebt volgehouden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
godverdomme godvertyft kutjoch dat hij is. nu al helemaal over me heen, echt, ik was he-le-maal niks waard gewoon, ppfffff. en dan nu al weer lekker fappen op een ander meisje, het moet niet veel gekker worden, maar die gast is echt al zijn verstand verloren. Serieus wat een droeftoeter. Bllleeeeeeh. En dan die houding op fok, alsof hij helemaal het mannetje is he, achter alles aanrennen wat een kut heeft, nou krijg de kutklere hoerenjong. In feite is het gewoon een klein zielig persoontje die geen fuck om andere mensen geeft, niemand wil begrijpen en echt gewoon een kneuzig iel mannetje is. Hij kan goed zoenen, thats it.
Ik ben nu bijna een jaar uit mijn depressie, heb nog een paar kleine dingetjes.quote:
Ik kan mijn emoties beheersen met muziek en mijn omgeving. Zulke muziek is voor mij gewoon vol met emoties en herinneringen.quote:
quote:
Is hij net zo bot zoals ik bem?quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag hem posten in het radiotopic, als hij altijd al zo'n botte lul was snap ik niet dat je het zo lang met hem hebt volgehouden.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent minder bot denk ik. Jij snapt ook weinig van anderen, maar je lijkt een stuk minder gevoelloos, nadat ik je boos heb gezien.quote:
Boerenkool is op.quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik volg nergens iets van. alleen iets met boerenkool ofzo wat ik ook wel lekker vind.
[..]
zou ik ook wel willen.
weet ikquote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doelde op de zedelijke variant
Tyfus en tering zijn goeie alternatieven.quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil met kanker schelden, maar dat wordt me nooit in dank afgenomen![]()
En vergeet k(o)lere nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tyfus en tering zijn goeie alternatieven.
Graftakketeringzoooi, tyfuskolerekuttoestanden allemaal.quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heloef heeft gezoend. Dit topic heb ik niet gevolgd.quote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef Cactus1 het volgende:
Hallo schatjespatatjes,
Wie geeft mij eens even een samenvatting van afgelopen weekend. Want als ik moet teruglezen, kan ik morgen pas weer posten ofzo
Of is er niks schokkends gebeurd?
Hmm. Ik snap ook écht niets van sommige mensen in dit topic (mylifeisgrey, jij bijvoorbeeld). Of het nou aan mij ligt of aan jullie, ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent minder bot denk ik. Jij snapt ook weinig van anderen, maar je lijkt een stuk minder gevoelloos, nadat ik je boos heb gezien.
Te vroeg uit de baarmoeder gerukte bloemkoolkop.quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Steunknuffelquote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Uuhm wat.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou je koest, godverdomme, je hebt een vriendin man!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoiquote:
Hoi cactusjequote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef Cactus1 het volgende:
Hallo schatjespatatjes,
Wie geeft mij eens even een samenvatting van afgelopen weekend. Want als ik moet teruglezen, kan ik morgen pas weer posten ofzo
Of is er niks schokkends gebeurd?
quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te vroeg uit de baarmoeder gerukte bloemkoolkop.
Ik kan multitaskenquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat betreft mlig is dat niet zo gek. Ik praat al meer dan een jaar met hem en nog snap ik het merendeel van wat ie zegt niet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap ook écht niets van sommige mensen in dit topic (mylifeisgrey, jij bijvoorbeeld). Of het nou aan mij ligt of aan jullie, ik weet het niet.
Alleen het laatste woordje is belangrijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi cactusje![]()
Samenvatting: Faye is gedumpt, Heloef heeft gezoend. Heathcliff is nieuw en een capstan is een dingetje in je video speler.
Owja, en kontsex.
Ik las kotssexquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi cactusje![]()
Samenvatting: Faye is gedumpt, Heloef heeft gezoend. Heathcliff is nieuw en een capstan is een dingetje in je video speler.
Owja, en kontsex.
Wrm doe je er dan moeilijk over?quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alleen het laatste woordje is belangrijk![]()
Waarom snap je mij niet? Zo raar post ik hier niet volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap ook écht niets van sommige mensen in dit topic (mylifeisgrey, jij bijvoorbeeld). Of het nou aan mij ligt of aan jullie, ik weet het niet.
Ik blijf bij mijn mening van gisteren, al is dat gevoelloos in jullie ogen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent viesquote:
Zuchtquote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wrm doe je er dan moeilijk over?![]()
Ooit geef je wel toequote:
Was dat de update?quote:
Dat had ik nog meegekregen. Met jouw vriendin Merel toch? En hij vond het maar raar.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
Heloef heeft gezoend. Dit topic heb ik niet gevolgd.
Faye gedumpt door Naatje? Maar die posten hier te weinig, dus die ken ik eigenlijk niet. Maar kut, want relaties zijn leuk, maar break ups zuigen enorm.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi cactusje![]()
Owja, en kontsex.
Fascinatie van sommige mannen...quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alleen het laatste woordje is belangrijk![]()
Ja, maar jij bent vies. Hehe.quote:
Jeweet. Ik ben net een enthousiaste puppy.quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was dat de update?Wel enthousiaste reactie
[..]
Dat had ik nog meegekregen. Met jouw vriendin Merel toch? En hij vond het maar raar.
[..]
Faye gedumpt door Naatje? Maar die posten hier te weinig, dus die ken ik eigenlijk niet. Maar kut, want relaties zijn leuk, maar break ups zuigen enorm.
Heloef was bekend.
Heathcliff is lesbisch toch? Gezellig
Capstan was ook bekend.
Kortom niks gebeurd dus
Klopt als een bus.quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was dat de update?Wel enthousiaste reactie
[..]
Dat had ik nog meegekregen. Met jouw vriendin Merel toch? En hij vond het maar raar.
[..]
Faye gedumpt door Naatje? Maar die posten hier te weinig, dus die ken ik eigenlijk niet. Maar kut, want relaties zijn leuk, maar break ups zuigen enorm.
Heloef was bekend.
Heathcliff is lesbisch toch? Gezellig
Capstan was ook bekend.
Kortom niks gebeurd dus
Mag ik dat hondje voor mn verjaardag?quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jeweet. Ik ben net een enthousiaste puppy.
[ afbeelding ]
Nee. Maar je mag wel een pizza met een grote salami.quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag ik dat hondje voor mn verjaardag?![]()
ik geef dyslectie de schuldquote:
Worst?quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee. Maar je mag wel een pizza met een grote salami.
quote:
Trots zijn dat iemand je dumpt en niet meer bij je wil zijn? Euhm, nee dat lukt zelfs mij nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Ik blijf bij mijn mening van gisteren, al is dat gevoelloos in jullie ogen.
Niet huilen maar doorgaan, trots op jezelf zijn. Hij vindt en vond jou niet leuk (meer). It's over en wees maar blij ook aangezien je anders je tijd had gestoken in iets wat het helemaal niet waard was.
Ik wil deze tweequote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag ik dat hondje voor mn verjaardag?![]()
Ach gewoon naar kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascinatie van sommige mannen...
[..]
Ja, maar jij bent vies. Hehe.
Idd dat zou weird zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trots zijn dat iemand je dumpt en niet meer bij je wil zijn? Euhm, nee dat lukt zelfs mij niet
Dan jank ik nog liever en ben ik maar een wijf
En blij zijn dat het over is? Je wordt toch veel blijer van wederzijdse verliefdheid?
Das lief om te horen. Ik jullie niet zo, maar ik was druk en had leuke dingen te doen, maar moet zeggen dat ik vandaag wel weer zin had om in te loggenquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt als een bus.
Maar we hebben je wel gemist.
Siberische huskies hebben wel 5 uur per dag beweging nodig hequote:
Een simpel voorbeeld is wat je hebt gezegd over je ouders, dat je niet van ze houdt. Of je negatieve uitspraken over jouw eigen leven. Ik begrijp dat niet en ik kan dat ook niet begrijpen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom snap je mij niet? Zo raar post ik hier niet volgens mij.
Hoe is het met jou en je vriendin?quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn mening van gisteren, al is dat gevoelloos in jullie ogen.
Niet huilen maar doorgaan, trots op jezelf zijn. Hij vindt en vond jou niet leuk (meer). It's over en wees maar blij ook aangezien je anders je tijd had gestoken in iets wat het helemaal niet waard was.
Elke puber zet zich toch af tegen zijn ouders? Dat hoort toch?quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef mrk.n het volgende:
Een simpel voorbeeld is wat je hebt gezegd over je ouders, dat je niet van ze houdt. Of je negatieve uitspraken over jouw eigen leven. Ik begrijp dat niet en ik kan dat ook niet begrijpen.
Waarom hou jij van je ouders dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een simpel voorbeeld is wat je hebt gezegd over je ouders, dat je niet van ze houdt. Of je negatieve uitspraken over jouw eigen leven. Ik begrijp dat niet en ik kan dat ook niet begrijpen.
Et komt wel goed, dat had ik ook.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben niet meer echt verdrietig, maar gewoon heel boos
Daar schiet je ook niks mee op..quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Shit man, rot voor je. Had het niet zo meegekregen, ik volg dat radiotopic nooitquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bij jou weet ik dus nooit of je het meent
NIET! Hij gaat naar Disney en is verliefd en ze zijn helemaal leuk met elkaar. Althans dat was vrijdag het nieuws. Het kan niet nu alweer uit zijn. Je liegtquote:
Ik heb vandaag nog niet gehuild. #trotsquote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Et komt wel goed, dat had ik ook.
Eerst jankte ik heel erg. Toen was ik ontzettend boos. En toen acceptatie en erop los scharrelen.
Las ik ergens.quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
NIET! Hij gaat naar Disney en is verliefd en ze zijn helemaal leuk met elkaar. Althans dat was vrijdag het nieuws. Het kan niet nu alweer uit zijn. Je liegt
Van jouw ouders zou ik ook wel houden als ze alles voor je betalen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hij heeft haar gedumpt via de mail in een vorm van een Sinterklaas gedichtje. Hij heeft meerdere malen laten zien dat hij haar écht niet meer wil en hij is nu (blijkbaar) bezig met andere meiden. Houd dan a.u.b. je trots en sta erboven, zo denk ik erover. Verdrietig zijn kan best, sowieso, maar houd dan vast aan de gedachte dat je nu weet waar je aan toe bent en dat het beter nu uit kan gaan dan over een paar jaar terwijl je zo je best hebt gedaan voor niks.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trots zijn dat iemand je dumpt en niet meer bij je wil zijn? Euhm, nee dat lukt zelfs mij niet
Dan jank ik nog liever en ben ik maar een wijf
En blij zijn dat het over is? Je wordt toch veel blijer van wederzijdse verliefdheid?
Ben je op je 18e nog puber dan? Goed, dan ben ik ook een puber. Ik heb nooit gedacht: 'ik houd totaal niet van mijn ouders', ook niet toen ik 14 was. Ik vind dat vreemd, het zijn wel je ouders. Als ze je nou iets verschrikkelijks hebben aangedaan, maar nee.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Elke puber zet zich toch af tegen zijn ouders? Dat hoort toch?
Kom maar hier danquote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet gehuild. #trots
Nee, ik lieg, op de fiets borrelde er een traantje op.. en toen was ik sip
Ik dus totaal niet. Emotioneel heb ik dus ook niets met ze.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom hou jij van je ouders dan?
hoi benzin.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef benzin het volgende:
[..]
SteunknuffelKomt zometeen weer goed joh
Ik krijg liever een knuffel en liefde, dan geld van mijn oudersquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
Van jouw ouders zou ik ook wel houden als ze alles voor je betalen.
Let op mijn trollface daar overigensquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom maar hier dan
[ afbeelding ]
Die ene is een in-de-war-hond en denkt dat hij een hot dog eetquote:
Misschien. Even naar aanleiding van vanmorgen: hoe kun je precies zien dat een meijse open staat om aangesproken te worden en wat moet je dan zeggen?quote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Wel een goede stap als je vrouwen wilt aantrekken, regelrechte ladykillers dezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft simpelweg tijd nodig. Je lijkt me wel een schattig meisje (voor zover ik je ken).quote:Op maandag 21 november 2011 21:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog niet gehuild. #trots
Nee, ik lieg, op de fiets borrelde er een traantje op.. en toen was ik sip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat herken ik dus gewoon. Ik mag ze af en toe wel, maar gevoel zit er niet bij.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dus totaal niet. Emotioneel heb ik dus ook niets met ze.
Ik zou het niet weten. Nooit liefde of knuffels gehad. Geld krijgen kan ik me dan tenminste nog een beetje voorstellen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg liever een knuffel en liefde, dan geld van mijn ouders
Maar voor wie moet je je trots houden dan? Ik bedoel flikker op, het uitmaken met een Sinterklaas gedichtje? Wat is dat voor een randdebiel? Zat er geen chocolade letter bij voor de troost?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Hij heeft haar gedumpt via de mail in een vorm van een Sinterklaas gedichtje. Hij heeft meerdere malen laten zien dat hij haar écht niet meer wil en hij is nu (blijkbaar) bezig met andere meiden. Houd dan a.u.b. je trots en sta erboven, zo denk ik erover. Verdrietig zijn kan best, sowieso, maar houd dan vast aan de gedachte dat je nu weet waar je aan toe bent en dat het beter nu uit kan gaan dan over een paar jaar terwijl je zo je best hebt gedaan voor niks.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het heeft simpelweg tijd nodig. Je lijkt me wel een schattig meisje (voor zover ik je ken).NaaaaaaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar, ik heb vandaag in ieder geval niet meer gedacht: ik wil hem terugAnonimity is a bliss
quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg liever een knuffel en liefde, dan geld van mijn ouders
Want mijn ouders betalen alleen alles voor me en verder heb ik totaal geen band met ze.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van jouw ouders zou ik ook wel houden als ze alles voor je betalen.
Inderdaad. Des te meer reden om blij te zijn dat je daar vanaf bent en duidelijkheid hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar voor wie moet je je trots houden dan? Ik bedoel flikker op, het uitmaken met een Sinterklaas gedichtje? Wat is dat voor een randdebiel? Zat er geen chocolade letter bij voor de troost?
Komt goed beeb.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn ouders zeiken de hele tijd dat ze allemaal dingen die ik doe niet willen 'omdat ze van me houden', ik denk dan eigenlijk alleen maar 'flikker alsjeblieft op en laat me met rust' maar ze blijven volhouden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
I dunno, Ik kreeg nooit knuffels van mijn ouders ofso. Liefde viel ook wel mee
Maar had er ook niet echt behoefte aan
Zelfs dat niet eens. Maar goed dat is vooral om het verleden. Als ik bij ze op bezoek ben dan is het meer dat ik bij een oom en tante ben dan mijn ouders.quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat herken ik dus gewoon. Ik mag ze af en toe wel, maar gevoel zit er niet bij.
Niet houden van en je afzetten en je ouders de stomste ouders van de wereld vinden is wel een verschil. Het laatste is een redelijk normaal verschijnsel. Nou ik vind ouders die geen ruk om je geven en je aan je lot overlaten ook niet om van te houden. Dan doen ze niks ergs, maar ze zijn er gewoon niet. Loka zal haar redenen wel hebben om er negatief over te zijn. Maar als ze zouden sterven, dan laat dat je heus niet koud. Dit is een gewoon een uitspraak die je met een korrel zout moet nemenquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Ben je op je 18e nog puber dan? Goed, dan ben ik ook een puber. Ik heb nooit gedacht: 'ik houd totaal niet van mijn ouders', ook niet toen ik 14 was. Ik vind dat vreemd, het zijn wel je ouders. Als ze je nou iets verschrikkelijks hebben aangedaan, maar nee.
Ach ik blow, rook, drink veel, en speel agressief gitaar. Ze houden maar van me of anders mogen ze wel wegblijven. Ik ben wie ik ben en ga me niet meer voor hun aanpassenquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiken de hele tijd dat ze allemaal dingen die ik doe niet willen 'omdat ze van me houden', ik denk dan eigenlijk alleen maar 'flikker alsjeblieft op en laat me met rust' maar ze blijven volhouden.
Nee hoor, het is niet dat ik ze haat ofzo, ik heb gewoon niets met ze en zij menen dat wel te hebben met mij, en dat ergert me.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet houden van en je afzetten en je ouders de stomste ouders van de wereld vinden is wel een verschil. Het laatste is een redelijk normaal verschijnsel. Nou ik vind ouders die geen ruk om je geven en je aan je lot overlaten ook niet om van te houden. Dan doen ze niks ergs, maar ze zijn er gewoon niet. Loka zal haar redenen wel hebben om er negatief over te zijn. Maar als ze zouden sterven, dan laat dat je heus niet koud. Dit is een gewoon een uitspraak die je met een korrel zout moet nemen
Als het om Faye gaat wel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
Jezus valhallen, je bent ook overal he jij ninja!
Ja, als je dan mag kiezen tussen niks of geld, dan zou ik ook voor het laatste gaan. Of valt dat weer onder het kopje dan moet je trots zijn en erboven staan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het niet weten. Nooit liefde of knuffels gehad. Geld krijgen kan ik me dan tenminste nog een beetje voorstellen.
Dat is toch echt wat ze zelf zegt. Ze is geen 15, maar 18, dan ben je echt niet meer in de pubertijd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet houden van en je afzetten en je ouders de stomste ouders van de wereld vinden is wel een verschil. Het laatste is een redelijk normaal verschijnsel. Nou ik vind ouders die geen ruk om je geven en je aan je lot overlaten ook niet om van te houden. Dan doen ze niks ergs, maar ze zijn er gewoon niet. Loka zal haar redenen wel hebben om er negatief over te zijn. Maar als ze zouden sterven, dan laat dat je heus niet koud. Dit is een gewoon een uitspraak die je met een korrel zout moet nemen
Goede instellingquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik blow, rook, drink veel, en speel agressief gitaar. Ze houden maar van me of anders mogen ze wel wegblijven. Ik ben wie ik ben en ga me niet meer voor hun aanpassen
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergerenquote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, het is niet dat ik ze haat ofzo, ik heb gewoon niets met ze en zij menen dat wel te hebben met mij, en dat ergert me.
Inderdaad ja. Maar als een puber beschouw ik mezelf nog wel, sterker nog, dat ik denk ik net begonnen, niet lichamelijk, maar geestelijk zit ik er nog middenin.quote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is toch echt wat ze zelf zegt. Ze is geen 15, maar 18, dan ben je echt niet meer in de pubertijd.
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede instelling
k ben daar te laf voor, mag ik wat van jou baasheid lenen enzo?
Nee, ze boeien me dus niet, het is precies wat mrk.n zegt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergeren
Waarom zie je ze nog dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ze boeien me dus niet, het is precies wat mrk.n zegt.
Ik heb met zoiets geen moeite. Techneuten zijn altijd mannen en het gaat over iets waar ik verstand van heb en enthousiast over ben. Dan kan ik het ineens wel en vertel ik hele verhalenquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi benzin.
heb je tijdens de intervieuw nog gedaan alsof de meerderen naakt waren, alleen in je hoofd enzo?
Dat ja. Als m'n moeder ophoud mij te ergeren is het niet best, ik zweer hetquote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergeren
Niet nadat je na 2 jaar samenwonen weer thuis komt wonen, dan mogen ze je wel met rust latenquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
daar heeft cactus wel gelijk, ouders horen bemoeizuchtig en irritant te zijn
Ze zijn handig in mijn financiële onderhoud en zo zie ik tenminste nog wat mensen.quote:
Dat is normaal, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat simpelweg om niet houden van, niet met bemoeien of wat dan ook. Ik kan dat niet begrijpen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je maar lekker op jezelf blijven wonenquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
Niet nadat je na 2 jaar samenwonen weer thuis komt wonen, dan mogen ze je wel met rust laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tjah. Help je meebetalen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je maar lekker op jezelf blijven wonen
Soms kan dat nietquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je maar lekker op jezelf blijven wonen
Neehoor. Dan hebben ze juist het recht te zeiken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet nadat je na 2 jaar samenwonen weer thuis komt wonen, dan mogen ze je wel met rust laten
Zo klink je echt als een verwend en egoistisch kindquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zijn handig in mijn financiële onderhoud en zo zie ik tenminste nog wat mensen.
Bovendien zou het meer gezeur opleveren me tegen ze af te zetten dan maar gewoon alles bij het oude te laten.
Het is su casa, niet alleen tu casaquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer bij ze woon.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
daar heeft cactus wel gelijk, ouders horen bemoeizuchtig en irritant te zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb iets leuks.Whehe, dat levert idd nogal een aparte mental picture op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is behoorlijk fucked up. Knap dat je overend bent blijven staanquote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder haat ik niet. Mijn vader haat ik wel. Ik haat wel bepaalde keuzes van mijn moeder en neem het haar nog steeds kwalijk dat ze bepaalde zaken nogsteeds ontkent, als ze gewoon haar fouten zou inzien zou ik er een stuk makkelijker mee kunnen leven.
In mijn eentje kan ik niet rondkomen hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo klink je echt als een verwend en egoistisch kind
Ik heb al een bijbaanquote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ga samen maar een bijbaantje zoeken, studiebeurs aanvragen en op kamers
Ik (nu wel)quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier een goeie band met zijn ouders? Ondanks het gezeur over bemoeien
Met mijn moeder wel. Vader niet. Was ooit wel anders.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier een goeie band met zijn ouders? Ondanks het gezeur over bemoeien
Ik wel, met mijn moeder niet altijd geweldig. Kan haar soms wel echt schieten, maar ze staan echt wel altijd voor me klaar (ook ongewild helaas) en ik ook voor hun.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik geen ruzie met ze heb, gaat het wel. Ze zijn best goed als gezelschap.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |