Graftakketeringzoooi, tyfuskolerekuttoestanden allemaal.quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tyfus en tering zijn goeie alternatieven.
Heloef heeft gezoend. Dit topic heb ik niet gevolgd.quote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef Cactus1 het volgende:
Hallo schatjespatatjes,
Wie geeft mij eens even een samenvatting van afgelopen weekend. Want als ik moet teruglezen, kan ik morgen pas weer posten ofzo
Of is er niks schokkends gebeurd?
Hmm. Ik snap ook écht niets van sommige mensen in dit topic (mylifeisgrey, jij bijvoorbeeld). Of het nou aan mij ligt of aan jullie, ik weet het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent minder bot denk ik. Jij snapt ook weinig van anderen, maar je lijkt een stuk minder gevoelloos, nadat ik je boos heb gezien.
Te vroeg uit de baarmoeder gerukte bloemkoolkop.quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tyfus en tering zijn goeie alternatieven.
Steunknuffelquote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
godverdomme godvertyft kutjoch dat hij is. nu al helemaal over me heen, echt, ik was he-le-maal niks waard gewoon, ppfffff. en dan nu al weer lekker fappen op een ander meisje, het moet niet veel gekker worden, maar die gast is echt al zijn verstand verloren. Serieus wat een droeftoeter. Bllleeeeeeh. En dan die houding op fok, alsof hij helemaal het mannetje is he, achter alles aanrennen wat een kut heeft, nou krijg de kutklere hoerenjong. In feite is het gewoon een klein zielig persoontje die geen fuck om andere mensen geeft, niemand wil begrijpen en echt gewoon een kneuzig iel mannetje is. Hij kan goed zoenen, thats it.
Uuhm wat.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou je koest, godverdomme, je hebt een vriendin man!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoiquote:
Hoi cactusjequote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef Cactus1 het volgende:
Hallo schatjespatatjes,
Wie geeft mij eens even een samenvatting van afgelopen weekend. Want als ik moet teruglezen, kan ik morgen pas weer posten ofzo
Of is er niks schokkends gebeurd?
quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Te vroeg uit de baarmoeder gerukte bloemkoolkop.
Ik kan multitaskenquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat betreft mlig is dat niet zo gek. Ik praat al meer dan een jaar met hem en nog snap ik het merendeel van wat ie zegt niet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap ook écht niets van sommige mensen in dit topic (mylifeisgrey, jij bijvoorbeeld). Of het nou aan mij ligt of aan jullie, ik weet het niet.
Alleen het laatste woordje is belangrijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi cactusje![]()
Samenvatting: Faye is gedumpt, Heloef heeft gezoend. Heathcliff is nieuw en een capstan is een dingetje in je video speler.
Owja, en kontsex.
Ik las kotssexquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi cactusje![]()
Samenvatting: Faye is gedumpt, Heloef heeft gezoend. Heathcliff is nieuw en een capstan is een dingetje in je video speler.
Owja, en kontsex.
Wrm doe je er dan moeilijk over?quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alleen het laatste woordje is belangrijk![]()
Waarom snap je mij niet? Zo raar post ik hier niet volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm. Ik snap ook écht niets van sommige mensen in dit topic (mylifeisgrey, jij bijvoorbeeld). Of het nou aan mij ligt of aan jullie, ik weet het niet.
Ik blijf bij mijn mening van gisteren, al is dat gevoelloos in jullie ogen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
godverdomme godvertyft kutjoch dat hij is. nu al helemaal over me heen, echt, ik was he-le-maal niks waard gewoon, ppfffff. en dan nu al weer lekker fappen op een ander meisje, het moet niet veel gekker worden, maar die gast is echt al zijn verstand verloren. Serieus wat een droeftoeter. Bllleeeeeeh. En dan die houding op fok, alsof hij helemaal het mannetje is he, achter alles aanrennen wat een kut heeft, nou krijg de kutklere hoerenjong. In feite is het gewoon een klein zielig persoontje die geen fuck om andere mensen geeft, niemand wil begrijpen en echt gewoon een kneuzig iel mannetje is. Hij kan goed zoenen, thats it.
Jij bent viesquote:
Zuchtquote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wrm doe je er dan moeilijk over?![]()
Ooit geef je wel toequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |