Ik denk wel dat deze kerst anders voor je wordt. Mark my words.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Een daarvan met familie doorbrengen meestal, de andere gewoon als een normale dag (op mijn kamer achter de computer), alleen dan wel uitgebreid avondeten met mijn ouders
Pijn snap ik nog wel, maar ik voel moeilijk aan wanneer ik te veel hooi op m'n vork neem. Daarom ben ik zo vaak over de kop gegaan. Heel vervelend allemaalquote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is heel erg frustrerend je hebt pijn maar kan niet uitleggen waarom
Dan moet je zeker doen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik ben liever thuis, maar het is wel weer eens wat anders natuurlijk.
Ik denk dat het wel goed voor me is, ik ben al bijna een jaar niet meer weggeweest.
Hoiquote:
mentale pijn. Fysieke pijn kan je aanwijzen waar het pijn doet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bedoel je mentale of fysieke pijn?
Ik bedoel dus mentale pijn. Emoties enzoquote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pijn snap ik nog wel, maar ik voel moeilijk aan wanneer ik te veel hooi op m'n vork neem. Daarom ben ik zo vaak over de kop gegaan. Heel vervelend allemaal
Gewoon zo veel mogelijk genietenquote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een keuze, dat niet
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op maandag 21 november 2011 20:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik denk wel dat deze kerst anders voor je wordt. Mark my words.
Emoties kan ik moeilijk aflezen, soms ook die van mezelf. Ik snap mezelf soms gewoon niet en dat frustreert me danquote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
Ik bedoel dus mentale pijn. Emoties enzo
Ik denk niet dat ik mentale pijn voel. Wel leegte, dat wel.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mentale pijn. Fysieke pijn kan je aanwijzen waar het pijn doet.
Precies dat ja!quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mentale pijn voel. Wel leegte, dat wel.
Maar fysieke pijn kan ik meestal ook niet benoemen, alleen dat het 'ergens in mijn buik zit' ofzo, best vervelend is dat.
Is dat nog van die honkbalknuppel, lieverd?quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar fysieke pijn kan ik meestal ook niet benoemen, alleen dat het 'ergens in mijn buik zit' ofzo, best vervelend is dat.
quote:
ik doe nietsquote:Op maandag 21 november 2011 08:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof ik tegen hem praat, maar dat doe ik niet
ja makkelijk hoor als leuk meisje om dat te kunnen zeggen.quote:
Myraela wil met je afspreken MLiG! Dat bedoelt ze toch!quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
ik doe niets![]()
ik stuur jou helemaal geen dm's
[..]
ja makkelijk hoor als leuk meisje om dat te kunnen zeggen.
zou ik ook wel willen.
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Emoties kan ik moeilijk aflezen, soms ook die van mezelf. Ik snap mezelf soms gewoon niet en dat frustreert me dan
pijn fysiek dan is vooral vervelend en lastig. Ik kan best veel pijn verdragen. Misschien wel meer dan gezond is.quote:Op maandag 21 november 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
zou ik ook wel willen.
Dan antwoord je dus: ja leuk, wanneer kan je?quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik volg nergens iets van. alleen iets met boerenkool ofzo wat ik ook wel lekker vind.
zou ik ook wel willen.
Ik heb juist een lage pijngrens. Ook leuk, vooral met afwassenquote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad+1
[..]
pijn fysiek dan is vooral vervelend en lastig. Ik kan best veel pijn verdragen. Misschien wel meer dan gezond is.
Een leeg voel ik mij helaas ook vaak. Een robot
Nee. Gewoon wekenlang zo'n gevoel wat je ook hebt als je bijna moet kotsen, alleen dan de hele dag. Ik eet te slecht.quote:Op maandag 21 november 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Is dat nog van die honkbalknuppel, lieverd?
Ik kan het ook gewoon zeggen. Problem?quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, ik zie het als een bewijs dat meisjes dat gewoon kunnen zeggen typen vragen wat dan ook, zonder dat hun reputatie eraan gaat en anderen hun vervelend vinden.
Wil je niet met haar afspreken?quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee, ik zie het als een bewijs dat meisjes dat gewoon kunnen zeggen typen vragen wat dan ook, zonder dat hun reputatie eraan gaat en anderen hun vervelend vinden.
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
Dat bedoelt hij jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |