Beter dan nietsquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Kerst wordt dit jaar waarschijnlijk kniezen met Faye en Stephan, hoe leuk.
Ik weet niet welke vitamines er in mandarijnen zitten. Maar in ieder geval vitC lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hele zak mandarijnen opgegeten. Het enige waaraan ik geen gebrek heb ik denk ik fruit.
Allemaal single, bring out the alcohol!quote:
Hehe, ik ben in ieder geval 1 dag bij mijn ouders, maar weet niet eens wanneer.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik dan
Kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Allemaal single, bring out the alcohol!
Fokmeet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.
Dat zeg ikquote:
\Sommige smileys zijn anders best vrolijk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee ik wilde even het topic binnenvallen zoals sommigen dat doen met van die aziatische termen en zielige smileys. Zie het als een begroeting.
Dat kan nietquote:
Met mensen van fok doel je nu op? Best een goed idee. Alle mensen die niks te doen hebben met kerst samen de kerst ontvluchten.quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar even serieus het lijkt mij wel tof om met een paar mensen met kerst die verplicht familieshit te ontvluchten
Ik zit 1500 km verderop met mijn ouders in een huisje opgeslotenquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar even serieus het lijkt mij wel tof om met een paar mensen met kerst die verplicht familieshit te ontvluchten
Hoi Lantquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee ik wilde even het topic binnenvallen zoals sommigen dat doen met van die aziatische termen en zielige smileys. Zie het als een begroeting.
Ik niet. Ik zie welquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef mrk.n het volgende:
Wie weet al wat er met oud en nieuw wordt gedaan dan? Weer bijna een jaar voorbij. Wat ging het weer eens snel.
Mag newbie mee?quote:Op maandag 21 november 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit 1500 km verderop met mijn ouders in een huisje opgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |