Beter dan nietsquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Kerst wordt dit jaar waarschijnlijk kniezen met Faye en Stephan, hoe leuk.
Ik weet niet welke vitamines er in mandarijnen zitten. Maar in ieder geval vitC lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een hele zak mandarijnen opgegeten. Het enige waaraan ik geen gebrek heb ik denk ik fruit.
Allemaal single, bring out the alcohol!quote:
Hehe, ik ben in ieder geval 1 dag bij mijn ouders, maar weet niet eens wanneer.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.
Ik zou niet weten wat ik anders moet doen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik dan
Kan ook leuk zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Allemaal single, bring out the alcohol!
Fokmeet.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.
Dat zeg ikquote:
\Sommige smileys zijn anders best vrolijk hoorquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee ik wilde even het topic binnenvallen zoals sommigen dat doen met van die aziatische termen en zielige smileys. Zie het als een begroeting.
Dat kan nietquote:
Met mensen van fok doel je nu op? Best een goed idee. Alle mensen die niks te doen hebben met kerst samen de kerst ontvluchten.quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar even serieus het lijkt mij wel tof om met een paar mensen met kerst die verplicht familieshit te ontvluchten
Ik zit 1500 km verderop met mijn ouders in een huisje opgeslotenquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet![]()
![]()
Maar even serieus het lijkt mij wel tof om met een paar mensen met kerst die verplicht familieshit te ontvluchten
Hoi Lantquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee ik wilde even het topic binnenvallen zoals sommigen dat doen met van die aziatische termen en zielige smileys. Zie het als een begroeting.
Ik niet. Ik zie welquote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef mrk.n het volgende:
Wie weet al wat er met oud en nieuw wordt gedaan dan? Weer bijna een jaar voorbij. Wat ging het weer eens snel.
Mag newbie mee?quote:Op maandag 21 november 2011 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit 1500 km verderop met mijn ouders in een huisje opgesloten
Zuipfeest in een boerengat met vrienden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef mrk.n het volgende:
Wie weet al wat er met oud en nieuw wordt gedaan dan? Weer bijna een jaar voorbij. Wat ging het weer eens snel.
Waar ga je precies heen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Volgend jaar wel, als we nog samen zijn.
Oostenrijk, skivakantie. Dat kan ik nog ook, als een van de weinige sporten waarin ik niet faalquote:
Jachtig? Beschrijf dat eens..? Kan me eigenlijk geen depressief persoon voorstellen die haastig doet, juist het omgekeerde.quote:Op maandag 21 november 2011 20:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik word juist heel jachtig als ik depri ben. Wel heel moe, maar daar zet ik me doorheen zeg maar.
Maar gelukkig heb ik dat nu niet meer...nu heb ik niks
Ik ga zo hard proberen te vechten dat ik overspannen raak, en neem maar van mij dat jachtig en autisme niet goed samen gaan -_-quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jachtig? Beschrijf dat eens..? Kan me eigenlijk geen depressief persoon voorstellen die haastig doet, juist het omgekeerde.
En wat ga jij doen met die feestdagen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Beter dan niets
Besef wat je wel hebt en sommige mensen niet en geniet daar van
Moet ik niet aan denken wintersport, te koudquote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oostenrijk, skivakantie. Dat kan ik nog ook, als een van de weinige sporten waarin ik niet faal
Ik kan me niet voorstellen dat je zin hebt om wat dan ook te doen als je je rot voelt. Maar goed, voor hem zal dat wel heel anders voelen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jachtig? Beschrijf dat eens..? Kan me eigenlijk geen depressief persoon voorstellen die haastig doet, juist het omgekeerde.
Het is wat anders dan zin hebben. Ik probeer dan zo goed en kwaad als het gaat te blijven doen wat ik doe, terwijl ik allang al rust had moeten nemen. Al die tijd voel ik me depri en opgejaagdquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je zin hebt om wat dan ook te doen als je je rot voelt. Maar goed, voor hem zal dat wel heel anders voelen.
Voor skiën hoef je zelf geen werk te verrichten als je het goed doet, dat doet de zwaartekrachtquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik niet aan denken wintersport, te kouden ik kan dat echt niet.
skiën
Ik hou het wel bij wandelen en fietsen
Skiën is soeper!!quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor skiën hoef je zelf geen werk te verrichten als je het goed doet, dat doet de zwaartekracht
Lijkt me ideaal, voel je je rot en heb je nergens zin in en dan doe je het toch. Gehaast ook nog.quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wat anders dan zin hebben. Ik probeer dan zo goed en kwaad als het gaat te blijven doen wat ik doe, terwijl ik allang al rust had moeten nemen. Al die tijd voel ik me depri en opgejaagd
Dan moet je wel in balans blijvenquote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor skiën hoef je zelf geen werk te verrichten als je het goed doet, dat doet de zwaartekracht
Is dat niet overspannenheid zelf dan? Gewoon jezelf overladen wanneer je je toch al niet goed voelt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is wat anders dan zin hebben. Ik probeer dan zo goed en kwaad als het gaat te blijven doen wat ik doe, terwijl ik allang al rust had moeten nemen. Al die tijd voel ik me depri en opgejaagd
Alleen doe ik dan alles fout. Simpele dingen zoals veters strikken worden een frustratie. Eigenlijk wordt alles dan een frustratie, ook mensenquote:Op maandag 21 november 2011 20:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal, voel je je rot en heb je nergens zin in en dan doe je het toch. Gehaast ook nog.
Hoeft niet hoor, met twee ski's kun je bijna niet omvallenquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je wel in balans blijvenen dat kan ik dus niet.
Dat kan. Ik wordt nooit gewoon depri, ik wordt dan ook altijd meteen haastig of zoquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is dat niet overspannenheid zelf dan? Gewoon jezelf overladen wanneer je je toch al niet goed voelt?
Ik dus welquote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, met twee ski's kun je bijna niet omvallen
Een daarvan met familie doorbrengen meestal, de andere gewoon als een normale dag (op mijn kamer achter de computer), alleen dan wel uitgebreid avondeten met mijn oudersquote:Op maandag 21 november 2011 20:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En wat ga jij doen met die feestdagen?
Ach, ik ben liever thuis, maar het is wel weer eens wat anders natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dus welen ik heb het niet op kou
En dat is heel erg frustrerend je hebt pijn maar kan niet uitleggen waaromquote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik probeer dingen goed te blijven doen maar ze lukken dan nooit. Ik kan het moeilijk omschrijven, ik herken m'n eigen gevoelens namelijk niet
Ik probeer dan te forceren
Bedoel je mentale of fysieke pijn?quote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is heel erg frustrerend je hebt pijn maar kan niet uitleggen waarom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |