You were the wind beneath my wings, taught me how to fly.quote:
Truequote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
You were the wind beneath my wings, taught me how to fly.
Het is soms fijn om aan prettige dingen terug te denken als je alleen maar de vervelende kunt zien.
Dat doe ik wel als ik 30 mij oud voelenquote:
Het komt al steeds dichterbijquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat doe ik wel als ik 30 mij oud voelen
Prachtig. Krijg er kippenvel van.quote:
Omnia, ook iets waar ik steeds aan moet denken. Ik geloof niet dat ik haar ooit zo gelukkig heb gezien als die avond. Ik wou dat ik nog een keer terug kon naar toen en er met volle teugen van genieten.quote:
Het liedje uit mijn down periode. Kan er nogsteeds niet naar luisteren.quote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig. Krijg er kippenvel van.
ssstquote:
Gewoon een keer heen gaanquote:Op maandag 21 november 2011 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig. Krijg er kippenvel van.
[..]
Omnia, ook iets waar ik steeds aan moet denken. Ik geloof niet dat ik haar ooit zo gelukkig heb gezien als die avond. Ik wou dat ik nog een keer terug kon naar toen en er met volle teugen van genieten.
Vreemd, dat is iets waar ik eigenlijk geen last van heb. Het opnieuw luisteren doet me juist goed.quote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het liedje uit mijn down periode. Kan er nogsteeds niet naar luisteren.
Ik hoef er niet heen. Op een fantasyfestival waar we waren, merkte ik dat ze Omnia heel mooi vond, een jaar later had ik kaartjes voor een concert in Spijkenisse. Haar niks verteld, haar mee uit eten genomen en daarna naar het concert. Het klinkt niet bijzonder, maar ze was hevig geëmotioneerd.quote:Op maandag 21 november 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ssstpraat er niet over
[..]
Gewoon een keer heen gaan
Als ik dat soort muziek weer ga luisteren verval ik binnen no-time.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, dat is iets waar ik eigenlijk geen last van heb. Het opnieuw luisteren doet me juist goed.
Het is wel een band die een gave show weg geeft.quote:Op maandag 21 november 2011 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, dat is iets waar ik eigenlijk geen last van heb. Het opnieuw luisteren doet me juist goed.
[..]
Ik hoef er niet heen. Op een fantasyfestival waar we waren, merkte ik dat ze Omnia heel mooi vond, een jaar later had ik kaartjes voor een concert in Spijkenisse. Haar niks verteld, haar mee uit eten genomen en daarna naar het concert. Het klinkt niet bijzonder, maar ze was hevig geëmotioneerd.
Ik was serieus half verliefd op Jennyquote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een band die een gave show weg geeft.
Is het zo recent?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat soort muziek weer ga luisteren verval ik binnen no-time.
Dat zeer zeker, maar ik ben nog niet toe aan die confrontatie.quote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is wel een band die een gave show weg geeft.
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dat soort muziek weer ga luisteren verval ik binnen no-time.
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was serieus half verliefd op Jenny
Het hoeft ook nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het zo recent?
[..]
Dat zeer zeker, maar ik ben nog niet toe aan die confrontatie.
Ik kan me niet herinneren dat ik echt ziek ben geweest. Maar depri wel ja. Woensdag gaat het weer beter waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen zich depri of ziek voelt vandaag
Maar misschien let ik er teveel op nu ik zelf enigszins een slechte dag heb.
Jij hebt vrij vaak slechte dagen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom een hel?quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik echt ziek ben geweest. Maar depri wel ja. Woensdag gaat het weer beter waarschijnlijk.
En dan dalijk de kerst, gaat een fucking hel worden.
Dat valt bij mij wel meequote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Omdat kerst in je eentje niet leuk is.quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij hebt vrij vaak slechte dagen.
[..]
Waarom een hel?
Dat is zeker zo. Misschien daarom iets leuks gaan doen met andere die ook single zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat kerst in je eentje niet leuk is.
Ruilenquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen zin om morgen in deze staat jaar school te gaan.
Ik voel me niet depri, maar dat komt door de pillen hehequote:Op maandag 21 november 2011 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
Krijg je wel genoeg vitamines binnen en zo dan? Anders kun je misschien voedingssupplementen nemen of van die vitaminepillen. Wie weet heeft je onregelmatige eten ook uitwerking op je geestelijke gesteldheid.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is hier eten zat, maar als ik het nu opeet terwijl ik helemaal geen trek heb komt het er vanavond toch wel weer uit
Dat vind ik zonde.
Ik hoop ook wel dat morgen minder kut is, dan moet ik verplicht komen opdagen namelijkquote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt geen zin om morgen in deze staat jaar school te gaan.
Das toch hartstikke leuk man!quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Kerst wordt dit jaar waarschijnlijk kniezen met Faye en Stephan, hoe leuk.
Je verkondigt al de hele tijd (paar dagen geleden ook) dat je je kut voelt en dat je niet wil eten en weet ik veel wat.quote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De vorige slechte was bijna een week geleden, dus dat valt allemaal wel mee.
Ben je twee dagen alleen? Heb je geen familie/vrienden waar je bij kan zijn?quote:Op maandag 21 november 2011 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat kerst in je eentje niet leuk is.
Ik heb vandaag een hele zak mandarijnen opgegeten. Het enige waaraan ik geen gebrek heb ik denk ik fruit.quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vitamines binnen en zo dan? Anders kun je misschien voedingssupplementen nemen of van die vitaminepillen. Wie weet heeft je onregelmatige eten ook uitwerking op je geestelijke gesteldheid.
Maar dequote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik voel me prima, een soort van ego-high boost.
Alleen ik ben gewoon fysiek ziek voor de verandering.
Sja, wie weet. Eigenlijk wil ik gewoon het bed inkruipen met een zak chips en er uitkomen in januari.quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Misschien daarom iets leuks gaan doen met andere die ook single zijn.
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Kerst wordt dit jaar waarschijnlijk kniezen met Faye en Stephan, hoe leuk.
Ik zoek eigenlijk een alternatief voor om niet perse naar mijn ouders te hoeven.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, wie weet. Eigenlijk wil ik gewoon het bed inkruipen met een zak chips en er uitkomen in januari.
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik danquote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, wie weet. Eigenlijk wil ik gewoon het bed inkruipen met een zak chips en er uitkomen in januari.
Bij vrienden voel ik me dan zo'n binnendringer die medelijden verdient. Heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je verkondigt al de hele tijd (paar dagen geleden ook) dat je je kut voelt en dat je niet wil eten en weet ik veel wat.
[..]
Ben je twee dagen alleen? Heb je geen familie/vrienden waar je bij kan zijn?
Wrijf het er maar in.quote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
Ik voel me prima, een soort van ego-high boost.
Alleen ik ben gewoon fysiek ziek voor de verandering.
Wat deed jij dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik dan
Als je niet alleen wil zijn zou ik het toch proberen om iets te regelen. Bij echte vrienden hoef je je toch geen indringer te voelen, je bent immers bevriend.quote:Op maandag 21 november 2011 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij vrienden voel ik me dan zo'n binnendringer die medelijden verdient. Heb ik ook geen zin in.
Ik ga bij mijn ouders langs 1 dag. Dat is het.
Ik doe het wel. Maar ik ben niet echt depri, ik ben meer de aanstelvorm van depri, denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik al depri was, zocht ik eigenlijk nooit m'n bed op. Vind 't nog steeds raar dat dat wel standaard schijnt te zijn als je depri bent, magoed, dat ben ik dan
Voor mij betekend dat teneergeslagen gemoedstoestand, inclusief doemdenken en depri muziek luisteren. Kort door de bocht genomen danquote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is je depri voelen eigenlijk? Dat is voor iedereen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |