Ik wel, want ik ga zo boerenkool eten. nomnomnom.quote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer eens geen zin om te eten vandaag
Daar ligt ook nog een portie van bij mij in de vriezerquote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, want ik ga zo boerenkool eten. nomnomnom.
Kom op zeg, je gaat toch niet steeds een dag zonder eten zitten? Doorbreek dat nu eens.quote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar ligt ook nog een portie van bij mij in de vriezer
Maar geen trek enzo. Ik eet morgenavond wel weer.
Er is hier eten zat, maar als ik het nu opeet terwijl ik helemaal geen trek heb komt het er vanavond toch wel weer uitquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Kom op zeg, je gaat toch niet steeds een dag zonder eten zitten? Doorbreek dat nu eens.Bestel desnoods iets.
Dank je wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stokbrood eten
Beterschap heloef![]()
Smakelijkquote:Op maandag 21 november 2011 19:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stokbrood eten
Beterschap heloef![]()
Die is mooiquote:Op maandag 21 november 2011 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
We gooien er maar even een liedje in.
Inderdaad. Heerlijk even meebleren met tranen in de ogen.quote:
Tranen in ogen niet, maar hij is wel heeeeul mooiquote:Op maandag 21 november 2011 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Heerlijk even meebleren met tranen in de ogen.
Normaal gesproken niet, maar vandaag ben ik even een emotioneel wrak. Dus dan mag het wel.quote:Op maandag 21 november 2011 19:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tranen in ogen niet, maar hij is wel heeeeul mooi
The end of this chapter ofzoiets is ook mooi
quote:
Dat vind ik dan weer echt niksquote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar vandaag ben ik even een emotioneel wrak. Dus dan mag het wel.
Ik ben nu even overgestapt op Hammerfall. Dalijk maar even The end of this chapter luisteren.
Nee?quote:
Kut liedjes opzetten kan helpen jaquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee?
Ieder zijn ding.
Waardeloze emo rotzooi. Vreemd genoeg voel ik me er wel beter door.
Laat eens wat horen danquote:Op maandag 21 november 2011 19:42 schreef kree het volgende:
Ben er vandoor mensen effe m'n muzikale emoties eruit gooien haha tot over 3 topics ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |