Impliceer je nu dat Myraela met hem wil neukselen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???
Dat kunnen mannen ook wel, Mlig, als je je gewoon normaal/leuk gedraagt en je niet al te afstotelijk bent.quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vind het oneerlijk dat vrouwen zo makkelijk aan neuksel kunnen komen en jij niet of zo???
Opzich heb je wel gelijk maar dat ligt aan de gemiddelde man op fok, denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
vergelijk haar post maar eens aan mannenlijke users die achter elkaar maar in het rond posten : "leuk. daten?"
Nou zeg.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Supersoep het volgende:
Jullie kunnen allemaal de pot op. Ik ga kip bakken.
Hoezo?quote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb juist een lage pijngrens. Ook leuk, vooral met afwassen
Nee, zijn vraag had volgens mij geen direct verband met zijn direct daarvoor geplaatste postquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat Myraela met hem wil neukselen?
Hoi, neukselen? Wel met condoom hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
vergelijk haar post maar eens aan mannenlijke users die achter elkaar maar in het rond posten : "leuk. daten?"
Nee joh gewoon voor het zingen de kerk uitquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoi, neukselen? Wel met condoom hoor.
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb juist een lage pijngrens. Ook leuk, vooral met afwassen
Ja je 5 minuten gaan nu inquote:
Wat? Waar?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn pijngrens is vrij raar
Als je me voorzichtig aanraakt geeft het een branderig gevoel terwijl gewoon stevig bij mij arm vastpakken geen greintje pijn geeft
Hoe kroel je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Als je me voorzichtig aanraakt geeft het een branderig gevoel terwijl gewoon stevig bij mij arm vastpakken geen greintje pijn geeft
Is dat niet omdat je het niet prettig vind om te worden aangeraakt?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Van het soppen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb eelt op mijn handen, dus geen last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |