Was dat de update?quote:
Dat had ik nog meegekregen. Met jouw vriendin Merel toch? En hij vond het maar raar.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
Heloef heeft gezoend. Dit topic heb ik niet gevolgd.
Faye gedumpt door Naatje? Maar die posten hier te weinig, dus die ken ik eigenlijk niet. Maar kut, want relaties zijn leuk, maar break ups zuigen enorm.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoi cactusje![]()
Samenvatting: Faye is gedumpt, Heloef heeft gezoend. Heathcliff is nieuw en een capstan is een dingetje in je video speler.
Owja, en kontsex.
Fascinatie van sommige mannen...quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Alleen het laatste woordje is belangrijk![]()
Ja, maar jij bent vies. Hehe.quote:
Jeweet. Ik ben net een enthousiaste puppy.quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was dat de update?Wel enthousiaste reactie
[..]
Dat had ik nog meegekregen. Met jouw vriendin Merel toch? En hij vond het maar raar.
[..]
Faye gedumpt door Naatje? Maar die posten hier te weinig, dus die ken ik eigenlijk niet. Maar kut, want relaties zijn leuk, maar break ups zuigen enorm.
Heloef was bekend.
Heathcliff is lesbisch toch? Gezellig
Capstan was ook bekend.
Kortom niks gebeurd dus
Klopt als een bus.quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was dat de update?Wel enthousiaste reactie
[..]
Dat had ik nog meegekregen. Met jouw vriendin Merel toch? En hij vond het maar raar.
[..]
Faye gedumpt door Naatje? Maar die posten hier te weinig, dus die ken ik eigenlijk niet. Maar kut, want relaties zijn leuk, maar break ups zuigen enorm.
Heloef was bekend.
Heathcliff is lesbisch toch? Gezellig
Capstan was ook bekend.
Kortom niks gebeurd dus
Mag ik dat hondje voor mn verjaardag?quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jeweet. Ik ben net een enthousiaste puppy.
[ afbeelding ]
Nee. Maar je mag wel een pizza met een grote salami.quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag ik dat hondje voor mn verjaardag?![]()
ik geef dyslectie de schuldquote:
Worst?quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee. Maar je mag wel een pizza met een grote salami.
quote:
Trots zijn dat iemand je dumpt en niet meer bij je wil zijn? Euhm, nee dat lukt zelfs mij nietquote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Ik blijf bij mijn mening van gisteren, al is dat gevoelloos in jullie ogen.
Niet huilen maar doorgaan, trots op jezelf zijn. Hij vindt en vond jou niet leuk (meer). It's over en wees maar blij ook aangezien je anders je tijd had gestoken in iets wat het helemaal niet waard was.
Ik wil deze tweequote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag ik dat hondje voor mn verjaardag?![]()
Ach gewoon naar kijkenquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascinatie van sommige mannen...
[..]
Ja, maar jij bent vies. Hehe.
Idd dat zou weird zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Trots zijn dat iemand je dumpt en niet meer bij je wil zijn? Euhm, nee dat lukt zelfs mij niet
Dan jank ik nog liever en ben ik maar een wijf
En blij zijn dat het over is? Je wordt toch veel blijer van wederzijdse verliefdheid?
Das lief om te horen. Ik jullie niet zo, maar ik was druk en had leuke dingen te doen, maar moet zeggen dat ik vandaag wel weer zin had om in te loggenquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt als een bus.
Maar we hebben je wel gemist.
Siberische huskies hebben wel 5 uur per dag beweging nodig hequote:
Een simpel voorbeeld is wat je hebt gezegd over je ouders, dat je niet van ze houdt. Of je negatieve uitspraken over jouw eigen leven. Ik begrijp dat niet en ik kan dat ook niet begrijpen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom snap je mij niet? Zo raar post ik hier niet volgens mij.
Hoe is het met jou en je vriendin?quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn mening van gisteren, al is dat gevoelloos in jullie ogen.
Niet huilen maar doorgaan, trots op jezelf zijn. Hij vindt en vond jou niet leuk (meer). It's over en wees maar blij ook aangezien je anders je tijd had gestoken in iets wat het helemaal niet waard was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |