Maar voor wie moet je je trots houden dan? Ik bedoel flikker op, het uitmaken met een Sinterklaas gedichtje? Wat is dat voor een randdebiel? Zat er geen chocolade letter bij voor de troost?quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Hij heeft haar gedumpt via de mail in een vorm van een Sinterklaas gedichtje. Hij heeft meerdere malen laten zien dat hij haar écht niet meer wil en hij is nu (blijkbaar) bezig met andere meiden. Houd dan a.u.b. je trots en sta erboven, zo denk ik erover. Verdrietig zijn kan best, sowieso, maar houd dan vast aan de gedachte dat je nu weet waar je aan toe bent en dat het beter nu uit kan gaan dan over een paar jaar terwijl je zo je best hebt gedaan voor niks.
quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het heeft simpelweg tijd nodig. Je lijkt me wel een schattig meisje (voor zover ik je ken).NaaaaaaawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar, ik heb vandaag in ieder geval niet meer gedacht: ik wil hem terugAnonimity is a bliss
quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik krijg liever een knuffel en liefde, dan geld van mijn ouders
Want mijn ouders betalen alleen alles voor me en verder heb ik totaal geen band met ze.quote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van jouw ouders zou ik ook wel houden als ze alles voor je betalen.
Inderdaad. Des te meer reden om blij te zijn dat je daar vanaf bent en duidelijkheid hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar voor wie moet je je trots houden dan? Ik bedoel flikker op, het uitmaken met een Sinterklaas gedichtje? Wat is dat voor een randdebiel? Zat er geen chocolade letter bij voor de troost?
Komt goed beeb.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben niet meer echt verdrietig, maar gewoon heel boos
Mijn ouders zeiken de hele tijd dat ze allemaal dingen die ik doe niet willen 'omdat ze van me houden', ik denk dan eigenlijk alleen maar 'flikker alsjeblieft op en laat me met rust' maar ze blijven volhouden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:09 schreef stefanhaan het volgende:
I dunno, Ik kreeg nooit knuffels van mijn ouders ofso. Liefde viel ook wel mee
Maar had er ook niet echt behoefte aan
Zelfs dat niet eens. Maar goed dat is vooral om het verleden. Als ik bij ze op bezoek ben dan is het meer dat ik bij een oom en tante ben dan mijn ouders.quote:Op maandag 21 november 2011 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat herken ik dus gewoon. Ik mag ze af en toe wel, maar gevoel zit er niet bij.
Niet houden van en je afzetten en je ouders de stomste ouders van de wereld vinden is wel een verschil. Het laatste is een redelijk normaal verschijnsel. Nou ik vind ouders die geen ruk om je geven en je aan je lot overlaten ook niet om van te houden. Dan doen ze niks ergs, maar ze zijn er gewoon niet. Loka zal haar redenen wel hebben om er negatief over te zijn. Maar als ze zouden sterven, dan laat dat je heus niet koud. Dit is een gewoon een uitspraak die je met een korrel zout moet nemenquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef mrk.n het volgende:
Ben je op je 18e nog puber dan? Goed, dan ben ik ook een puber. Ik heb nooit gedacht: 'ik houd totaal niet van mijn ouders', ook niet toen ik 14 was. Ik vind dat vreemd, het zijn wel je ouders. Als ze je nou iets verschrikkelijks hebben aangedaan, maar nee.
Ach ik blow, rook, drink veel, en speel agressief gitaar. Ze houden maar van me of anders mogen ze wel wegblijven. Ik ben wie ik ben en ga me niet meer voor hun aanpassenquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders zeiken de hele tijd dat ze allemaal dingen die ik doe niet willen 'omdat ze van me houden', ik denk dan eigenlijk alleen maar 'flikker alsjeblieft op en laat me met rust' maar ze blijven volhouden.
Nee hoor, het is niet dat ik ze haat ofzo, ik heb gewoon niets met ze en zij menen dat wel te hebben met mij, en dat ergert me.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet houden van en je afzetten en je ouders de stomste ouders van de wereld vinden is wel een verschil. Het laatste is een redelijk normaal verschijnsel. Nou ik vind ouders die geen ruk om je geven en je aan je lot overlaten ook niet om van te houden. Dan doen ze niks ergs, maar ze zijn er gewoon niet. Loka zal haar redenen wel hebben om er negatief over te zijn. Maar als ze zouden sterven, dan laat dat je heus niet koud. Dit is een gewoon een uitspraak die je met een korrel zout moet nemen
Als het om Faye gaat wel.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
Jezus valhallen, je bent ook overal he jij ninja!
Ja, als je dan mag kiezen tussen niks of geld, dan zou ik ook voor het laatste gaan. Of valt dat weer onder het kopje dan moet je trots zijn en erboven staan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zou het niet weten. Nooit liefde of knuffels gehad. Geld krijgen kan ik me dan tenminste nog een beetje voorstellen.
Dat is toch echt wat ze zelf zegt. Ze is geen 15, maar 18, dan ben je echt niet meer in de pubertijd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet houden van en je afzetten en je ouders de stomste ouders van de wereld vinden is wel een verschil. Het laatste is een redelijk normaal verschijnsel. Nou ik vind ouders die geen ruk om je geven en je aan je lot overlaten ook niet om van te houden. Dan doen ze niks ergs, maar ze zijn er gewoon niet. Loka zal haar redenen wel hebben om er negatief over te zijn. Maar als ze zouden sterven, dan laat dat je heus niet koud. Dit is een gewoon een uitspraak die je met een korrel zout moet nemen
Goede instellingquote:Op maandag 21 november 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach ik blow, rook, drink veel, en speel agressief gitaar. Ze houden maar van me of anders mogen ze wel wegblijven. Ik ben wie ik ben en ga me niet meer voor hun aanpassen
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergerenquote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, het is niet dat ik ze haat ofzo, ik heb gewoon niets met ze en zij menen dat wel te hebben met mij, en dat ergert me.
Inderdaad ja. Maar als een puber beschouw ik mezelf nog wel, sterker nog, dat ik denk ik net begonnen, niet lichamelijk, maar geestelijk zit ik er nog middenin.quote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat is toch echt wat ze zelf zegt. Ze is geen 15, maar 18, dan ben je echt niet meer in de pubertijd.
Inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede instelling
k ben daar te laf voor, mag ik wat van jou baasheid lenen enzo?
Nee, ze boeien me dus niet, het is precies wat mrk.n zegt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergeren
Waarom zie je ze nog dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ze boeien me dus niet, het is precies wat mrk.n zegt.
Ik heb met zoiets geen moeite. Techneuten zijn altijd mannen en het gaat over iets waar ik verstand van heb en enthousiast over ben. Dan kan ik het ineens wel en vertel ik hele verhalenquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoi benzin.
heb je tijdens de intervieuw nog gedaan alsof de meerderen naakt waren, alleen in je hoofd enzo?
Dat ja. Als m'n moeder ophoud mij te ergeren is het niet best, ik zweer hetquote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |