SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
minecraft is uit, hij heeft zijn poen, die gast hoeft nieteens meer te werken als hij dat niet wil zo rijk is hij
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Mordecai het volgende:
Hij heeft niet door dat hij door te zeiken op Yogscast zichzelf snijdt![]()
![]()
Sterker nog. Jeb doet nu het meeste werk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef gogosweden het volgende:
minecraft is uit, hij heeft zijn poen, die gast hoeft nieteens meer te werken als hij dat niet wil zo rijk is hij![]()
wat boeien die rellen met notch nou man? laat m lekker ruzie maken als hij dat wilquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ooohquote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat boeien die rellen met notch nou man? laat m lekker ruzie maken als hij dat wil![]()
![]()
Haha, I AM ZE CREATOR OF ZE MINECRAFT!!quote:![]()
![]()
quote:omg.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik zeg maar zo, Liever alles gefixed in 1 keer dan 1000 keer een restart en het werkt nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef dnbrainwash het volgende:
Drumpie draait momenteel maximum toeren trouwens, nog even geduld aub. :]
Trouwens Het huis anubis begint toch dus DOEGG hihihi![]()
"Minecraft public release!"quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha, I AM ZE CREATOR OF ZE MINECRAFT!!
*flikkert blokjes op straat*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zal ik zo minecraft gaan kopen? Het boeide me eerst niet zo. Ben het laatst toch maar is gaan spelen bij een vriend en vond het wel vet![]()
![]()
natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
Zal ik zo minecraft gaan kopen? Het boeide me eerst niet zo. Ben het laatst toch maar is gaan spelen bij een vriend en vond het wel vet![]()
Hoe is ie? Zit steeds te twijfelen of ik hem moet kopen.quote:
Infinity Blade is in de aanbieding btw.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
![]()
gelijk na de release alquote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Hehe, de prijs is echt verhoogd naar ¤20,
Nog maar weinig blocks en kleine map. Niet heel bijzonder. Maar ik verwacht dat updates de app beter zullen maken. Ik heb hem nu maar gekocht omdat hij waarschijnlijk straks duurder wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe is ie? Zit steeds te twijfelen of ik hem moet kopen.
Infinity Blade is in de aanbieding btw.![]()
Enige texturepack die ik voor langere tijd heb gebruikt is cherrypicked maar die wordt al heel lang niet meer geupdate.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef -Datdus- het volgende:
Bij docucraft vind ik het gras irritant.![]()
![]()
Post hem eens dan.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Post wel wat screens van mn huis als de server het weer doet. Is veel van de oude gerodoku en cherrypicked met wat dokucraft.quote:![]()
![]()
Vanavond kijk ik Grimm. Wel grappige serie, morgen weer wat minecraft. Dan draait ie vast weer stabiel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat moet ik zien?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ik heb nog ergens een *.obj bestand van new york. 1:24 als je wil..http://www.syfy.com/tinman/oz/
test?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Zelfs niet als ik tabasco in bepaalde delen spuit? ;oquote:Op maandag 21 november 2011 19:22 schreef dnbrainwash het volgende:
Als de server up is hoor je het wel hoor, sneller dan snel werken gaat niet.![]()
hi?quote:quote:![]()
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Sorry mensen maar Mysql database doet wat raar en wilt niet werken waardoor Logblock en LWC niet volledig werken.
Nog even geduld dus, met geduld hoeft de server voorlopig niet meer uit.
If not now, then when.![]()
Heb de eerste minuut gekeken. Tof verhaal in ieder geval! Kijk 't straks wel 'ff af en dan dm ik je.quote:Op maandag 21 november 2011 19:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Check you DM is, Vind je misschien wel interresant nu ik zie dat je op een kunst? school zit.
Wilde net in de douche stappen namelijk.
Ok!quote:Op maandag 21 november 2011 19:34 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Heb de eerste minuut gekeken. Tof verhaal in ieder geval! Kijk 't straks wel 'ff af en dan dm ik je.
Wilde net in de douche stappen namelijk.
F-Bom?![]()
![]()
stuur naar notch xDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Drump komt je server vanavond nog online?
Anders wil ik wel iets van een map hosten als iemand een leuke weet.![]()
![]()
te langquote:Op maandag 21 november 2011 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
hoelang ligt de server er nu al uit?![]()
![]()
Hij wordt ook wel saai na 3 minuten toch?quote:Op maandag 21 november 2011 20:21 schreef maurisioo het volgende:
Iemand rate mijn zombiemap een 1/5 op Minecraftforum.netIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja maar hij mag geen 1/5 hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef TJV het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel saai na 3 minuten toch?![]()
![]()
Maak een betere dan.quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja maar hij mag geen 1/5 hebbenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
laat maar ik stop ermee.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een quote uit 1999-2000 ;oquote:Sega have now designed an MP3 player in the size and shape of a VMS. It will plug into a controller port and will store and impressive 128mb of MP3's made up of 2 expandable smart media cards. Since most MP3 players around the £150 range only store 32mb this MP3 player will be a steal at £99.99. It comes with headphone sockets at the top and may also be able to be used as a VMS to store normal VM info. You will be able to rip tracks off CD's onto your MP3 player with the Dreamcast and also download them from the internet. The MP3 player is self charging when connected to the Dreamcast and comes in a sleek smooth silver colour.
vetgrdukte stukje is ook wel grappig als je het met nu vergelijkt, we zijn echt wel vooruit gegaan in die 10-11 jaar![]()
![]()
quote:
internet paginas uit 1998 is ook wel grappig bijvoorbeeld: "Coming soon:Crash Bandicoot 3, only for Playstation!"
tering de laatste 12 jaar zijn heel erg snel voorbij gegaan![]()
http://www.planetminecraft.com/project/spawnville-abbey/
dit is trouwens de kloosterkerk waar ik de kerk op de survival wereld op heb gebaseerd
helaas is de wereld waar ie opstond weg na een servercrash![]()
![]()
I WANT TO BREAK FREE!!!!quote:
TOM NEEM HET OVER:![]()
![]()
Er is iets mis met zn hoofdquote:Op maandag 21 november 2011 20:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
I WANT TO BREAK FREE!!!!
TOM NEEM HET OVER:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hee dat zong je toch gisteren?(of was het al weer eergister...?)
Meh ik wil Drumpie servert :c (en vooral geen huiswerk)(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Oke, ik zat dus de hele tijd al te kutten met een niet werkende jar.
Maar goed alles is up and running.![]()
![]()
dunnoquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Lorrelies het volgende:
Hee dat zong je toch gisteren?(of was het al weer eergister...?)
Meh ik wil Drumpie servert :c (en vooral geen huiswerk)
Maar "The snow must go on" speelde tijdens de begrafenis van Dick eerder dit jaar, hoorde ik van veel mensen die er wel waren (waaronder mijn ouders, wij trokken altijd veel met hun op)
Hoewel ik zelf niet bij de begrafenis was heeft het lied voor mij nu wel voor altijd de associatie met Dick![]()
Er is lite editie van MC PEOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aww :cquote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dunno
Maar "The snow must go on" speelde tijdens de begrafenis van Dick eerder dit jaar, hoorde ik van veel mensen die er wel waren (waaronder mijn ouders, wij trokken altijd veel met hun op)
Hoewel ik zelf niet bij de begrafenis was heeft het lied voor mij nu wel voor altijd de associatie met Dick
Enfin, ik ga denk ik toch maar huiswerk doen helaasch
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Die minecraft pe moet multipplay maken buiten je private lan.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dingen uit mijn inventory.
128 diamant ore
64 slimes
nog eens 64 sticky pistons
En powerkiwi zijn huis (dat betekent dus dat powerkiwi zijn materialen van zijn huis overgebracht moeten worden naar mijn inventory omdat het mij toebehoort onder art. 5.2.2.1 van minecraft ruling)![]()
uit mijn inventory:
een stack normale logs
een stack wood
een iron pickaxe
een a 2 stacks stone en stone bricks![]()
HEY STONEHEAD, PVP STAAT AAN.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:30:29Wow. Hate, insults and threats are flooding in from Yogscast fans. I'll stop biting my tongue now. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:32:30Yogscast repeatedly insulted people, talked behind their backs, refused to cooperate, and acted like total spoiled divas nonstop. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:09They called us "a bunch of nerds who don't know how to run a company", demanded that we pay them to come here (nobody else got paid). reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:35And they claim they're the reason minecraft is big and that we should thank them more than anyone else in the community. They're total dicks reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:34:23A kid wanted them to sign something I had signed, and they said they'd cross it out and put "fuck you" there instead. reageer retweet
And so it begins..twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:35:53Everyone else in the Minecraft community is all about respecting and caring. They're not. They're an isolated island of egos. reageer retweet
Ik ben voor camp Mojang.
Kan dat well helleuuuuu niet meer horen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
START THE REVOLUTION!!! OCCUPY!!!! TEAMMOJANG!!!!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ach britten en zweden die wat drinken (bier zal wel goedkoper zijn daar). Dan kan dit gebeuren he.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Hey maar ik vind het ook niet professioneel dat notch een hele rage attack gaat plaatsen op twitter.![]()
![]()
Bier goedkoper?quote:Op maandag 21 november 2011 22:11 schreef Junglebeast het volgende:
Ach britten en zweden die wat drinken (bier zal wel goedkoper zijn daar). Dan kan dit gebeuren he.
In Noorwegen betaalde ik 20 euro voor een sixpack halve liters.
In Zweden is dat ietsje minder.![]()
Jezus man, ik vind dat Notch wel gelijk heeft enzo. Maar zo onprofessioneel iets heb ik tot nu toe nog niet gezien. Laat hem lekker even een mailtje sturen naar YogCast, ipv te bitchen op Twitterquote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef MrEarcheese het volgende:
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:30:29Wow. Hate, insults and threats are flooding in from Yogscast fans. I'll stop biting my tongue now. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:32:30Yogscast repeatedly insulted people, talked behind their backs, refused to cooperate, and acted like total spoiled divas nonstop. reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:09They called us "a bunch of nerds who don't know how to run a company", demanded that we pay them to come here (nobody else got paid). reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:33:35And they claim they're the reason minecraft is big and that we should thank them more than anyone else in the community. They're total dicks reageer retweet
twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:34:23A kid wanted them to sign something I had signed, and they said they'd cross it out and put "fuck you" there instead. reageer retweet
And so it begins..twitter:notch twitterde op maandag 21-11-2011 om 21:35:53Everyone else in the Minecraft community is all about respecting and caring. They're not. They're an isolated island of egos. reageer retweet
* Berend. haat YogCast trouwens![]()
![]()
Waar ze waren. Minecon.quote:Op maandag 21 november 2011 22:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bier goedkoper?
In Noorwegen betaalde ik 20 euro voor een sixpack halve liters.
In Zweden is dat ietsje minder.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Beter dan iemand die aan alles schijt heeft. Maar hij moet het niet online plaatsen, maar contact opnemen met de YogCastquote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef dnbrainwash het volgende:
Notch pakt alles zwaar persoonlijk op en is er nogal emotioneel over schijnbaar.![]()
![]()
Hij wil volgens mij ervoor zorgen dat iedereen zo een hekel aan de Yogscast krijgt zodat ze niet meer populair zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 22:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Beter dan iemand die aan alles schijt heeft. Maar hij moet het niet online plaatsen, maar contact opnemen met de YogCast![]()
Ik kan wel begrijpen dat het frustrerend voor hem is als hij wordt aangevallen door een horde Yogscast-fans. Maar het is zeker niet professioneel, nee.quote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef dnbrainwash het volgende:
Notch pakt alles zwaar persoonlijk op en is er nogal emotioneel over schijnbaar.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Arme Loon.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat is er aan de hand met Yogscast en Notch?
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Fittiequote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
Wat is er aan de hand met Yogscast en Notch?![]()
Ja dat weet ik, leg uit, hele halve verhaal.quote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Dat dus ongeveer, en nu wil notch nooit meer samenwerken oid.quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef MrEarcheese het volgende:
Op minecon gebeurd.![]()
waarom zijn de dieren + inventory's in survival gereset? kunnen ze die plugins nou nog steeds niet met behoud van oorspronkelijke content maken?
dacht dat er mod support kwam?![]()
![]()
Oke alles draait perfect.
LWC en Logblock draaien nu via MySQL, dit maakt de server sneller.
Tot nu toe kan de server aanblijven tenzij grote updates!
Viel spass.If not now, then when.![]()
Ik kan niet slapen. Kut!
dat weet ik, maar ik snap niet dat die plugins zelf niet inmiddels gewoon erop aangepast zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:53 schreef vogelkooi het volgende:
Je krijgt diamonds als compensatie.![]()
Naja de inventory's konden wel meegenomen worden maar dit zou een lastig proces worden omdat je dan eerst naar creative moet als speler daarna moet je per speler die opnieuw inlogt vanaf vanavond dan de files overzetten, teveel werk imo. Beter compenseren voor die stuff die je had.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik snap niet dat die plugins zelf niet inmiddels gewoon erop aangepast zijn...
Voor de rest heb je gelijk en zou dit geïmplementeerd moeten worden.If not now, then when.![]()
hmm oke, niet echt handig iddquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja de inventory's konden wel meegenomen worden maar dit zou een lastig proces worden omdat je dan eerst naar creative moet als speler daarna moet je per speler die opnieuw inlogt vanaf vanavond dan de files overzetten, teveel werk imo. Beter compenseren voor die stuff die je had.![]()
![]()
wat de fuck. hoezo sta ik ineens in een creative server -_-[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Gewoon het gebouw in gaan met FOK erop. Daar zit een portal naar survival.quote:Op dinsdag 22 november 2011 02:25 schreef Jajong het volgende:
wat de fuck. hoezo sta ik ineens in een creative server -_-
Btw goedemorgen!![]()
Moge..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Groen betekend dat je in creative zit en dat je rechten hebt, dus je kan wel iets. In het gebouw waar heel groot FOK! op de voorkant staat zit een portal waardoor je naar survival kunt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:24 schreef Precizionist het volgende:
Men naam is groen ingame en ik mag niks![]()
vraagje..
volgens de MCwiki kan 1x coal 8 items smelten..
dus een stack van 64 items zou met 8 coal geheel gesmolten moeten worden...
waarom hou ik er regelmatig (zo niet altijd) 1 over?![]()
![]()
Misschien lag oid wat er een stukje van af knabbelt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef mschol het volgende:
vraagje..
Als je ver weg bent, of 16 blocks verder dan doet ie t niet goed.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef mschol het volgende:
vraagje..
waarom hou ik er regelmatig (zo niet altijd) 1 over?
Je moet erbij blijvenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als je er één coal in doet is die meteen weg en heb je vuur. Als je er daarna 8 in doet heb je er dus in feite 9 in gedaan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:44 schreef mschol het volgende:
vraagje..
Ik doe er altijd 9, soms heb je een coal over en soms niet. Ligt beetje aan minor lagspikes denk ik.![]()
ik gooi een stack van 8 in 1x erinquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Als je er één coal in doet is die meteen weg en heb je vuur. Als je er daarna 8 in doet heb je er dus in feite 9 in gedaan.whut? seriously? lame.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Als je ver weg bent, of 16 blocks verder dan doet ie t niet goed.
Je moet erbij blijven![]()
HalloOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik krijg m;n XP er niet door terugquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
ik heb mijn inventory al weer terug door diamond tools.![]()
vanmiddag/vanavond maar even monster hunten![]()
![]()
Ach ander smeken voor /xpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik probeer in SP een stronghold te vinden, dus gooi een eye of ender de lucht in... ding valt neer, maar geen stronghold in de buurt(nagecheckt met mcedit)
hoe kan ik dan ooit een end portal vinden![]()
![]()
ik gok gerenderd.. zie ook de link:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
hoe is deze screen gemaakt zo?
timmy.joe.to/renders/e3.png![]()
In een aantal render progjes kan je een texturepack toevoegen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
hoe is deze screen gemaakt zo?![]()
Inderdaad renderen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
hoe is deze screen gemaakt zo?
Met MCobj een 3d bestand maken, .obj.
Daarna importeren in jou favoriete 3D programma (Blender, 3DSmax, Cinema4D etc),
Daarna de blocks textures aanwijzen (optioneel). en dan gewoon renderen.![]()
leerares: jonges ga eens naar je plaatsen! anders haal ik de rektor er bij!
klas:
Of met een render progje area selecten die je wilt renderen, texturepack selecteren dat je wilt laten gebruiken en laten draaien.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad renderen.
Daarna importeren in jou favoriete 3D programma (Blender, 3DSmax, Cinema4D etc),
![]()
Kan maar is lang niet zo mooiquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:43 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Of met een render progje area selecten die je wilt renderen, texturepack selecteren dat je wilt laten gebruiken en laten draaien.![]()
![]()
Jep, heb ik ook al eens mee zitten experimenteren. Kan je mooie renders mee maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad renderen.
![]()
drumpie en DNB, kunnen plex en ik ook whitelist ability's krijgen? bespaart jullie weer werk en al met al zijn wij ook vaak onlineWinnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Dnb ik bedoel dat je iemand zn xp kan terug geven dmv /xp naam amountOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Zolang de ender eye de lucht in gaat moet je doorlopen in de richting waar de eye heen gaat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:26 schreef mschol het volgende:
ik probeer in SP een stronghold te vinden, dus gooi een eye of ender de lucht in... ding valt neer, maar geen stronghold in de buurt(nagecheckt met mcedit)
hoe kan ik dan ooit een end portal vinden
Pas als de eye in de grond verdwijnt moet je omlaag graven.Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!![]()
Wanneer gaat the Nether aan? Als die uitblijft ga niet meer langer tijd verspillen op deze server denk ik.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Jajong het volgende:
Wanneer gaat the Nether aan? Als die uitblijft ga niet meer langer tijd verspillen op deze server denk ik.
Nah met de nether kan je wel allemaal handige blokjes makenquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:35 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nah met de nether kan je wel allemaal handige blokjes potions maken![]()
maar het is zonder te cheaten en samen te werken echt wel moeilijk te krijgen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef mschol het volgende:
potions zijn overrated
net als dat hele enchantment systeem![]()
![]()
truequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
maar het is zonder te cheaten en samen te werken echt wel moeilijk te krijgen.![]()
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:20 schreef Jajong het volgende:
![]()
Mischien iets minder bot doen voor mensen die dit gratis doen voor spelers, ik heb gister 4 uur mijn hersens lopen kraken op een aantal plugins die niet lekker werkte.
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.![]()
k k, lever je diamonds maar in grgrquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
Gaarne mij 10 slimes geven voor compensatie gr gr![]()
Ja sorry kwam er wat lomper uit dan ik bedoelde. Zo bedoelde ik dat niet. One love.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.![]()
Mischien iets minder bot doen voor mensen die dit gratis doen voor spelers, ik heb gister 4 uur mijn hersens lopen kraken op een aantal plugins die niet lekker werkte.
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Owh haha ja idd was in de war >.<quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Was wel een goed excuus om even je stikkie op te roken hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.![]()
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.![]()
OPGETYFT TROLLSCIENCE.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
vergeet dodgey nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!![]()
![]()
Ah idd maar hij is nauwelijks online daaromquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat heb ik zojuist bekekenquote:
serieus, wat.de.fuck.![]()
Hopelijk niet voor survival.quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
is "cheaten"quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik hoop vanwel, maar waarom niet dan?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nee zijn gestole dus graach 10 diamond en 10 slimes en ook 2 netherracks gr grquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
k k, lever je diamonds maar in grgr![]()
Ik ken 'm!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef MineraalWater het volgende:
Omdat niemand hem op de server kendeSuikoden heerst![]()
ok gr grquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef RickoKun het volgende:
server hack is gelukt kheb alles verwijderd van jullie gr gr![]()
HET IS EEN COMPLOTquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef tuut-chips het volgende:
JONGE
Altijd als de server eruit knalt ligt er iets van mij op de grond![]()
Ik hoop niet dat er een wipe is van de inventoriesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
dnb is ff iets aan het fixen op de server
gr gr![]()
![]()
Jij bent hebt down.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
XP verlies wat gebeurt bij van Nether naar Survival wisselen is Bukkit gerelateerd dus kunnen wij niks aan doen helaas.If not now, then when.![]()
Mijn liedje was te mooi voor de server.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Eigen server starten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef drumstickNL het volgende:
Lekker die downtimes elke 5 minuten.
Suikoden heerst![]()
Vind je het gek, stable bukkit is nog niet uit en die andere server is 100% niks.
En ik heb skype ja, Ik wacht nogsteeds dat tom en vic eens met mij willen praten![]()
![]()
Rollback rollback maak me geeeeeeeeeeekIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Mordecai het volgende:
Hey, maar jullie zitten op skype geloof ik?Suikoden heerst![]()
niks gezegd dan
[ Bericht 96% gewijzigd door Yuri_Boyka op 22-11-2011 20:26:10 ]If not now, then when.![]()
ik wil geen natuurkunde leren
[ Bericht 86% gewijzigd door gogosweden op 22-11-2011 20:29:22 ]Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Hij zei het tegen mij omdat ik een comment maakte over dat er weer eens een downtime was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze onderbewustzijn denkt er anders over.
Jongens, er zitten altijd rotte appels tussen en mensen die je niet mag, Dit keer vind ik dat niet mordecai maar ik ga natuurlijk geen namen noemen![]()
![]()
BAM! wacht even dan pak ik mijn level 90 nacht elf erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja we kunnen warcraft spelen om de ruzies op te lossen. Ik zit in team Drumstick!
Dat is een RPG ( en wat ik bedoelde ook een strategie) spelquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Warcraft, geen stom RPG spelletje...![]()
![]()
Ik dacht dat je van me hield.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
Jongens, er zitten altijd rotte appels tussen en mensen die je niet mag, Dit keer vind ik dat niet mordecai maar ik ga natuurlijk geen namen noemenIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
World Of Warcraft is een MMORPGquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat is een RPG ( en wat ik bedoelde ook een strategie) spel
Warcraft is een Strategie dus.. lol![]()
haha mooie editquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
World Of Warcraft is een MMORPG
Warcraft is een Strategie dus.. lol![]()
![]()
en ik heb zin in patatquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik in recommended bukkit release met alle plugins geupdate en stabiel enzo.
Dan zul je het zelf moeten maken.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik hou altijd van jou.quote:
Ik ben trots dat je in de A zit.
En Tom als je niet meer van mij houd, onthoud dit:
All those moments will be lost in time, Like tears in the rain.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik hou altijd van jou.
Ik ben trots dat je in de A zit.
En Tom als je niet meer van mij houd, onthoud dit:
All those moments will be lost in time, Like tears in the rain.
ah ja zo jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
WoW is een RPG ja, Warcraft is een Strategie spel ja ;p
Maar dan gaan we mooi Warcraft III spelen.![]()
![]()
We gaan voetbal kijken stelletje manwijven.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef TJV het volgende:
We gaan voetbal kijken stelletje manwijven.
ik ga serie kijken![]()
Manwijf.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat was dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef maurisioo het volgende:
Huh ik zie niet in waarom Mordecai zo irritant is hoorSuikoden heerst![]()
Het gaat erover dat je nog wel eens wilt zeuren. Waar natuurlijk wel een kern van waarheid in zit.quote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: