k k, lever je diamonds maar in grgrquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
Gaarne mij 10 slimes geven voor compensatie gr gr
Ja sorry kwam er wat lomper uit dan ik bedoelde. Zo bedoelde ik dat niet. One love.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.![]()
Mischien iets minder bot doen voor mensen die dit gratis doen voor spelers, ik heb gister 4 uur mijn hersens lopen kraken op een aantal plugins die niet lekker werkte.
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.
Owh haha ja idd was in de war >.<quote:
Was wel een goed excuus om even je stikkie op te roken hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.![]()
Mischien iets minder bot doen voor mensen die dit gratis doen voor spelers, ik heb gister 4 uur mijn hersens lopen kraken op een aantal plugins die niet lekker werkte.
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
vergeet dodgey nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!
Ah idd maar hij is nauwelijks online daaromquote:
Wat heb ik zojuist bekekenquote:
Hopelijk niet voor survival.quote:
is "cheaten"quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik hoop vanwel, maar waarom niet dan?
Nee zijn gestole dus graach 10 diamond en 10 slimes en ook 2 netherracks gr grquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:04 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
k k, lever je diamonds maar in grgr
Ik ken 'm!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:29 schreef MineraalWater het volgende:
Omdat niemand hem op de server kende
ok gr grquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef RickoKun het volgende:
server hack is gelukt kheb alles verwijderd van jullie gr gr
HET IS EEN COMPLOTquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef tuut-chips het volgende:
JONGE
Altijd als de server eruit knalt ligt er iets van mij op de grond
Ik hoop niet dat er een wipe is van de inventoriesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
dnb is ff iets aan het fixen op de server
gr gr
Jij bent hebt down.quote:
Eigen server starten?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef drumstickNL het volgende:
Lekker die downtimes elke 5 minuten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Mordecai het volgende:
Hey, maar jullie zitten op skype geloof ik?
Hij zei het tegen mij omdat ik een comment maakte over dat er weer eens een downtime was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze onderbewustzijn denkt er anders over.
BAM! wacht even dan pak ik mijn level 90 nacht elf erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja we kunnen warcraft spelen om de ruzies op te lossen. Ik zit in team Drumstick!
Dat is een RPG ( en wat ik bedoelde ook een strategie) spelquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Warcraft, geen stom RPG spelletje...
Ik dacht dat je van me hield.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
Jongens, er zitten altijd rotte appels tussen en mensen die je niet mag, Dit keer vind ik dat niet mordecai maar ik ga natuurlijk geen namen noemen
World Of Warcraft is een MMORPGquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat is een RPG ( en wat ik bedoelde ook een strategie) spel
haha mooie editquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
World Of Warcraft is een MMORPG
Warcraft is een Strategie dus.. lol
en ik heb zin in patatquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik in recommended bukkit release met alle plugins geupdate en stabiel enzo.
Dan zul je het zelf moeten maken.quote:
Ik hou altijd van jou.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik hou altijd van jou.
Ik ben trots dat je in de A zit.
En Tom als je niet meer van mij houd, onthoud dit:
All those moments will be lost in time, Like tears in the rain.
ah ja zo jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
WoW is een RPG ja, Warcraft is een Strategie spel ja ;p
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef TJV het volgende:
We gaan voetbal kijken stelletje manwijven.
Manwijf.quote:
Wat was dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef maurisioo het volgende:
Huh ik zie niet in waarom Mordecai zo irritant is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |