k k, lever je diamonds maar in grgrquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:03 schreef RickoKun het volgende:
Gaarne mij 10 slimes geven voor compensatie gr gr
Ja sorry kwam er wat lomper uit dan ik bedoelde. Zo bedoelde ik dat niet. One love.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.![]()
Mischien iets minder bot doen voor mensen die dit gratis doen voor spelers, ik heb gister 4 uur mijn hersens lopen kraken op een aantal plugins die niet lekker werkte.
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.
Owh haha ja idd was in de war >.<quote:
Was wel een goed excuus om even je stikkie op te roken hihi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om hier te spelen hoor.![]()
Mischien iets minder bot doen voor mensen die dit gratis doen voor spelers, ik heb gister 4 uur mijn hersens lopen kraken op een aantal plugins die niet lekker werkte.
Zoals we eerder hebben gezegd komt de nether binnenkort maar hadden we er gister ff geen zin meer in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
vergeet dodgey nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:01 schreef bobbernaut het volgende:
Tom plex vb zijn een wolfpack? Neem wolvenshirt skin!!
Ah idd maar hij is nauwelijks online daaromquote:
Wat heb ik zojuist bekekenquote:
Hopelijk niet voor survival.quote:
is "cheaten"quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef wuuht het volgende:
[..]
ik hoop vanwel, maar waarom niet dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |