quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Mordecai het volgende:
Hey, maar jullie zitten op skype geloof ik?
Hij zei het tegen mij omdat ik een comment maakte over dat er weer eens een downtime was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze onderbewustzijn denkt er anders over.
BAM! wacht even dan pak ik mijn level 90 nacht elf erbij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja we kunnen warcraft spelen om de ruzies op te lossen. Ik zit in team Drumstick!
Dat is een RPG ( en wat ik bedoelde ook een strategie) spelquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:27 schreef Snorrenbaard het volgende:
Warcraft, geen stom RPG spelletje...
Ik dacht dat je van me hield.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:24 schreef MineraalWater het volgende:
Jongens, er zitten altijd rotte appels tussen en mensen die je niet mag, Dit keer vind ik dat niet mordecai maar ik ga natuurlijk geen namen noemen
World Of Warcraft is een MMORPGquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:28 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dat is een RPG ( en wat ik bedoelde ook een strategie) spel
haha mooie editquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
World Of Warcraft is een MMORPG
Warcraft is een Strategie dus.. lol
en ik heb zin in patatquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:25 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik in recommended bukkit release met alle plugins geupdate en stabiel enzo.
Dan zul je het zelf moeten maken.quote:
Ik hou altijd van jou.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik hou altijd van jou.
Ik ben trots dat je in de A zit.
En Tom als je niet meer van mij houd, onthoud dit:
All those moments will be lost in time, Like tears in the rain.
ah ja zo jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:29 schreef Snorrenbaard het volgende:
WoW is een RPG ja, Warcraft is een Strategie spel ja ;p
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
voetbalquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:34 schreef TJV het volgende:
We gaan voetbal kijken stelletje manwijven.
Manwijf.quote:
Wat was dat?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:21 schreef maurisioo het volgende:
Huh ik zie niet in waarom Mordecai zo irritant is hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |