SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjuniorHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
minecraft is uit, hij heeft zijn poen, die gast hoeft nieteens meer te werken als hij dat niet wil zo rijk is hij
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Mordecai het volgende:
Hij heeft niet door dat hij door te zeiken op Yogscast zichzelf snijdt![]()
![]()
Sterker nog. Jeb doet nu het meeste werk.quote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef gogosweden het volgende:
minecraft is uit, hij heeft zijn poen, die gast hoeft nieteens meer te werken als hij dat niet wil zo rijk is hij![]()
wat boeien die rellen met notch nou man? laat m lekker ruzie maken als hij dat wilquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
ooohquote:Op maandag 21 november 2011 18:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
wat boeien die rellen met notch nou man? laat m lekker ruzie maken als hij dat wil![]()
![]()
Haha, I AM ZE CREATOR OF ZE MINECRAFT!!quote:![]()
![]()
quote:omg.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ik zeg maar zo, Liever alles gefixed in 1 keer dan 1000 keer een restart en het werkt nog niet.quote:Op maandag 21 november 2011 18:40 schreef dnbrainwash het volgende:
Drumpie draait momenteel maximum toeren trouwens, nog even geduld aub. :]
Trouwens Het huis anubis begint toch dus DOEGG hihihi![]()
"Minecraft public release!"quote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Haha, I AM ZE CREATOR OF ZE MINECRAFT!!
*flikkert blokjes op straat*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zal ik zo minecraft gaan kopen? Het boeide me eerst niet zo. Ben het laatst toch maar is gaan spelen bij een vriend en vond het wel vet![]()
![]()
natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
Zal ik zo minecraft gaan kopen? Het boeide me eerst niet zo. Ben het laatst toch maar is gaan spelen bij een vriend en vond het wel vet![]()
Hoe is ie? Zit steeds te twijfelen of ik hem moet kopen.quote:
Infinity Blade is in de aanbieding btw.![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Pindakaaspot het volgende:
![]()
gelijk na de release alquote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef zerokil het volgende:
Hehe, de prijs is echt verhoogd naar ¤20,
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Nog maar weinig blocks en kleine map. Niet heel bijzonder. Maar ik verwacht dat updates de app beter zullen maken. Ik heb hem nu maar gekocht omdat hij waarschijnlijk straks duurder wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Hoe is ie? Zit steeds te twijfelen of ik hem moet kopen.
Infinity Blade is in de aanbieding btw.![]()
Enige texturepack die ik voor langere tijd heb gebruikt is cherrypicked maar die wordt al heel lang niet meer geupdate.quote:Op maandag 21 november 2011 18:57 schreef -Datdus- het volgende:
Bij docucraft vind ik het gras irritant.![]()
![]()
Post hem eens dan.quote:
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Post wel wat screens van mn huis als de server het weer doet. Is veel van de oude gerodoku en cherrypicked met wat dokucraft.quote:![]()
![]()
Vanavond kijk ik Grimm. Wel grappige serie, morgen weer wat minecraft. Dan draait ie vast weer stabiel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Wat moet ik zien?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |